Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 26 במרץ, 2017

סופר נובים, המטבח המנצח ניו זילנד, יריבים מושלמים, הנותרים, תובעת על עקבים, הקלפן והיצאנית, אנשי התרנגולות, תזמורת ממוחזרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:25 סופר נובים | Supernoobs, ערוץ הילדים 

סדרה מצוירת שתשודר ברצועת Cartoon Network ותגולל את הרפתקאותיהם של טיילר, שופ, קווין ורואוץ' – ארבעה חברים שלומדים יחד בחטיבת הביניים של קורנברי והופכים בין לילה ללוחמים המגנים על כדור הארץ מפני וירוס חלל הרסני, בעזרת כוחות על-אנושיים שקיבלו מצמד החייזרים ממנוק וזנבלוק.

18:00 המטבח המנצח ניו זילנד | My Kitchen Rules NZ­­, ערוץ החיים הטובים 

הגרסה הניו-זילנדית לשעשועון האוכל האוסטרלי. זוגות מתמודדים (המייצגים מחוזות שונים בניו זילנד) מתחרים זה בזה במטרה להפוך בית רגיל למסעדה מתפקדת הפתוחה לעסקים. כל פרק יתמקד ביום הבישולים וההכנות של אחת הקבוצות, האמורה להגיש בסופו ארוחה בת שלוש מנות לשופטים ולקבוצות המתחרות.

19:00 יריבים מושלמים | Ultimate Rivals, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild 

המאבק להישרדות, בזמנים הטובים ובזמנים הרעים, במישורים של דרום אפריקה. כל אחת ממשפחות הכלביים והחתוליים, מצויידת בשלל סוגי נשק וטקטיקות המיוחדים לה. אך המאבקים חורגים ממלחמות כלבים נגד חתולים. אריות טורפים צ'יטות, תנים טורפים גורי אריות, צבועים אוכלים מכל הבא ליד. באזורים תחרותיים אלו, קרבות יכולים להיות קטלניים, אך כל מין מצליח גם למצוא קיום מיוחד משל עצמו. הימנעות מעימותים היא כנראה הדרך היחידה להישאר בחיים עבור משפחות הכלביים והחתוליים, אך לא משנה באיזו אסרטגיה הם יבחרו בסופו של דבר, הם ישארו היריבים האולטמטיביים של אפריקה.

21:10 הנותרים | The Leftovers, ערוץ Hot HBO 

הדרמה נוצרה על ידי דיימון לינדלוף ("אבודים") והסופר טום פרוטה. לפני יותר משלוש שנים, שני אחוז מאוכלוסיית העולם נעלמה בן רגע וללא הסבר. 140 מיליון איש היו ואינם. התופעה לא פסחה על אף עיר באף מדינה – מלבד על עיירה קטנה אחת במזרח טקסס. אוכלוסיה: 9,261 איש. נעלמים: אפס. זהו סיפורן של שתי משפחות: בני משפחת גארווי, שעוברים לעיירה אחרי שחייהם השתנו ללא היכר בעקבות ההיעלמות, ובני משפחת מרפי המקומית, שניצלו מהאירוע שטלטל את העולם. בסדרה מככבים ג'סטין ת'רו ("אני, אתה וכל השאר"), ליב טיילר ("ארמגדון"), רג'ינה קינג ("פשע אמריקני"), איימי ברנמן ("המשפט של איימי") ו-כריסטופר אקלסטון ("דוקטור הו"). ציון איי.אם.די.בי.: 8.0/10, עגבניות רקובות: 81%/100%, מטה-קריטיק: 65/100

22:00 תובעת על עקבים Conviction, ערוץ Yes דרמה 

עורכת הדין ובת הנשיא לשעבר, הייס מוריסון (היילי אטוול, "הסוכנת קרטר"), עומדת לקבל הצעת עבודה מיריבה הנאה, התובע המחוזי של ניו יורק, קונר וואלס, בכדי להימנע מלשבת בכלא על אחזקת קוקאין וכדי להימנע מלפגוע באמא שלה שבדיוק רצה לסנאט. הייס תעבוד עם יחידת ההרשעות החדשה במשרד התובע המחוזי, שתאפשר לה להשתמש במוחה המבריק כדי לבחון מחדש תיקים ישנים בהם יש ספק מהימן להרשעה שגויה, ובמקביל תיתן לה הזדמנות לתקן טעויות עבר עם משפחתה. בין חברי הצוות איתם תעבוד, הייס פוגשת את סאם ספנסר (שון אשמור, "The Following"), פרקליט שעבד כתובע בעולם הקשוח של יחידת הכנופיות ומי שאמור היה לקבל את תפקיד מנהל היחידה, עד שוואלס נתן את התפקיד להייס. סאם הוא נער הטיפוחים של וולאס, ויעשה הכל כדי לשמור סיכוייו להיכנס יום אחד לנעלי מנהל היחידה. מקסין בון (מרין דנגי, "זהות בדויה") הייתה בעברה בלשית במשטרת ניו יורק ואינה מחבבת את הייס ומשפחתה. חבריה במשטרה רואים בעין שלילית את עבודתה עבור יחידת ההרשעות, אבל מקסין מבינה שחשיפת האמת היא הסיבה שהפכה לשוטרת מלכתחילה. פרנקי קרוז הוא מומחה הרפואה המשפטית של היחידה וגם אסיר לשעבר, שמשתמש בידיעותיו ובחוכמת הרחוב שלו כדי לפתור תעלומות מסובכות, אבל גם לשפוך אור על חייהם הקשים של הקליינטים שלהם מאחורי הסורגים. טס לרסון (אמילי קיני, "המתים המהלכים") היא העוזרת המשפטית של היחידה והחברה הצעירה ביותר בה, אך יש לה נסיון ממקור ראשון בהרשעה לא מוצדקת: עדות ראיה שגויה שנתנה בתור ילדה, גרמה לשליחת אדם חף מפשע למאסר. זהו הסוד שלה וכעת בתור בוגרת היא נחושה לתקן טעויות מסוג אלו. את הסדרה יצרו ליז פרידמן ("אלמנטרי") ו-ליז פרידלנדר ("The Following"). ציון איי.אם.די.בי.: 7.3/10, עגבניות רקובות: 19%/100%, מטה-קריטיק: 45/100

22:00 הקלפן והיצאנית | McCabe & Mrs. Miller, ערוץ Yes3 

המערבון עמוס התככים של רוברט אלטמן, עם המוזיקה הנהדרת של ליאונרד כהן. וורן בייטי מגלם קלפן שמקים בית בושת בעיירה נידחת. תחת ניהולה של מאדאם בריטית קשוחה (ג'ולי כריסטי, שהייתה מועמדת לאוסקר על תפקידה), העסק משגשג, אך עם ההצלחה מגיעות גם צרות, בדמות איש עסקים מפוקפק שמסרב לקבל לא כתשובה. הסרט נבחר כאחד מעשרת המערבונים הטובים ביותר של כל הזמנים על ידי מכון הזמנים האמריקני. ארה"ב, 1971. אחד הסרטים המסקרנים והמעניינים של אלטמן, בנוסף להיותו מערבון מיוחד ויוצא דופן. ציון: 

22:00 אנשי התרנגולות Chicken People, ערוץ Yes דוקו 

המילה עופות מעוררת אצל רוב בני האדם קונוטציה לאוכל, אך בשביל אנשים מסוימים עופות הם אהבת חייהם. הסרט המשעשע מביא את סיפורם של האנשים שגידול עופות, כחיית מחמד, הוא מרכז חייהם. הם מגדלים זנים איכותיים במיוחד במטרה להשתתף איתם במופעים ובתחרויות, כשגולת הכותרת היא תחרות העופות הבינלאומית המתקיימת מדי שנה בקולומבוס, אוהיו. מבין עשרות אלפי העופות האקזוטיים המגיעים מכל רחבי אמריקה לתחרות – עוקב הסרט אחרי שלושה מתחרים ומביא את סיפורם האישי לצד גידול עופות המחמד שלהם. בימוי: ניקול לוקאז היימס. 83 דקות, ארה"ב 2016. סרט מבדר ומרתק על תת-תרבות יוצאת דופן. עשו היטב ומשעשע. ציון:

22:00 תזמורת ממוחזרת Landfill Harmonic, ערוץ Hot8 

פרס ראשון – פסטיבל הסרטים וונקובר 2015; פרס ראשון – פסטיבל הסרטים סלוניקי 2016; פרס הקהל Take One, בריטניה 2015; פרס הקהל – פסטיבל הסרטים SXSW 2015; פרס ראשון – פסטיבל הסרטים שפילד; פרס ראשון – פסטיבל הסרטים נאפה ואלי 2015. בתוככי המזבלה הענקית של קטאורה, פרבר עני במיוחד של בירת פרגוואי, מתרחש נס: קבוצה של ילדים מנגנת מוזיקה משובחת, על כלי נגינה שעשויים כולם מפחים, לוחות מתכת, צינורות וחפצים שהושלכו לערימות האשפה. התזמורת היא גם ביתם השני של הילדים, שנולדו במקום שבו 'אין לך זכות לחלום'. המוזיקה עבורם היא כרטיס כניסה לעולם חדש, מוזר ומסעיר: לראשונה בחייהם הם עוזבים את תחומי המזבלה, שממנה מתפרנסות משפחותיהם, ומוצאים את עצמם מופיעים על במות ברחבי אירופה, יפן וארה"ב, באולמות קונצרטים קלאסיים ולצד להקות רוק נודעות כמו 'מטאליקה' ו-'מגהדת". כששיטפון אדיר מחריב לחלוטין את שכונת מגוריהם, המוזיקאים הצעירים מוצאים את עצמם בתפקיד המשענת שמעניקה תקווה לקהילה כולה. ארה"ב, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן