Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 19 בפברואר, 2017

וטרינרים צעירים, כדברא, משפחה בדיאטה 2, האפיפיור של היטלר, דבר אליה, צ'יצולינה: אֵם כל השערוריות, בריטני ספירס מאז ולתמיד, בריטני ספירס: הסיפור האמיתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13:20 וטרינרים צעירים | Young Vets, ערוץ לוגי 

חולמים להיות וטרינרים כשתהיו גדולים? קבלו טעימה מעולמם המרתק של עולם הוטרינריה והצטרפו למסעם של הוטרינרים הצעירים שיצטרכו להתמודד עם החלטות, דילמות ועבודת צוות אמתית בדרך להפוך להיות וטרינרים מקצועיים. בתכנית יצטרכו הוטרינרים הצעירים לאבחן מחלות שונות או פגיעות משונות על מנת שיוכלו לטפל ולהציל בעלי חיים מכל הסוגים והמינים.

15:40 כדברא, ערוץ ניקלודיאון לצופי Yes 

קירקי ולילה לא ציפו שביום ההולדת ה-16 שלהן הן תצאנה למסע שישנה את חייהן מהקצה אל הקצה, שבסופו – רק אחת מהן תממש את ייעודה. בקיבוץ כנען שבמדבר מתכוננים בני הנוער לעוד קיץ כיפי של חברים, מסיבות ומוזיקה, אך במהרה יהפוך הקיץ לשדה קרב של מלחמה קוסמית בין כוחות הטוב לכוחות הרשע. שתי גיבורות חזקות ונחושות הופכות ביום הולדתן ה- 16 ל'כדברות' – מכשפות טובות, בעלות כוחות קסם עוצמתיים, אשר חיות בקרב בני האדם, ומגינות עליהם מפני ה'גרומלים' – יצורים על טבעיים אכזריים שרוצים להשתלט על העולם. השתיים יצטרכו להשתמש בלחשים, כשפים, לשקר לקרובים להם ביותר ולהעמיד למבחן את כל מה שחשוב להן כדי להגן על העולם שהן אוהבות.

18:00 משפחה בדיאטה Big Fat Family Challenge 2 | 2, ערוץ הבריאות 

משפחת צ'אונר הבריטית שבה לעונה חדשה ורוויית אתגרים. בני משפחת צ'אונר – שזכו לכינוי 'המשפחה השמנה והעצלנית ביותר בבריטניה' – שקלו יחדיו 577 קילו בתחילתה של העונה הראשונה. לאחר סדרת אימונים מפרכת ודיאטה תובענית הצליחו להשיל כ-120 קילו מצטברים ממשקלם. אך גם עתה ההשמנה המורבידית מאיימת על חייהם. האם יצליחו בעונה זו לקום מן הספה ולשקם את גופם, נפשם ועתידם אחת ולתמיד?

21:00 האפיפיור של היטלר Pope Vs. Hitler, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

אחת מהשערוריות הגדולות של ימינו: שתיקת הוותיקן לאור הזוועות שעוללו הנאצים במלחנת העולם ה-2. ההיסטוריה רואה את האפיפיור מהתקופה הזו, פיאוס ה-12, כשותף לפשעי הנאצים בשואה ומכנה אותו – 'האפיפיור של היטלר'.

22:00 דבר אליה | Talk To Her, ערוץ Yes3 

סרטו המופתי של פדרו אלמודובר, העוסק בקשר שנוצר בין בן זוגה של לוחמת שוורים שנפצעה בזירה, לאח מסור המטפל ברקדנית הנמצאת בתרדמת, נחשב לפסגת יצירתו של הבמאי הספרדי הנפלא. הוא זכה בעשרות פרסים, כולל בפרס האוסקר לתסריט מקורי, מועמדות לאוסקר על הבימוי, פרס גלובוס הזהב לסרט הזר הטוב ביותר ועוד. שחקנים: חאווייר קמארה, דריו גרנדינטי, לאונור ווטלינג, ג'רלדין צ'פלין, אלנה אנאיה. ספרד, 2002. יצירת דרמטית נהדרת של אלמודובר. תחילתה של תקופת הרצינות הטראגית בסרטיו. ציון: 

22:00 צ'יצולינה: אֵם כל השערוריות | La Cicciolina: Godmother of Scandal, ערוץ Yes דוקו 

סיפורה הלא-שגרתי של אילונה סטולר ('צ'יצולינה'), שהיגרה מהונגריה הקומוניסטית לאיטליה והפכה, בשנות ה-80 וה-90, לפוליטיקאית, שחקנית ובעיקר לסמל סקס בינלאומי. צ'יצ'ולינה התפרסמה לראשונה בתחילת שנות ה-700 באיטליה אחרי שהתחתנה עם אזרח איטלקי וקיבלה אזרחות. היא הופיעה בתכנית טלויזיה שנקראה "צ'יצ'וליה" (ליטוף באיטלקית) ומשם דבק הכינוי שלה. באיטליה היא מצאה סביבה נוחה להקדיש את חייה ליצירת סקנדלים: היא הופיעה בשמלות נימפה צמודות, שידרה תכנית רדיו בשם 'התרצה לשכב איתי?', הצטלמה לסרטים אירוטיים וב-1991 אף פנתה אל סדאם חוסיין והציעה לו לשכב איתה בתמורה לשלום במזרח התיכון. ב-19877 היא  הפכה לכוכבת הפורנו הראשונה בהיסטוריה שנבחרה לכהן כחברת פרלמנט, בחירה שמשכה אליה תשומת לב בינלאומית ועד היום היא ממשיכה לפעול בתחום הפוליטי כדי לקדם חוקים נגד ניסויים בבעלי חיים לצד הזכות לקיום יחסי מין בבתי כלא ועידוד לחינוך מיני בבתי ספר. הפסל האמריקני, ג'ף קונס, איתו התחתנה ב-1991 הפך אותה למוזה של יצירותיו וכך קיבלה מעמד סופי כאייקון בתרבות הפופ. היום, כשהיא באמצע העשור השביעי לחייה, צ'יצ'ולינה מתיישבת אל מול המצלמה ומספרת את סיפור חייה. בתוספת חומרי ארכיון מרהיבים וסרטים בהם השתתפה, מציג הסרט, לא בלי ניצוץ של אירוניה, את תופעת צ'יצ'ולינה ומספק הסברים למצב הפוליטי באיטליה בתקופת היבחרותה לפרלמנט. בימוי: אלסנדרו מלזיני. 54 דקות, איטליה, 2016.

22:00 בריטני ספירס מאז ולתמיד | Britney Ever Atfer, ערוץ לייפטיים 

סרט מקורי מבית Lifetime, העוקב אחר חייה המסעירים של נסיכת הפופ בריטני ספירס. מהופעות הבכורה במועדון מיקי מאוס בגיל 12 ועד להצלחתה הבינלאומית, הנפילה המתוקשרת שהגיעה אחרי, והקאמבק הגדול והמפתיע. נסיכת הפופ נולדה בלואיזיאנה, ומגיל צעיר הפגינה את אהבתה לשירה וריקוד. את דרכה המוזיקלית החלה בגיל 12, כשהופיעה בתוכנית "מועדון מיקי מאוס" בערוץ דיסני, שם פגשה זמר צעיר ומוכשר בשם ג'סטין טימברלייק. פריצתה הגדולה הייתה עוד בטרם חגגה 17, עם השיר Baby One More Time…, מה שהוביל להצלחה עצומה במכירות, במצעדים ובהופעות ברחבי העולם. בזמן שהקריירה המוזיקלית הייתה בשיאה, בחייה הפרטיים היא חוותה  קשיים. הוריה התגרשו ומערכת היחסים שלה עם טימברלייק הידרדרה עד לפרידה המתוקשרת. למרות הצלחתה המטאורית, התנהגותה החלה להדאיג אנשים ולהאפיל על הצלחתה המקצועית. ב-2004 היא נישאה לחבר ילדותה, ג'ייסון אלכסנדר, למשך 55 שעות, ולקראת סוף אותה שנה התחתנה עם הרקדן קווין פדרליין, להם נולדו שני בנים. שנתיים מאוחר יותר התגרשה גם ממנו. חייה של בריטני יצאו מכלל שליטה, היא איבדה את המשמורת על שני בניה, נכנסה ויצאה ממכוני גמילה וחזרה לגור בבית אביה, תחת השגחתו. חרף כל צרותיה, בריטני לחמה ובנתה מחדש את הקריירה שלה ואת התהילה, והוכיחה לכולם שהיא כוח בלתי ניתן לעצירה בתעשיית הבידור. עד כה בריטני זכתה ביותר מ-300 פרסים שונים, ביניהם הגראמי היוקרתי ובילבורד. עם: נטשה באסט ("יחי הקיסר!"). ארה"ב, 2017.

23:30 בריטני ספירס: הסיפור האמיתי | Beyond the headlines: Britney Spears, ערוץ לייפטיים 

ספיישל תיעודי מרתק הסוקר את סיפור חייה של בריטני ספירס. הספיישל מתמקד בסיפורה של אחת מהזמרות הפופ המצליחות בכל הזמנים, אשר חייה הרומנטיים וההתמוטטות הפומבית שעברה ממשיכים למשוך תשומת לב תקשורתית בכל העולם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן