Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 12 במרץ, 2016

מצחיקה שכזאת, הטיהור: לשרוד את הלילה, המשפחה, אין סיכוי חוזה, את לי לילה, לארי קראון, ריזולי ואיילס 6
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 מצחיקה שכזאת | She's Funny That Way, ערוץ Yes1 

הסרט מסמן את חזרתו של הבמאי זוכה האוסקרים, פיטר בוגדנוביץ', אל המסך הגדול לאחר היעדרות של 14 שנים. קומדיה רומנטית. יצאנית מתוקה מברוקלין מגוללת את סיפור הצלחתה – איך התגלתה על ידי במאי תיאטרון מהולל ונשוי שהתאהב בה, ואיך מצאה את עצמה בתפקיד הראשי במחזהו החדש והמדובר לצד אשתו והאקס שלה. שחקנים: אוון ווילסוןאימוג'ן פוטס ("הדייט שהביך אותי"), ג'ניפר אניסטון. ארה"ב, 2014. סרט מתקתק ומעוטר בשחקנים טובים, אך מתקשה מאוד להביא צחוקים או חיוכים. ציון: 

22:00 הטיהור: לשרוד את הלילה | The Purge: Anarchy, ערוץ Yes4 

המשך למותחן האימה "הטיהור". אקשן עתידני, המתרחש בתקופה בה במהלך לילה אחד בכל שנה כל החוקים מבוטלים, וניתן לרצוח ולשדוד מבלי לשלם על כך את המחיר. הלילה הזה קרוי הטיהור. שעות ספורות לפני ליל הטיהור שובתת מכוניתם של זוג צעיר, לפני שהספיקו להגיע לביתם ולהסתגר מאחורי סורג ובריח. עתה עליהם לשרוד את הלילה מוקפים בכנופיות אלימות עם רצח בעיניים ורישיון להרוג. שחקנים: זאק גילפורדמייקל ק. וויליאמסקלי סנצ'ז. במאי: ג'יימס דה מונקו. ארה"ב, 2014. מטריד, מזוויע ובעיקר חסר השראה. הסרט מעט יותר טוב מקודמו, אך עדיין לא מצדיק את קיומו. ציון: 

22:00 המשפחה | The Family, ערוץ Hot פלוס

סדרה חדשה. ג'נה באנס ("סקנדל", "האנטומיה של גריי") עומדת מאחורי המותחן המדובר של רשת ABC. את הסדרה מובילה ג'ואן אלן ("המועמדת", "דה קילינג" ו-"חדר") ולצידה מככבים גם אליסון פיל ("חדר החדשות"), רופרט גרייבס ("שרלוק"), זאק גילפורד ("אורות ליל שישי", "הטיהור: לשרוד את הלילה"), ליאם ג'יימס ("דה קילינג", "בניחוש חוקר"), מרגו בינגהאם ("אימפריית הפשע") ו-גרנט שואו ("מלרוז פלייס"). העלילה עוקבת אחר אדם, שנעלם בילדותו ונחשב למת, מופיע אחרי עשר שנים על מפתן דלת בית הוריו – קלייר וורן, שכעת מתמודדת לתפקיד מושלת קליפורניה, ובעלה, ג'ון. שובו של הבן האבוד מאלץ את בני המשפחה להתמודד עם רגשותיהם המודחקים: האח מתקשה לקבל את אדם, שנראה שונה מהילד שהכיר, ואילו האחות שומרת על אחדות המשפחה בעודה מסתירה סודות משלה. עם חזרתו של הנער משתחרר מהכלא שכנם של בני משפחת וורן, שישב בכלא על רציחתו, בזמן שהשוטרת שחקרה את המקרה נאלצת לבחון מחדש את אשר התרחש באמת. אך השאלה הגדולה נותרת פתוחה: האם אדם הוא באמת מי שהוא מתיימר להיות? ציון איי.אם.די.בי.: 7.5/10, עגבניות רקובות: 60%/100%, מטה-קריטיק: 58/100

22:00 אין סיכוי חוזה | No Way Jose, ערוץ Hot פאן 

קומדיית אינדי על גבר שנקלע למשבר אמצע החיים, בבימויו ובכיכובו של אדם גולדברג ("2 ימים בפריז", הסדרה "פארגו"). זהו סיפורו של ג'וזף סטרן, מוזיקאי רוק אלטרנטיבי, טיפוס לא מאושר, שמנגן למחייתו בימי הולדת של ילדים. לקראת גיל 40 הוא חש כי הוא נמצא בצומת דרכים בחייו, במיוחד במערכת היחסים שלו עם ארוסתו היפה. כשג'וזף מגלה סוד משפחתי שמצביע על כך שהוא בעצם שמינית מכסיקני, הוא מחליף את שמו מג'וזף לחוזה… כשארוסתו זורקת אותו, חוזה מוצא מקלט אצל חבר טוב שלו, גבר נשוי עם ילדים שגם לו יש כמה בעיות משלו. חוזה נע בין חבריו הוותיקים לבני משפחתו, תוך שהוא מנסה למצוא כיוון בחייו וקודם כל להשיב אליו את אהובתו. שחקנים נוספים: אנה אורייליאמילי אוסמנטפאט היליברנדן היינס. ארה"ב, 2015.

22:00 את לי לילה | Next to Her, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

דרמה בכיכובן של דאנה איבגי (שזכתה בפרס אופיר על התפקיד) ולירון בן שלוש (שגם כתבה) ובבימויו של אסף קורמן. הסרט מספר על קשר בין שתי אחיות. הצעירה בהן היא בעלת מוגבלות שכלית התפתחותית ואילו אחותה הגדולה, חלי, מקדישה את חייה לטיפול בה. כשנכפה על חלי לשחרר את הטיפול באחות, נפער בה חלל המאפשר כניסתו של גבר לחייה. אלא שהקשר המורכב עם אחותה, יוצר משולש המטשטש את הגבול בין אהבה להקרבה ובין טיפול להתעללות. ישראל, 2015. אחד הסרטים המסקרנים והחכמים שנעשו בישראל בשנים האחרונות, עשוי ברגישות ובעדינות. ציון: 

22:00 לארי קראון Larry Crowne, ערוץ לייפטיים 

קומדיה. טום הנקס החליט לביים סרט ואת התסריט הוא כתב יחד עם ניה ורדאלוס ("החתונה היוונית שלי"). הוא עצמו מככב בתפקיד ראשי יחד עם ג'וליה רוברטס ובריאן קרנסטון ("שובר שורות"). לאחר שלארי קראון, גבר בגיל העמידה, מפוטר מעובדתו, הוא חוזר ללמוד בקולג' שבו בילה את נעוריו. הוא מתיידד עם הסטודנטים הצעירים ומתאהב במרסדס, אחת המורות בקולג'. ארה"ב, 2011. בזבוז אדיר של כישרון שחקנים על תסריט בנאלי וחסר ייחוד או קסם. ציון: 

22:30 ריזולי ואיילס 6 | Rizzoli & Isles 6, ערוץ Hot זון 

הסדרה המגוללת את עלילותיהן של צמד חוקרות העובדות זו לצד זו, חוזרת לעונה השישית. הסדרה חודשה לעונה שביעית ואחרונה שתעלה במהלך 2016. ספוילר – העונה נפתחת כשמאורה מקבלת מתמחה חדש לצוות שלה, בעוד שפרנקי מתמודד עם חקירת פנים שנפתחת אחרי שהוא יורה למוות בחשוד לא חמוש. ג'יין, שהפילה את תינוקה בעת שהגנה על עד מפתח בעונה הקודמת, מוצאת עצמה מחוזרת בעונה זו מכיוון בלתי צפוי.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן