Skip to content

מעלה אדומים – דקר שתי נשים ונהרג בתאונה כשנמלט

אם ובתה נדקרו הבוקר לפי החשד על ידי בעלה לשעבר של הבת. הגרוש החשוד במעשה נמלט. זמן קצר לאחר מכן הוא התנגש במשאית ונהרג. בדף הפייסבוק שלו פרסם הגרוש: " כנראה שה' כבר לא שומע אותי. אני זמן רב לא ראיתי והרגשתי את התינוקת המתוקה שלי בקשה תעזרו לי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טרגדיה – שוטרי משטרת ש"י נדהמו לגלות כי הרוג בתאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר (רביעי) שאירעה בצומת חתרורים על פני כביש 31 בסמוך לערד, הנו לא אחר מאשר חשוד בדקירה בת זוגו לשעבר שהתרחשה הבוקר בשכונת נופי סלע שבהתנחלות מעלה אדומים מצפון מזרח לירושלים.
מהדסה עין כרם נמסר כי לבית החולים פונו שתי הנשים, "האם, אישה בת 53 עם פצעי דקירה. מצבה קל עד בינוני", ו"ביתה בת 33 עם פצעי דקירה בצוואר ובחזה", שתי הנשים, כך נמסר, הגיעו בהכרה מלאה ועוברות כעת בדיקות.

רכב הגרוש לאחר התאונה (צילום מד"א)
רכב הגרוש לאחר התאונה (צילום מד"א)

הבוקר התקבל דיווח למשטרת ש"י על אישה פצועה בשכונת נופי סלע בעיר. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו באישה שפצועה מדקירות ובאישה נוספת שהותקפה גם היא. בתחקור האירוע על כי מדובר בבני זוג לשעבר. גרושה של האישה החשוד במעשה נמלט מהמקום המשטרה פתחה בסריקות לאיתורו. בסמוך ל – 09:29 התקבל דיווח על תאונה קטלנית על פי כביש 31 בסמוך לערד. נהרג רכב פרטי פגע במשאית ונהרג. בירור פרטי הנהג העלה כי מדובר בבעלה לשעבר של האישה החשוד בדקירתה.
פרמדיק מד"א בוריס מנטו, שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי. מעוצמת ההתנגשות נהג הרכב הפרטי נלכד ברכבו בשולי הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה. הוא היה ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח בתוך זמן קצר. נהג המשאית נבדק בשטח ולא נזקק לפינוי לבית חולים".
בבקשה תעזרו לי - הפוסט שהעלה הגרוש
בבקשה תעזרו לי - הפוסט שהעלה הגרוש

מבירור שערך מגפון , עולה כי לפני יומיים בשעה 02:35 לפנות בוקר העלה הגרוש פוסט בדף הפייסבוק שלו בו כתב: "אני חייב לשתף את הפוסט הזה כי כנראה שה' כבר לא שומע אותי. אני זמן רב לא ראיתי והרגשתי את התינוקת המתוקה שלי בקשה תעזרו לי. אני לא מבקש הרבה. למה גרושתי עושה את זה למה הנקמנות הזו מה עשיתי את הכסף החזרתי את הרכוש היא לקחה את הלב היא פירקה. והכל בחסות משטרת ישראל. תודה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן