Skip to content

גשמים וברד באילת – שדה התעופה נסגר

גשמים כבדים וברד הציפו ההבוקר את רחובות העיר. חלק מהרחובות נסגרו לתנועה ושדה התעופה נסגר לנחיתות והמראות. הציבור התבקש להימנע מלהגיע למקומות הרריים הסמוכים לעיר ולרחובות החסומים. 130 ילדים נתקעו בחניון וג'יפאים נקראו לחלצם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבי אילת ניעורו הבוקר (רביעי) לקול ברד  שהציף לזמן קצר את העיר. ברד באילת? שאלו את עצמם בספקנות. אך הגשם הסוחף לא הותיר מקום לספק. החורף הגיע לאילת ומיד חסם כבישים. מרשות שדות התעופה נמסר כי גם שדה התעופה נחסם.
יחידת החילוץ אילת אילות פנתה בקריאה לבעלי גיפים באילת לסייע לחלץ 130 ילדים מחניון לילה נטפים-רודד באזור אילת- נחל נטפים. הילדים לנו בשטח ונקלעו לגשם שוטף מלווה בברד. הם לא נפגעו ואין חשש לחייהם. הציוד שלהם נרטב. מתנדבי יחידת החילוץ גייסו בעלי רכבי שטח מאילת על מנת לסייע בחילוצם, מאחר ואוטובוס לא יכול להגיע לשטח.

ג'יפים בדרכם לחילוץ הילדים (צילום: דוברות המשטרה)
ג'יפים בדרכם לחילוץ הילדים (צילום: דוברות המשטרה)
הכניסה לשדה התעופה באילת (חדשות לפני כולם)
הכניסה לשדה התעופה באילת (חדשות לפני כולם)

 

ממשטרת אילת נמסר כי בעקבות הגשמים וההצפות נחסמו בעיר הכבישים הבאים:

– רח' דרבן בין כיכר קאמפן לכיכר התיירות

– כיכר מלון יו סווטיסט סגור לתנועה מכל הכיוונים

– כיכר המשטרה בירידה מאגד לכביש 90.

– הצפה בכיכר קאמפן / סמולין סמוך אייס מול.

– סחף וזרימות מים כביש 90 עד טאבה.

-סחף על הכביש החל מהכניסה לעיר.

ברד באילת
ברד באילת

גם שדה התעופה נסגר בעקבות ההצפות ומדוברות רשות התעופה נמסר כי "שדה התעופה באילת נסגר כתוצאה מגשם כבד שירד בשעה האחרונה באילת והציף את המסלול כולל סחף שהגיע מהעיר וחצה את השדה . אנו קוראים לציבור הנוסעים להתעדכן בחברות התעופה על מועד טיסתם. בשעות הקרובות יעשו  מאמצים לפתוח את מסלול הטיסה מהר ככל הניתן".  תוך כך, משטרת ישראל פנתה הבוקר ובקשה מהציבור מתבקש להימנע מהגעה למקומות אלו. "יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בחסימות. בנוסף יש להימנע מהגעה לשטחים ההרריים סמוך לעיר".

מחברת ישראייר נמסר כי ע"פי הדיווחים הגשם פסק באילת ולפי התחזית שהתקבלה ממגדל הפיקוח הצפי לפתיחת השדה הוא 10:00 בבוקר. בהתאם לכך בוצע שינוי בלוח הטיסות:

• טיסה 425 מנתב"ג לאילת – זמן יציאה משוער 10:00

• טיסה 426 מאילת לשדה דב – זמן יציאה משוער 11:20

מארקיע נמסר כי עקב הסגירה של שדה התעופה באילת לפעילות מעבירה ארקיע את  הטיסות הפנים ארציות עד השעה 10.00 לשדה התעופה בעובדה. ארקיע תדאג להעברת הנוסעים באמצעות אוטובוסים בין אילת לעובדה. עפ"י הצפי לאחר השעה 10.00 בבוקר תשוב הפעילות לשדה התעופה באילת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן