Skip to content

פרופ' דן שכטמן פתח במבצע גיוס החתימות של חברי הכנסת

לראשונה מאז הכריז על מועמדותו לכנסת הגיע היום חתן פרס נובל, פרופ' דן שכטמן, כדי לגייס את עשר החתימות הדרושות כדי שיוכל להתמודד לנשיאות בין חברי הכנסת. את ביקורו פתח בלשכת היו"ר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מדיבורים – למעשים. חתן פרס נובל, פרופ' דן שכטמן, נקט היום הצעד המעשי הראשון, כדי להציב את מועמדותו לנשיאות המדינה. לראשונה מאז הכריז על כוונתו להתמודד, הגיע היום פרופ' שכטמן לכנסת והחל בסדרת פגישות עם חברי כנסת. זאת, בניסיון לגייס לפחות עשר חתימות של חברי כנסת – המספר המינימאלי הדרוש כדי להיות מועמד לנשיאות.

יו"ר הכנסת ופרופ' דן שכטמן (צילום: דוברות הכנסת)
יו"ר הכנסת ופרופ' דן שכטמן (צילום: דוברות הכנסת)

הראשון שפגש היה יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין. "אתה הח"כ הראשון שעימו אני נפגש", אמר שכטמן. "אלו הן שעות חשובות עבור מדינת ישראל וצריך חשיבה אסטרטגית כדי לדעת לאן אנחנו רוצים להגיע".

פרופ' שכטמן הציג עצמו כא-פוליטי והדגיש כי הנושא החינוכי, בו הוא עוסק בשנים האחרונות, קרוב לליבו. "אני מופיע המון מחוץ לישראל", סיפר לאדלשטיין. "אני נושא כ-100 הרצאות בשנה בחו"ל ומספר על ישראל היצירתית, היוזמת והמדעית. אני אוהב את הארץ הזאת, את נופיה ואת האנשים שחיים בה".

אדלשטיין אמר לפרופ' שכטמן שלאור עשייתו, מועמדותו ברורה והוא מכבד אותה. "אני, מטבע הדברים, לא מתערב במירוץ לנשיאות וכמובן לא מצהיר במי אתמוך", אמר אדלשטיין. "אבל לטעמי, מי שמתמודד צריך להיות אדם שיודע שתהיה לו גישה ויכולת לגעת בכל המגזרים והאזרחים בישראל, לא חשוב מה דעתם ומה עמדתם".

1 Comment

  1. הניה
    3 בפברואר 2014 @ 19:36

    ישר כוח לפרופסור!!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן