Skip to content

"קול כמו טירמיסו ברוטב שוקולד"

נסיכת הגרוב מיס רנה סימון תשיק בישראל את אלבום הבכורה שלה "שאגה" יחד עם הרכב הרוק "Children of Israel"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיס רנה סימון, נסיכת גרוב אמיתית, תגיע בקרוב לישראל לאחר סבב הופעות שכולל גם את בריטניה, כדי להשיק כאן את אלבומה "שאגה", יחד עם הרכב הרוק "Children Of Israel". המופע המשותף יתקיים בתיאטרון תמונע בתל-אביב ב-18 בספטמבר.

"להיות רכה וחיננית אך עדיין מסוגלת לשאוג כשצריך". מיס רנה סימון

רנה, הנושאת בשורשיה את המורשת של ג'מייקה, גדלה בבית שבו אלבומיהן של נינה סימון, רנדי קרופורד ובילי הולידיי היוו את מנגינות שירי הערש של ילדותה. כאשר החלה את צעדיה הראשונים כמוזיקאית יוצרת ומבצעת, היא למדה והושפעה רבות מזמרות ידועות כג'נט ג'קסון, לורן היל, ננה שרי, אריקה באדו, מורחיבה והודו אריקה. רנה סימון חצתה את העולם במסעותיה ולצד עיסוקיה כתראפיסטית בילדים באירופה, אפריקה, ניו זילנד ואוסטרליה, היא קבעה את מגוריה בביירון ביי, שם לקחה ברצינות את תחביבה המוזיקלי ולצד להקת ליווי  בשם " Blackbirds" החלה לכתוב שירים ולבסוף להשיק את האלבום "שאגה".

http://missreneesimone.bandcamp.com/album/roar

הביקורת במדורי המוזיקה באוסטרליה לא אחרה להגיע, תיאורים וכתרים כ-" שובה לב באופן, קול ומסר", " קול יוצא דופן", "קול כמו טירמיסו ברוטב שוקולד" ועוד שבחים רבים. האלבום "שאגה" הנו למעשה קריאתה של מיס רנה סימון לנשים באשר הן להשתחרר ולהיות כל מה שהן רוצות, היא מבקשת להצית תשוקה בנשים, במיוחד באימהות, לקום ולממש עצמן עכשיו. להיות נשים חזקות. סוג של מנשר פמיניסטי פואטי עטוף בצלילים הנוגעים באפרו ביט, רנ'בי, נשמה, ג'אז וגרוב.

בסינגל הראשון מתוך האלבום – "אתה יפה" יוצרת מיס רנה סימון מחווה למושג אימהות. כך רנה אומרת על המוטו בשיר – "להיות רכה וחיננית אך עדיין מסוגלת לשאוג כאשר זה נחוץ, כך אני רואה את הכוח הנשי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן