Skip to content

מוצרי מזון חדשים על המדף

מדפי המזון מתעשרים במגוון מוצרים חדשים ובריאים: מלח ירוק, קציצות מ-100% רכיבים טבעיים, כוסמת אורגנית, פצפוצי אורז טבעיים ובגבינת שמנת בטעם בזיליקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מלח ירוק – יותר בריא, פחות נתרן

חברת "מרשל", המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק תוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים, משיקה את "המלוח הירוק" מבית Nutri Care – תבלין המכיל 100% מהצמח שרשר (בן מלח) שיחני, שיובש ונטחן לאבקה טהורה. הצמח, אשר גדל בשדות מושב עין תמר מדרום לים המלח, מלוח באופן טבעי ומתאים לתיבול והמלחה של מגוון מזונות טריים או אחרי בישול (כמו סלטים, רטבים, תבשילים, דברי מאפה ועוד). יתרונו החשוב הוא ברמת הנתרן הנמוכה – 8% בלבד, לעומת 40% נתרן במלח שולחן, או 38% נתרן במלח ים אטלנטי. כמו כן, המוצר אינו מכיל תוספות כלשהן. על פי משרד הבריאות בישראל, ההמלצות לצריכה מרבית של נתרן ביממה, למבוגר בריא, אינה עולה על כ-2.4 גרם  – כמות המצויה בכפית שטוחה של מלח רגיל. בכפית אבקת "המלוח הירוק", לעומת זאת, כמות הנתרן היא כ-0.16 גרם בלבד.

מחיר מלחייה במשקל 50 גרם – 58.50 שקל, להשיג ברשת עדן טבע מרקט ובחנויות המובחרות.

קציצות עוף, חצילים וטחינה

חברת "עוף טוב" משיקה קונספט אשר זכה לציוני התקבלות גבוהים מאוד בקרב קהל היעד במבחני טעימה: קציצות עוף חצילים וטחינה מ-100% רכיבים טבעיים (במשקל 600 גרם). מדובר בקציצות איכותיות דלות כולסטרול, העשויות מ-100% רכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא חומרים מייצבים. מור חממי, מנהלת תחום המנה העיקרית ב"עוף טוב", מעידה כי פיתוח סדרת 100% רכיבים טבעיים היוותה אתגר טכנולוגי משמעותי ומבטיחה שהמוצרים המוגמרים יהיו רק המשובחים והאיכותיים ביותר.

מחיר אריזת 600 גרם – 24.90 שקל.

כוסמת אורגנית

חברת "תבואות", המייצרת ומשווקת מוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משווקת כוסמת אורגנית, להכנת תבשילים וסלטים מזינים במיוחד. הכוסמת מהווה מקור מצוין לחלבון, חומצות אמינו, מינרלים (ברזל, מגנזיום, סידן וזרחן), ויטמין B ו-ויטמין E. הודות לסיבים והמינראליים, הכוסמת גם מסייעת במניעת רמות גבוהות של כולסטרול בדם. כמו כן, הכוסמת אינה מכילה גלוטן, כך שהיא בטוחה לסובלים מצליאק. הכוסמת מתאימה להכנת תבשילים, מרקים, קציצות, ממרחים ועוד, או כתוספת לבשר, דגים, מאכלי גבינה וסלטים. ניתן להכין עם הכוסמת גם מנות מתוקות.

מחיר אריזת 500 גרם – 9.90 שקל.

השמנת החדשה של גד

חברת 'מחלבות גד' משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת גבינות השמנת: גבינת "שמנת ניו יורק" 30% בטעם בזיליקום, המצטרפת לסדרה הכוללת טעמי טבעי, ירקות וזיתים. בנוסף, גבינת "ניו יורק לייט" – גבינה במרקם שמנת 5% בטעם בזיליקום, המצטרפת גם היא לסדרה הכוללת טעמי קרם שמנת טבעי, קרם שמנת זיתים וקרם שמנת ירקות.

מחיר לגבינת "שמנת ניו יורק" אריזת 200 גרם – 13.72 שקל, ולגבינת "ניו יורק לייט" אריזת 200 גרם – 12.44 שקל.

פצפוצי אורז טבעיים

חברת B&D (בטר אנד דיפרנט), המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון טבעיים משנת 1984, מייצרת ומשווקת פצפוצי אורז מאורז טבעי או מלא, ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים. החברה מציעה שלושה סוגים של פצפוצי אורז: פצפוצי אורז מלא, פצפוצי אורז לבן בתוספת סוכר (3% בלבד) ומלח, ופצפוצי אורז מלא ללא כל תוספות של מלח או סוכר. לפצפוצי האורז טעם עדין והם מתאימים גם לשימוש בקציצות, לציפוי שניצלים ודגים, חביתות, פשטידות ועוד. יש להם גם יתרון רב בשימוש בבלילות שונות, מאחר שהם מייצבים את העיסה ומעניקים לה נפח, אווריריות ופריכות. המבנה והטעם המתפצפץ שלהם הופך אותם לאידיאליים גם להכנת מגוון של קינוחים מתוקים כמו כדורי שוקולד ועוד.

מחיר לאריזות במשקל של 450 ו-500 גרם – 15 שקל.

1 Comment

  1. מיכלי
    10 במרץ 2014 @ 19:32

    מידע מועיל וחשוב , יותר בריא וגם תורם לירידה במשקל , תודה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן