Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 24 באפריל, 2017

ציפורי חול, המרוץ, עמק הסיליקון 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ציפורי חול Sand Birds, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

מותחן בלשי ורווי יצרים. כשגופת גבר כבן 80 נמשית מנחל הירקון בתל אביב, כשהדבר היחיד שיכול להסגיר את זהותו הוא מספר אסיר ממחנות הריכוז המקועקע על ידו. אמנון חוקר המשטרה שמופקד על החקירה חושף את עברו של הנרצח וקשריו עם שחקנית מפורסמת, סוכנת הבית שלה ורופאה בגמלאות. פיענוח הפרשיה נע בין העבר של הוריו ניצולי השואה של אמנון חוקר המשטרה לבין ההווה שכולל את גרושתו וביתם הקטנה. שחקנים: עודד תאומי, גילה אלמגור, מרים זוהר ודבורה קידר. לצידם מופיעים אמנון וולף, מלי לוי, עליזה רוזן, שרית וינו אלעד ורמי הויברגר. במאי: אמיר וולף. ישראל, 2015.

21:30 המרוץ | (Race (2016, ערוץ Yes1 

דרמה ביוגרפית על ניצחון, גזענות ומטרה. סיפורו המדהים והלא יאומן של האצן האפרו האמריקני, ג'סי אוונס. אוונס הפך באולימפיאדת ברלין 1936 לאתלט שעשה היסטוריה, שבר מוסכמות והדהים את כל העולם כאשר זכה ב-4 מדליות הזהב לעיני היטלר וההנהגה הנאצית. שחקנים: סטפן ג'יימס, ג'ייסון סודייקיס. במאי: סטיבן הופקינס. ארה"ב, 2016. היו כבר נסיונות יותר טובים להעביר את הסיפור, אך הסרט שורד בזכות המשחק האיכותי של ג'יימס. ציון: 

22:00 עמק הסיליקון 4 | Silicon Valley 4, ערוץ Hot HBO 

עונה חדשה לקומדיה של מייק ג'אדג' עבור HBO, על גאוני המחשב והסטארט-אפיסטים בעמק הסיליקון. בעונה הרביעית, חבורת 'פייד פייפר' ממשיכה לעבוד במרץ על אפליקציית הוידאו-צ'אט שלהם, אבל ריצ'ארד (תומאס מידלדיץ') מתקשה לוותר על החלום שלו למצוא שימוש מתאים והולם יותר, לאלגוריתם שיצר. ארליך מחפש את הפריצה הגדולה הבאה שלו, ביג הד מנסה את מזלו באקדמיה, ב'הולי', גאווין חש מאויים מג'ק ברקר, בזמן שמוניקה מנסה לחוזר ל'רוויגה' לאחר הקשיים שהציבה בפניה לורי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן