Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (20.12)

השבוע בדקנו מדפסת חדשה, חלק מסדרה של מדפסות המשנות את הכללים בכל הקטגוריה, כמו גם ג'ל לניקוי אסלות, בשמים לצעירות, טבליות למדיח וג'ל לכאבי מפרקים, כולם חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשמים של Parfums Hashtag#

ברוח הרשתות החברתיות של העידן המודרני נוצר המותג הזה, הפונה לנערות ובחורות צעירות, שמתקיימות במרחב הווירטואלי לא פחות – ואולי אף יותר – מאשר במציאות עצמה. ההשקה בישראל כוללת שלושה בשמים – iLoveYou ,#CrazyGirl# ו-ImaPrincess#. אנו ניסינו את ה-Crazy, שילוב של ברגמוט, דומדמניות שחורות, אוכמניות, סיגליות, וניל ומושק. השילוב יוצר ניחוח פרחוני, מתוק למדי, מהסוג שלא היינו מגדירים בתור ניחוח של שיגעון אם זה היה תלוי בנו. בהחלט מתאים לצעירות; מי שמחפשת בושם מתוחכם יותר, לא תמצא אותו כאן. המחיר, יש לציין בחיוב, בהתאם.

49.9 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בסופר-פארם.

צילום: סיימון פרי

סנו ספארק למדיח של סנו

החברה מרחיבה את המותג ספארק עם סדרה של מוצרים המיועדים למדיח הכלים הביתי. העיקר הן טבליות המיועדות לניקוי כמו גם הסרת שומנים, הברקה, הגנה על הסכו"ם מקורוזיה וייבוש מהיר ללא השארת סימנים. יחד עם המוצר הזה השיקה החברה נוזל הברקה ומלח. הטבליות עושות עבודה טובה מאוד בניקוי הכלים והם אכן יוצאים ללא סימנים. הבעיה היתה בפעולת ההברקה המובטחת – הטבליות הרבה פחות טובות מהמתחרות בפרמטר חשוב זה.

19.9-22.9 שקלים ל-30 טבליות, 44.8-49.9 שקלים ל-70 טבליות, 10.9-12.9 שקלים ל-2 ק"ג מלח, 49.9 שקלים ל-2.7 ליטר נוזל הברקה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

וולטרן אמולג'ל פורטה של וולטרן

החברה השיקה את גרסת הקרם החזקה של הכדורים הוותיקים. המוצר מיועד להקלה על מפרקים כואבים, והעובדה שמדובר במרחה מקומית ולא בכדור הנכנסת קודם כל למערכת העיכול, אומרת שההשפעה של הקרם היא יותר מהירה. במוצר יש 2.32% של החומר הפעיל Diclofenac Diethylamine בהשוואה לוולטרן אמולג'ל הרגיל, כמו גם רכיב המסייע לחומר לחדור אל תוך העור. ההשפעה אמורה להחזיק עד 12 שעות, כך שאפשר להסתפק ב-שתי מריחות בלבד. בניסיון שלנו, כמובן שהמלצה גורפת אינה נכונה לכל המצבים והאנשים – שני נסיינים ניסו את המוצר במצבים שונים; בחלק מהמקרים היתה הקלה מיידית ולאורך שעות רבות, באחרים, השפעה קטנה יותר ולמשך זמן קצר יותר.

94 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת פרטיים ללא מרשם רופא.

צילום: איציק קנטי

סדרת מדפסות L של אפסון

הקונספט של החברה בסדרת המדפסות הזו שונה מכל מה שאנו רגילים אליו בשנים האחרונות. אם בדרך כלל אנו משלמים מעט עבור המדפסת והרבה על הדיו, כאן עובדים הפוך – מחיר המדפסת גבוה יחסית למתחרות, אך עלות הדפסת הדף, כלומר כמות הדיו שהמדפסת צורכת, יהיה נמך משמעותית. לדברי החברה, עד 90% פחות, או כ-20 שקלים בלבד של דיו לחבילה של 500 דפים. אנו ניסינו את דגם L455, מדפסת משולבת סורק ומכנות צילום, המשלבת WiFi. מבחן ההדפסה בשחור לבן אכן תואם את ההבטחה, עד כמה שאנו יכולים לבחון זאת – הדפסה של 500 עמודים לא צרכה כמות רבה של דיו מהמדפסת, בהשוואה למדפסת הקבועה שלנו. את החישוב הכלכלי של החסכון איננו יודעים לעשות, אך ניכר כי הוא משמעותי. מעבר לכך, החיבור האלחוטי למדפסת היה קל לתכנות ונוח, ובכל הפעולות הדרושות היא פעלה כמצופה. היא אינה גדולה, כיאה למדפסת ללא פקס; וללא קשר לכך, התחושה העולה מהעבודה איתה היא של מכשיר שאינו חזק ויציב. זה אינו אמור להיות משמעותי, שכן אין צורך "להתעסק" איתה בדרך כלל, אך ביחס למדפסת שמחירה הוא 1,500 שקלים, היינו מצפים למבנה יותר חזק, או לפחות שישדר חוזק. הסדרה כוללת מגוון רחב של מדפסות לצרכים שונים, משימוש ביתי בסיסי ועד שימוש משרדי מתקדם.

1,500 שקלים לדגם זה, להשיג בחנויות ורשתות למחשבים.

צילום: יח"צ

ג'ל לניקוי אסלות של סוד מבית הנקל-סוד

שלושת המוצרים החדשים מיועדים כולם לניקוי האסלה, והם נבדלים זה מזה בתוצאה הסופית. כלומר, כולם מבטיחים לנקות מלכלוך ומאבנית, לחטא ולהשמיד חיידקים, לנקות מתחת למים ולספק ניחוח מרענן. ההבדל הוא כזה: אחד יוצר בנוסף שכבת הגנה על האסלה למניעת הצטברות לכלוך חדש; השני מבטיח ניקוי אפקטיבי של כתמים קשים במיוחד; ואילו השלישי מלבין את האסלה. במבחן השימוש, שלושתם עושים את הפעולה הבסיסית שלהם בהצלחה, ובמובן זה, לא שונה בהרבה מהמתחרים. הופתענו לטובה מההלבנה של המוצר הייעודי בסדרה, שאכן משפיע לטובה על הנראות של אסלה; וגם זה המיועד לניקוי כתמים קשים מצליח יותר היכן שאחרים מצליחים פחות. השלישי, שמבטיח למנוע הצטברות של כללוך, לא עשה זאת כפי שציפינו שיעשה. שלושתם נמכרים בבקבוק נוח מאוד לשימוש.

9.9 שקלים ל-400 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: אפרת אשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן