Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 13 במרץ, 2016

טקס KCA 2016, עלילות דיקנס, האחיות המוצלחות שלי, מטיילים מסביב לגלובוס 12, מקס הלוחם בדרכים, ילדים פליטים, המוציאים להורג, ציידי המציאות: מיאמי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:30 טקס KCA 2016, ערוץ ניקלודיאון 

טקס פרסי הילדים החשוב בעולם, בו תרבות הילדים תופסת את הבמה המרכזית, שב גם השנה עם השמות החמים ביותר מעולם המוזיקה, הקולנוע והטלוויזיה. זמר הקאנטרי, בלייק שלטון, יגיש את האירוע הגרנדיוזי, שיכלול הופעות מוזיקליות מפתיעות ואורחים מיוחדים, ביניהם: אדלג'סטין ביברג'ון בוייגהדרייקג'ניפר לורנס,טיילור סוויפטריס פראטץ ועוד כוכבים רבים.

21:15 עלילות דיקנס | Dickensian, ערוץ Yes דרמה 

דרמה מבית ה-BBC המתרחשת באנגליה הוויקטוריאנית בה מגוון הדמויות מספרי צ'ארלס דיקנס, חולקות את אותו היקום. בעולמה של הסדרה סיפוריהם של 'אוליבר טוויסט', 'בית קדרות' או 'תקוות גדולות' מתקיימות באותו מרחב, דמויות כמו דיוויד קופרפילד, פייגין, נל הקטנה ואבניזר סקרוג', נפגשות ומתקשרות אחת עם השנייה באנגליה של המאה ה-19, זהו יקום בו דמויות מ'ציפיות גדולות' יכולות למצוא את עצמן בבית המרזח 'שלושת הנכים' (מ'אוליבר טוויסט') וג'ייקוב מורלי מ'מזמור חג המולד' ישכור את שירותיו של פייגין. את הסדרה כתב טוני ג'ורדן ("איסטאנדרס") ומשחק בה צוות שחקנים ענק, הכולל את פולין קולינס, קרוליין קוונטיןאומיד ג'אלילי ואדריאן רולינסציון איי.אם.די.בי.: 7.4/10

22:00 האחיות המוצלחות שלי | My Successful Sisters, ערוץ Yes קומדי 

קומדיה חדשה, צעירה ורעננה. אורית נטלי ומור קטן הן שלוש אחיות שלא מוצלחות בכלום. ההורים שלהן יצאו לפנסיה, מכרו הכל, קנו יאכטה ויצאו לשוט מסביב לעולם וליהנות, והן נשארו כאן לתפקד כמו משפחה ולסבול. איך הן יכולות לא לסבול? אורית (דנה סמו) היא מורת קבלן בבית הספר הכי בינוני בעולם, והיא בדיוק מנסה להבין אם היא לסבית או לא, הכל גדול עליה ולא ככה היא דמיינה את גיל 33. נטלי (נלי תגר) בת 27, אבל רק עכשיו היא נאלצת לעזוב לראשונה את בית ההורים ולהסתדר בכוחות עצמה, וזה כולל דברים משעממים כמו למצוא עבודה ולשלם חשבונות, ואין לה שום סבלנות להתחיל מהתחלה בשום תחום, היא פשוט טובה מדי בשביל החיים הקטנים האלה. מור (טס השילוני) היא חיילת. ואם זה לא מספיק, היא גם כלואה בבסיס הכי מפגר בצה"ל עם מפקד מהגיהינום ובלי אף בנאדם נורמאלי לדבר איתו. חוץ מבן גיגי, איתו היא דווקא הייתה שמחה לדבר יותר- אבל זה לאו דווקא מחובר למציאות. יוצרות ותסריטאיות הסדרה: גלית חוגי, נעה ארנברג. במאי: גורי אלפי אהרון.

22:00 מטיילים מסביב לגלובוס 12 | 12 Global Trekker, ערוץ הטיולים 

סדרת מסעות של יעדי תיירות קסומים. צוות מנחי הסדרה, ביניהם כוכב תכניות הטיולים, איאן רייט, מציגים אתרים אקזוטיים ותרבויות קסומות, ידריכו במסלולי טרקינג בלתי ידועים ויחשפו נופים עוצרי נשימה.

22:00 מקס הלוחם בדרכים Mad Max 2: The Road Warrior, ערוץ Yes3 

סרט המשך למותג המיתולוגי. מקס (בגילומו של מל גיבסון) עוזר לקבוצת אזרחים לעמוד מול פורעי חוק אשר משליטים בהם טרור. שחקנים נוספים: ברוס ספנס, ורנון וולס. במאי: ג'ורג' מילר. אוסטרליה, 1981. הסרט גדול ומרשים יותר מהקודם והראשון בסדרה (1979). מהיר, עצבני ורועש. ציון: 

22:00 ילדים פליטים | This is Exile: Diaries of Child Refugees, ערוץ 8 

תוך ארבע שנים עקובות מדם, יותר מ-4 מיליון בני אדם נמלטו מסוריה למדינות שכנות. יותר ממחציתם הם ילדים שחוו גם את אכזריות המלחמה וגם את חוסר הביטחון הקיומי בגלות. מרבית הסורים האמינו שהבריחה שלהם תהיה זמנית. הם האמינו שישובו לביתם כשהפצצות הפסיקו ליפול, כשבתי הספר נפתחו שוב, כאשר האלימות הסתיימה. חלקם ניבאו שגלותם תימשך שנים וככל הנראה עשורים. על פי נציבות האו"ם הפליטים שהו בממוצע כ-17 שנה בלימבו, ללא אפשרות לשוב הביתה או להמשיך הלאה עם חייהם. האם זה הגורל המצפה למיליוני הפליטים כתוצאה מאחד הקונפליקטים ההרסניים ביותר בהיסטוריה המודרנית? העלילה כולה מסופרת על ידי הילדים עצמם, תוך צלילה אל זיכרונות כואבים, אתגרים רבים תוך טיפוח תקוות וחלומות לעתיד אחר. בריטניה / לבנון / שוויץ, 2015.

22:00 המוציאים להורג | There Will Be No Stay, ערוץ Yes דוקו 

מיהם האנשים שמוציאים להורג בפועל? מה עובר עליהם וכיצד הם מתמודדים עם המוות שהם גורמים במו ידיהם? לאחר הרבה דלתות שנטרקו בפניה (משום שזהותם של המוציאים להורג היא חסויה, או שזהותם נחשפת רק לאחר שאיבדו עצמם לדעת), הצליחה הבמאית פאטי דילון למצוא שני אנשים שהסכימו להזמין אותה לתוך חייהם ולהיחשף בפני המצלמה: בַּקְס וטֶרי. הם מספרים לה כיצד הפכו למוציאים להורג, איך זה מרגיש להוציא להורג, וכיצד זה שינה את חייהם לנצח. 71 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 ציידי המציאות: מיאמי | Storage Wars: Miami, ערוץ לייפטיים 

סדרה-בת חדשה ל-"ציידי המציאות", והפעם במיאמי: עיר שופעת שמש, גדושת תיירים, חופים מרהיבים ואנשים יפים ושזופים. מיאמי עמוסת האוצרות החבויים והמקום המושלם לציידים המחפשים להעשיר את החנויות שלהם (ואת חשבון הבנק). בכל פרק הציידים מתחרים במכירה פומבית על יחידות איחסון (מכולות) שננטשו ושבתוכן יש אוצרות נשכחים, או לחילופין – זבל. יש להם דקה להחליט האם תוכן המכולה שווה את הקנייה. פעמים רבות אינסטינקטים טובים הם ההבדל בין קנייה טובה להפסד כספי עצום, ועבור רוב הציידים העיסוק הזה מהווה את הפרנסה העיקרית שלהם. הציידים החדשים הם קווין פיו, צייד ותיק ומוכר באזור. ג'ורג' גומז ומיידל גרסיה, שני קובנים עם חוש הומור בריא. גרג אץ' ולינדזי אץ' שאוהבים להרוויח כסף אבל שונאים לעבוד יחד, יורגן אגלייד וכריסטיאן פרננדז, בני הדודים שמנסים למלא את החנות שלהם בסחורה.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן