Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 05 ביולי, 2017

זכאי 2, ספארי בשידור חי, פילדלפיה זורחת 12, הארי בנסון: צלם תחילה, כשגבר פוגש אישה 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זכאי 2 Acquitted 2 Frikjent 2, ערוצי Hot Xtra VOD

דרמת הפשע הנורבגית חוזרת לעונה שנייה בת שמונה פרקים. ספוילר – העונה נפתחת לאחר שבסוף העונה הקודמת, אקסל קיבל סוף סוף את התשובות שחיפש ונראה כי החיפוש אחר הצדק עומד להסתיים בפיוס עם הקהילה. אלא שתקוותו מתבדה עד מהרה והוא נקלע למאבק חדש, כאשר וויליאם ואווה מכחישים את האמת ומתאמים עמדות. אקסל, המשוכנע שאווה מחפה על וויליאם, תוהה כיצד אם יכולה להגן על רוצח בתה. כשמסכת השקרים מתחילה להתבהר, אקסל מוצא עצמו בעימות הבלתי נמנע עם אווה, האויבת המושבעת שלו, בניסיון נואש לגלות את האמת – ואת גורלו.

19:00 ספארי בשידור חי | Wild Safari Live, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild

סדרה המביאה את סיפוריהם של בעלי החיים במספר שמורות טבע פרטיות בדרום אפריקה. התחרות על כוח ושליטה במערכת אקולוגית מלאה באתגרים.

22:00 פילדלפיה זורחת 12 | It's Always Sunny in Philadelphia 12, ערוץ Yes Oh + Yes VOD

עונה חדשה לסדרה הקומית, שחודשה כבר לשתי עונות נוספות. ספוילר – העונה נפתחת בפרק מיוזיקל שבו תאונה מוזרה בה מעורבים שמיכה חשמלית ומכשיר וידאו המנגן את הסרט "הקוסם", גורמת לחבורה להפוך לאפרו-אמריקנים. עכשיו עליהם למצוא דרך לבטל את הכישוף, תוך שהם בורחים מהשוטרים שבטוחים שהם פושעים. בפרק 2 מתארחים בהופעת אורח קצרה דיויד בניוף ו-די. בי. וייס (היוצרים של "משחקי הכס") כשומרים משועממים בפארק מים בו החבורה מבלה.

22:05 הארי בנסון: צלם תחילה | Harry Benson: Shoot First, ערוץ Hot8 + Hot VOD

סיפורו של הצלם הסקוטי האגדי, הארי בנסון, שהגיע לתהילתו לצד הביטלס לאחר שנבחר לצלם בבלעדיות את מסעה של הלהקה לארה"ב ב-1964. עם גישה חסרת תקדים אל מאחורי הקלעים, בנסון יצר כמה מהתמונות האינטימיות והייחודיות ביותר של הלהקה הפופולרית ביותר בהיסטוריה. כעת, בגיל 87, לבנסון אין שום כוונה לעצור. ארה"ב, 2016.

22:25 כשגבר פוגש אישה 3 | Man Seeking Woman 3, ערוץ Yes Oh + Yes VOD 

הקומדיה מרשת FXX המבוססת על הסיפורים הקצרים פרי עטו של סיימון ריץ', שהוא גם יוצר הסדרה, יחד עם לורן מייקלס, חוזרת בעונה חדשה ואחרונה. ספוילר – בפתיחת העונה החדשה ג'וש ולוסי מנהלים מערכת יחסים שמחה וחיונית אבל גם היא טומנת בחובה בעיות. כשלוסי פוגשת את הוריו של ג'וש, אמא של ג'וש נקשרת אליהם יותר מידי, נסיונה של לוסי ליצור קשר עם מייק הופך לסיוט, ג'וש מתחבב מידי על הוריה המעצבנים של לוסי לצערה הרב וחש רגשי נחיתות ליד חבריה הנחשבים, והשגרה, גם היא נוגסת וגורמת לשניים לחפש הרפתקאות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן