Skip to content

קניית מוצרים תמורת מיילים שנצברו באייר ברלין

topbonus, תוכנית הנוסע המתמיד של אייר ברלין, פתחה חנות מענקים מקוונת בשם topbonus shop, שבה ניתן לרכוש מוצרים תמורת מיילים, או בתשלום בכרטיס אשראי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת חגיגות העשור לקיומה, פותחת topbonus, תוכנית הנוסע המתמיד של חברת airberlin, חנות מענקים מקוונת, בשםtopbonus shop. החל מהיום, יוכלו חברי topbonus להמיר את המיילים שצברו לא רק לטיסות בונוס, או שדרוג למחלקת עסקים, אלא גם למבחר רב של מוצרים מתחומי המולטימדיה, ספורט ופנאי, מגורים, נסיעות ומוצרי רווחה ובריאות.

חנות המענקים החדשה, topbonus shop, נגישה באתר shop.topbonus.de, כאשר ניתן לרכוש בה את המוצרים הן באמצעות שימוש במענקי המיילים של topbonus והן באמצעות שילוב בין מיילים לתשלום בכרטיס אשראי.

"להגדיל את מידת האטרקטיביות"

"מטרתנו היא להגדיל את מידת האטרקטיביות של topbonus לחברים בה, כאשר חנות ה- topbonus shop פותחת בפני החברים בתוכניתנו כ-250 אפשרויות חדשות להמרת המיילים שצברו. גם מי שאינו מרבה לטוס, יפיק תועלת מחנות המענקים, משום שכבר לאחר צבירת 2,000 מיילים ניתן לבחור מוצרים", אומר אנטון ליל (Anton Lill), מנכ"ל topbonus.

topbonus

topbonus הינה תוכנית הנוסע המתמיד השנייה בגודלה בגרמניה. התוכנית כבר זכתה בפרסים רבים בתור אחת מתוכניות נאמנות הלקוחות המובילות, ומספר החברים בה גדול מ-3.5 מיליון איש. החברים בתוכנית צוברים מיילים של topbonus אצל יותר מ-120 חברות שותפות בעלות מוניטין ברחבי העולם. ניתן לממש את המענקים בהזמנת טיסות בונוס, לקבלת הטבות בלעדיות נוספות או ב-shop topbonus החדשה.

הודות לחברוּת בברית חברות-התעופה oneworld®‎, המחזיקים בכרטיס הסטטוס topbonus נהנים מגישה ללאונג'ים של oneworld בנמלי-תעופה בכל רחבי העולם. ברשת קווי הטיסה של oneworld עומדים לרשות הטסים כ-1,000 יעדים. בתור מפעילת תוכנית הנוסע המתמיד של חברת התעופה airberlin, חברת topbonus Ltd נמצאת ביחסים הדוקים עם חברת התעופה הזו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן