Skip to content

רכוש שנגנב בהרי מנשה נתפס בברטעה באיו"ש

במבצע מורכב פשטו שוטרי מג"ב איו"ש, משטרת ישראל וצה"ל על מחסן בברטעה שבאיו"ש ולכדו רכוש בשווי מאות אלפי ₪ שנגנב ממושב עין העמק שברמות מנשה, שלושה נעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רכוש שנגנב ממפעל אלומיניום שבמושב עין העמק ברמות מנשה, נתפס היום (שני)  בברטעה המזרחית שבשטחי איו"ש. 3 חשודים נעצרו והרכוש נתפס.
לפני כחודש ימים נפרץ מפעל האלומיניום שבקיבוץ וממנו נגנב רכוש בשווי של 300 עד  400 אלף שקלים. חוקרי המשטרה אספו ממצאים מהשטח ופתחו בחקירה מקיפה.

ברטעה היום בצהריים (צילום: דוברות משטרת ישראל)
ברטעה היום בצהריים (צילום: דוברות משטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

בימים האחרונים בעקבות פעילות יזומה שבוצעה התקבלה אינדיקציה שהרכוש הגנוב מוסתר במחסן בכפר ברטעה הממוקם בחלקו בשטח ישראל ובחלקו בשטחים הכבושים. המידע הוביל את המשטרה לחלקו המזרחי של הכפר המצוי בשטחי איו"ש.
היום בפעילות משולבת ומורכבת של שוטרי משטרת ישראל ובשיתוף צה"ל ולוחמי מג"ב איו"ש, בוצעה פשיטה על המתחם המדובר ובתוך מחסן נתפס חומר הגלם החשוד כגנוב והמכונה שנגנבה מהמפעל. 3 חשודים נעצרו בהם קטין ושני בגירים שנלקחו לחקירה ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.
ממשטרת ישראל נמסר כי היא פועלת רבות ומשקיעה משאבים רבים הן בכוח אדם והן באמצעים טכנולוגים בתחום עבירות הרכוש במגזר החקלאי על מנת להביא את  העבריינים לדין ולהגביר את תחושת הביטחון האישי.

חלק מהרכוש הגנוב (צילום: משטרת ישראל)
חלק מהרכוש הגנוב (צילום: משטרת ישראל)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן