Skip to content

תעריפי המים הורדו בשיעור קטן של 0.14%

רשות המים: "המגמה של הקטנת תעריפי המים מתאפשרת בעקבות מאמצי ההתייעלות בכל מרכיבי משק המים". מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן: הוזלה של פחות מ-0.2% לצרכן הפרטי ודרישה הזויה להעלאה של 50% לחקלאות הן בבחינת יד ימין נותנת ויד שמאל לוקחת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אבשלום וילן
אבשלום וילן

לפני שבוע הודיעה רשות המים על הפחתת תעריפי המים, החל מחודש יולי, בשיעור קטן של 0.14%. הפחתה זו נעשית בהמשך להפחתה בשיעור של כ-5.1% בחודש ינואר, כך שבסך הכל מוקטן התעריף ב-2014 ב- 5.25%. יחד עם זאת מן הראוי לציין, כי בארבע השנים שחלפו הייתה עלייה מצטברת של כ-25% בתעריפי המים.

"המגמה של הקטנת תעריפי המים מתאפשרת בעקבות מאמצי ההתייעלות בכל מרכיבי משק המים. רשות המים ממשיכה לפעול בנחישות להתייעלות כוללת במשק המים והביוב, במטרה להוביל להפחתה נוספת בתעריפי המים המתעדכנים פעמיים בשנה בינואר וביולי", מסרה רשות המים.

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן, מסר כי "אנחנו מברכים על הרצון של רשות המים להוזיל את עלויות המים, אך הוזלה של פחות מ-0.2% לצרכן הפרטי, ודרישה הזויה להעלאה של 50% לחקלאות, הן בבחינת יד ימין נותנת ויד שמאל לוקחת, שכן העלאת תעריף המים לחקלאים תעלה בצורה ישירה ודרסטית את מחירי התוצרת החקלאית – הירקות והפירות, והפגיעה בכיס הצרכן תהיה גבוהה הרבה יותר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן