Skip to content

הליכוד מחריף את הטון ומעלה סרטון "אנחנו או הם גירסת דאעש"

בתגובה תוקף ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, את נתניהו ומכנה אותו: "האיש ששחרר את שיח' אחמד יאסין ב 1997 ובנה מחדש את החמאס. האיש ששחרר מעל לאלף מחבלים שחלקם כבר חזרו לבצע פיגועים בתקופותיו כראש ממשלה. האיש ששחרר מחבלים על מנת לא להקפיא התנחלויות בעסקה עם הבית היהודי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, תוקף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על "סרטון דאעש" אותו העלה הליכוד הערב לאינטרנט.

מתוך "סרטון דאעש" שהליכוד העלה לאינטרנט (צילום מסך)
מתוך "סרטון דאעש" שהליכוד העלה לאינטרנט (צילום מסך)

ב"סרטון דאעש" נראים ארבעה מחבלים חמושים של דעאש, דוהרים בטנדר ומניפים את הדגלים השחורים של דאעש. הארבעה עוצרים ליד נהג ישראלי ושואלים במבטא ערבי כבד: “איך מגיעים לירושלים, אח שלי". התשובה היא: “קחו שמאלה". ברקע נשמעים קולות של תופי מלחמה ומתחת מופיעה כיתובית על רקע שחור שבה נאמר: “השמאל יכנע לטרור" ואחר כך: “זה אנחנו או הם. רק הליכוד בראשות נתניהו".

 בעמוד הפייסבוק של נתניהו נוסף לסרטון הכיתוב הבא: "אנחנו או הם, גרסת דאעש. הפעם בוחרים: הליכוד בראשות נתניהו או ממשלת שמאל חלשה וכנועה עם ציפי ובוז'י".

 בתגובה כתב דיסקין בעמוד הפייסבוק שלו: "השמאל יכניס את דאעש לישראל אמר נתניהו. האיש ששחרר את שיח' אחמד יאסין ב 1997 ובנה מחדש את החמאס. האיש ששחרר מעל לאלף מחבלים שחלקם כבר חזרו לבצע פיגועים בתקופותיו כראש ממשלה. האיש ששחרר מחבלים על מנת לא להקפיא התנחלויות בעסקה עם הבית היהודי, האיש שנגרר למלחמה הארוכה ביותר מאז מלחמת השחרור כנגד ארגון טרור, האיש שאיים על איראן ולא מסוגל להכריע ארגון טרור בעזה".

בהמשך כתב יובל דיסקין: "ביביטחון? איביטחון… את הבושה הוא איבד. זה בטוח".

ח"כ עומר בר-לב הגיב בעמוד הפייסבוק שלו: "'סרטון דאע"ש' הוא ניסיון לזרוע פאניקה והיסטריה בציבור. כאילו שאין לנו את הצבא החזק במזרח התיכון. כאילו שלא היו לנו מלחמות מול צבאות חזקים עשרות מונים בזמנים שבהם לנו היו יכולות פחותות בהרבה.

"מעבר להסתה, זהו זלזול באינטליגנציה של הציבור. זלזול בבוחרים. זלזול בצה"ל ובמדינת ישראל כולה.

"אז ביבי, קח טיפ ממני", כתב ח"כ בר-לב: "אם אתה מפחד כל כך מדאע"ש, קם מזיע בבוקר מסיוטים על הנייה ולא יכול להתרכז בעבודה בגלל הרהורים ומחשבות על הגרעין האיראני, פשוט שב בנוחות על הספה בקיסריה, קח פסיכולוג טוב שבא עד הבית ותן את המפתחות למי שבאמת מסוגל להתמודד עם האיומים על מדינת ישראל. אל תסית, אל תפחיד ואל תתמודד לראשות הממשלה".

1 Comment

  1. גורן
    15 בפברואר 2015 @ 9:52

    הסתה ? כשמודבר בימין זו הסתה כשמובר בשמאל זה חופש הבעה הדעה אחרת זה ישר זה סתימת פיות פשזים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן