Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 09 בספטמבר, 2016

כוורת בסרט, גנוב, מסע של מאה צעדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 כוורת בסרט Bee Movie, ערוץ Yes5 

כשבארי, דבורה ממין זכר, שובר את אחד מחוקי היסוד של עולם הדבורים ומדבר עם בני האדם, מתרחשת שורה של אירועים המוכיחים שגם דבורה קטנה יכולה לגרום לשינוי גדול. במאי: סטיב היקנר. ארה"ב, 2007. הסרט חמוד, אם כי ההנפשה מעט מיושנת. ההומור סביר, אך העלילה לא אחידה ומדדה בעלצתיים. ציון: 

22:00 מסע של מאה צעדים The Hundred-Foot Journey, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 ביוני, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 גנוב Stolen, ערוץ Yes4 

אחרי שישב שמונה שנים בכלא, מגלה וויל שבתו נחטפה על ידי שותפו לשעבר, שמחזיק אותה בבגאז' האוטו. השותף דורש דמי כופר על סך 10 מיליון דולר בתמורה לשחרורה. וויל מנסה לגייס את המשטרה, אבל מי יאמין לאסיר משוחרר? שחקנים: ניקולס קייג', דני יוסטון, מאלין אקרמן. במאי: סיימון ווסט ("קון אייר", "טומב ריידר"). ארה"ב, 2012. כרגיל, קייג' נכשל בסרטי פעולה. העלילה חסרת תוכן, יצירתיות או משמעות. בזבוז זמן טוטאלי. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן