Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 09 ביולי, 2017

הפטריוט, המכשפות מטקסס, הנמלט, משפחה בדיאטה 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 הפטריוט | The Patriot, ערוץ Hot8 + Hot VOD 

סיפורו של ההאקר היהודי המיליטנטי 'אולקן', הלוקח את החוק לידיו ומכריז מלחמה על מנהיגי התנועה האנטישמית. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית באנטישמיות בצרפת. מנהיגים כריזמטיים, כדוגמת דיודונה ו-אלאן סוראל, הפסיקו להסתתר בצללים והחלו להציג את תפיסת עולמם בפומבי. המתיחות מורגשת היטב ברחובות, אך שדה הקרב האמיתי הוא און-ליין, שם לשנאה ולהסתה אין כל גבול או צנזורה. המציאות הזו מולידה סוג חדש של פורע חוק: האקר יהודי מיליטנטי, אשר לוקח את החוק לידיו ומכריז מלחמה על מנהיגי התנועה האנטישמית. מה שמתחיל בתקיפות סייבר, הופך למסע נקמה אפל בו הגבולות בין טוב לרע, וירטואלי ומוחשי אט-אט מטשטשים. משל אפל על לאומנות, גזענות ונקמה בעידן הסייבר. בימוי: דניאל סיון. ישראל, 2017.

22:00 המכשפות מטקסס | Southwest of Salem, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

זוכה פרס Peabody 2017. סיפור פשע אמיתי המביא את סיפורן הלא ייאמן של 4 חברות קרובות, שהורשעו ב-1997 באונס של 2 ילדות קטנות ונשלחו לכלא למרות שהראיות הצביעו על חפותן. ככל הנראה הן נרדפו והורשעו לאור העדפותיהן המיניות. לצד צילומים מהשנים האחרונות וראיונות עדכניים, מתייצבת הבמאית דבורה ס. אסקוונזי לצד עורכי הדין של הנשים המורשעות ויוצאת לעזור להן במשפטן החוזר. הן נעזרות בפרויקט החפות (Innocence Project) – עמותה אמריקנית ללא מטרות רווח שהוקמה ב-1992 ומסייעת לשחרר מורשעים על לא עוול בכפם באמצעות בדיקות DNA ודגימות רפואיות אחרות שלא היו קיימות בזמן ההרשעה. בעקבות המאבק המשפטי שנמשך כ-20 שנה וסרט הדוקו שליווה את המאבק – זוכו, בסופו של דבר, ארבעת הנשים בזיכוי מלא. 92 דקות, ארה"ב, 2016. סרט עוצמתי שמלמד לא מעט על החברה האמריקנית ובעיקר על מערכת המשפט שלה. ציון: 

22:00 הנמלט | The Fugitive, ערוץ Yes3 + Yes VOD

מנתח מצליח נאשם ברצח אשתו. הוא מצליח להימלט ויוצא לאתר את הרוצח האמיתי ולטהר את שמו. הסרט התקבל באהדה ביקורתית רבה, היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר, כולל לסרט הטוב ביותר, וזכה בפרס אחד ל-טומי לי ג'ונס על תפקידו כמארשל שמנסה ללכוד את האסיר הנמלט. שחקנים: הריסון פורד, ג'וליאן מור, סילה וורד. במאי: אנדרו דייויס. ארה"ב, 1993. סרט חכם, עוצמתי ומותח, תוך משחק מצוין של לי ג'ונס. ציון: 

22:00 משפחה בדיאטה 3 | 3 Big Fat Family Challenge, ערוץ הבריאות

משפחת צ'אונר הבריטית שבה לעונה חדשה ורוויית אתגרים. כזכור, בני משפחת צ'אונר – שזכו לכינוי המשפחה השמנה והעצלנית ביותר בבריטניה – שקלו יחדיו 577 קילו בתחילתה של העונה הראשונה. האם יצליחו בעונה זו לקום מן הספה ולשקם את גופם, נפשם ועתידם, אחת ולתמיד? במהלך העונה הנוכחית יובילו האחיות סאם ואמה את המסע לשינוי. השתיים תיאלצנה להפגין משמעת יוצאת דופן, בעיקר נוכח סרבנות הוריהם, פיל ואודרי, הניצבים גם הם בפני אתגרים חדשים כגון מציאת עבודה וסיבוכים רפואיים בלתי צפויים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן