Skip to content

נהג פרטית העז להתלונן על נהיגת נהג אוטובוס וזה מעך לו את הרכב בתגובה

ויכוח בין נהג אוטובוס לנהג רכב פרטי הסתיים בתאונה מכוונת של נהג האוטובוס שהתנגש ברכב הפרטי הלוך ושוב עד כדי מעיכתו ונמלט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

וויכוח שהפתח היום (שלישי) על פני הכביש הראשי בעיירה רהט שבדרום בין נהג אוטובוס של חברת "גלים" לנהג רכב פרטי, הסתיים בתלונת נהג הפרטית במשרדי חברת ההיסעים. נהג האוטובוס שנזעם על התלונה, התנגש מספר פעמים ברכב המלין ואז נמלט מהמקום.
הוויכוח החל היום בסמוך לשעה 14:30. נהג רכב פרטי מסוג רנו מגאן, זעם על נהג אוטובוס של חברת "גלים", שלטענתו הפריע לו בעת נהיגתו על פני הכביש הראשי ברהט כשלטענת נהג הרנו נהג האוטובוס כמעט שהתנגש בו וגרם לתאונה. לאחר דין ודברים עם נהג האוטובוס החליט נהג הרנו לגשת למשרדי החברה בעיר על מנת להתלונן. בעודו נוסע למשרדי חברת האוטובוס, נהג האוטובוס נסע אחריו ונכנס יחד עמו לתחנה.

מעך לו את הרכב - ככה יעשה לנהג שיעז להתלונן. הרכב (צילום באדיבות רהט נט)
מעך לו את הרכב - ככה יעשה לנהג שיעז להתלונן. הרכב (צילום באדיבות רהט נט)

לאחר שבמשרדי החברה שמעו את תלונת הנהג לגבי נהיגת נהגם והיות והנהג נכח במקום, הוא נקרא לשימוע שם החל ויכוח סוער בין השניים. בשלב מסוים, לנהג האוטובוס כנראה נמאס, הוא יצא ממשרדי החברה עלה להגה, הניע את האוטובוס ופשוט החל לנגח את הרכב הפרטי ולגרום לו לנזק.
עם תום מסע הנקמה הקצר, נמלט הנהג העצבני עם האוטובוס מהמקום. הנהלת החברה זימנה מיד את משטרת ישראל שפתחה בחקירה. לנהג נשלחה הודעה שאיננה משתמעת לשתי פנים: "החזר מיד את האוטובוס והגע למשרדי החברה לשימוע לפני פיטורים". כמה שעות לאחר מכן נמצא האוטובוס נטוש באזור טירה שבמשולש אך הנהג נמלט ומשטרת ישראל מנסה לאתרו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן