Skip to content

מוצרי מזון חדשים על המדף

מדפי המזון מתעשרים במגוון מוצרים חדשים ובריאים: שעועית, קוסקוס ומיונז, כמו גם שקיות ייחודיות לבישול בטוסטר או במיקרוגל, ולקינוח - מסטיקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שעועית אורגנית

חברת "תבואות", המייצרת ומשווקת מוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה תערובת של ארבעה סוגי שעועית אורגנית: שעועית אדומה, שעועית לבנה, שעועית שחורה ושעועית מנומרת. השעועית מתאימה להכנת מגוון מתכונים לימים הקרים והחמים בעונת המעבר: בימים הקרים מיקס השעועית מתאים להכנת מזונות חמים כמו חמין, מרק או נזיד, ובימים החמים ניתן להכין ממנו סלטים וממרחים. השעועית היא קטנייה, הנכללת במזונות 'העל' בשל היותה מזינה ומשביעה, ומהווה מקור מצוין לחלבון, לסידן, לברזל ולסיבים תזונתיים. כמו כן, השעועית דלה בשומן ומכילה ויטמינים ומינרלים חשובים.

מחיר לאריזת 500 גרם – 15.90 שקל.

שעועית אורגנית מבית "תבואות"

קוסקוס מרוקני

חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מציגה את קוסקוס DARI להכנה מהירה, המיוצר במפעל בעל שם זה במרוקו – מהמפעלים הגדולים והוותיקים בעולם המתמחים בקוסקוס. קוסקוס "דארי" מאופיין בטעם אותנטי, הדומה לקוסקוס המסורתי המיוצר בעבודת יד, ומיוצר מחיטת דורום איכותית, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. לחיטה זו יתרון בריאותי בשל תכולת החלבונים הגבוהה ומדד גליקמי נמוך (יתרון חשוב לחולי סוכרת ובעלי עודף שומנים בדם). הקוסקוס מתאים למגוון תבשילים ומאכלים: בשילוב עם המרק הקלאסי של חומוס וירקות, עם קציצות מפרום או בשר ברוטב, ובכלל כתוספת לכל מנה בשרית, צמחונית או חלבית. כמו כן, ניתן להכין ממנו סלטים בריאים ומרעננים- בשילוב עם פירות יבשים ואגוזים ועוד. קוסקוס דארי מוצע ב-2 גדלי גרגירים – דק ובינוני.

מחיר לאריזת 500 גרם – 8 שקלים, ולאריזת 1 קילוגרם – 15 שקל.

קוסקוס מרוקני מבית "תומר"

מיונז אמיתי

חברת "יורוסטנדרט" החלה בימים אלו לשווק בישראל מיונז אמיתי של המותג "LINA", המיובא מליטא. זהו מיונז ייחודי, הן בטעם והן במרקם, ועומד בהצלחה במבחני טעימה של קבוצת שפים וקנייני מזון.

מחיר לצנצנת 430 גרם – 10.90 שקל.

מיונז אמיתי מבית "לינה"

שקיות לטוסטר ולמיקרוגל

מותג "קוקי" מציג שני פיתוחים חדשניים: קוקי שקיות לטוסטר – שקיות עמידות ומיוחדות להכנת טוסט, כריך טוסט, או לחימום פיצה ושניצל. השקיות שומרות על ניקיון הטוסטר, ניתנות לשטיפה במדיח הכלים ומתאימות לשימוש רב פעמי. מתאימות הן לטוסטר לחיץ והן למצנם. כמו גם, שקיות לאידוי ירקות במיקרוגל –מהיר וקל לשימוש, שומר על הערכים התזונתיים של הירקות והדגים, מהיר מאוד – הירקות מתרככים תוך דקות ספורות. שני המוצרים פותחו ויובאו לישראל, לאור טרנד הבריאות, בו צרכנים דורשים מקסימום תוצאות הן ברמת הטעם והן ברמה תזונתית במינימום של זמן.

מחיר לחבילת 2 שקיות לטוסטר לשימוש רב פעמי ובגודל 16*16.5 – 13.90 שקל.
מחיר לחבילת 10 שקיות למיקרוגל לשימוש חד פעמי ובגודל 25*26 – 13.90 שקל.

שקיות למיקרוגל מבית "קוקי"

מסטיקים צבעוניים

"ברנד פור יו", יצרנית "המותג" – המותג הפרטי של הרשת הרביעית, מציעה סדרת מסטיקים "המותג", הכוללת: מסטיקים עגולים בצנצנת 150 גרם – 2 יחידות ב-12 שקל. מסטיקים ללא סוכר בטעמים מנטה עדין, מנטה חזק (10 יחידות 14 גרם) – 5 יח' ב-10 שקלים, מנטה עדין ומנטה חזק (28 גרם בקופסה)- 5 יחידות ב-10 שקלים, תפוז מנטה עדין ומנטה עדין (25 גרם)- 3 יחידות ב-10 שקלים. לילדים: גומי לעיסה מלבנים צבעוניים (200 גרם), גומי לעיסה אליפטי ממולא אבקה חמוצה (190 גרם) או גומי לעיסה אליפטי XL ממולא אבקה חמוצה (190 גרם) – ב-7.95 שקלים.

מסטיקים צבעוניים מבית "המותג"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן