Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 10 בספטמבר, 2017

בגרות באימהות 6, נאשוויל 5, השדה, מכתבי אהבה 6-8, זרה 3, תמונות מחיי נישואין, השמאן האחרון, מרי ברי יום-יום, אימה אמריקאית: כת, בייק אוף בריטניה 7
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 בגרות באימהות 6 | Teen Mom 6, ערוץ MTV

עונה חדשה לסדרת הריאליטי. במהלך פרקי העונה נערות המתמודדות עם מעמדן כאימהות טריות. כל פרק יציג את מגוון האתגרים הניצבים בפני אימהות צעירות: נישואים, מערכות יחסים, תמיכת המשפחה, אימוץ, כספים, סיום לימודי התיכון, תחילת הקולג', מציאת עבודה והמהלך הקשה ומהרגש מכל: ההתקדמות אל עבר יחידה משפחתית משל עצמן.

19:00 נאשוויל 5 | 5 Nashville, ערוץ Hot3

הדרמה המוזיקלית של Lionsgate ורשת CMT. ספוילר – העונה החמישית, שכוללת גם את פרק המאה של הסדרה, נפתחת לאחר התרסקות המטוס בה נפצעת ג'ולייט ונותרת משותקת. ריינה, שמתמודדת עם קשיים כלכליים בלייבל שלה, מגלה שיש לה סטוקר שעוקב אחריה ומאיים על שלומה. מאדי, שמתחילה התמחות בחברת תקליטים, מתאהבת בזמר מתחיל ואילו יחסיהם של סקרלט וגאנר עולים על שרטון.

21:00 השדה | The Field, ערוץ Hot8

סמוך לצומת גוש-עציון, בין ירושלים לחברון, עלי אבו עוואד – בן למשפחת פליטים – מחליט להקים בשדה המשפחתי מרכז פלסטיני של אי-אלימות. למרות ביוגרפיה של 4 שנים בכלא הישראלי, אמא שנכלאה ל-5 שנים ואח שנהרג מירי של חייל צה"ל, עלי מחליט להקים את יוזמת 'שורשים' עם מתנחלים תושבי האזור, במטרה לקחת אחריות על היחסים, ולבסס תשתית של אמון, שתקדם פתרון לסכסוך. הבמאי מרדכי ורדי, תושב גוש-עציון, מלווה את היוזמה המקומית במשך שנתיים וחצי, ומתעד את שינוי התודעה שעוברים הצדדים. בגל האלימות של 2015 צומת גוש-עציון הופך להיות המוקד המרכזי של גל הפיגועים, וחברי הקבוצה משני הצדדים מתמודדים עם מציאות שבה קרוביהם נפגעים. ישראל, 2017.

21:15 מכתבי אהבה 6-8 | Signed, Sealed & Delivered 6-8, ערוץ Yes דרמה

ספיישל חדש. העונה החדשה מביאה שלושה סיפורים – אחד ממיליון: צוות הדוורים מתבקש לאתר מכתב המכיל כרטיס לוטו ספציפי, אחד ממיליון. אביו של אוליבר וחברו קצין המשטרה עוזרים בחקירה, שבסופה ישתנו לעד חייהם של שני אנשים. אבוד בלעדייך: חבילה חבוטה נמצאת על סט צילומי פרסומת בדנוור וצוות הדוורים יוצא לגלות אל מי היא אמורה להגיע. הם מגלים שהחבילה מכילה רשימת דברים שמישהו רוצה להספיק לפני מותו ונורמן וריטה יוצאים למסע בין המדינות כדי להביא את החבילה ליעדה. שטח גבוה: הוריקן קתרינה בניו אורלינס לקח את ביתו ואת אהובתו של זמר הבלוז גייב רקולט, רגע לפני שהביע את אהבתו בפני האטי, בעלת המועדון בו שר והשאיר אותו חסר בית ושבור לב. שנים לאחר מכן, צוות הדוורים צריך לפתור תעלומה חדשה, למצוא את שולח מכתב האהבה שכתב גייב, ולאחד בינו לבין האטי.

21:15 זרה 3 | Outlander 3, ערוץ Yes דרמה

הדרמה האפית היסטורית, המבוססת על סדרת הרומנים בעלי אותו השם, פרי עטה של דיאנה גבלדון חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – העונה נפתחת מיד לאחר מעברה של קלייר (קטרינה בלף) דרך האבנים, וחזרתה לחייה ב-1948. קלייר נושאת את ילדתו של ג'יימי (סאם היוגן) ומתמודדת עם תוצאות המסע הקודם שלה לעבר והשפעתו על נישואיה עם פרנק (טוביאס מניזיאס). בינתיים במאה ה-18, ג'יימי סובל מתוצאות הקרב ההיסטורי בקולודן ומאובדנה של קלייר. כשהשנים עוברות, השניים מנסים לבנות את חייהם בנפרד אך כל אחד מהם נרדף על ידי זיכרון אהבתם האבודה. קצה של אפשרות שקלייר תוכל להתאחד עם ג'יימי שוב, מפיחה תקווה חדשה בליבה וגם ספק חדש. מופרדים על ידי, שנים, יבשות וארצות, על ג'יימי וקלייר למצוא את דרכם האחד אל השנייה וכמו תמיד מזל רע, מסתורין והרפתקאות מצפים להם. השאלה שנותרה בעינה היא מתי ימצאו אחד את השנייה והאם נשארו אותם אנשים שהיו כשנפרדו ליד האבן, לפני כל כך הרבה שנים?

22:00 תמונות מחיי נישואין | Scenes From A Marriage, ערוץ Yes3

הפרויקט השאפתני והמהולל של אינגמר ברגמן, שהחל בסדרת טלוויזיה ויצא בהמשך גם כסרט. תיאור מפורט ונוקב של חיי נישואים לאורך 10 שנים – הפרידות, הגירושים, הבגידות ותקופות האהבה והשנאה. לפרויקט הייתה ועדיין השפעה אדירה, החל מעלייה בשיעור הזוגות המתגרשים באירופה ועד לשלל יצירות שהושפעו ממנו באופן ישיר (כגון טרילוגיית "אחרי הזריחה" של ריצ'רד ינקלייטר ו-"בעלים ונשים" של וודי אלן). שחקנים: ליב אולמן, ארלנד יוזפסון, ביבי אנדרסון. שוודיה, 1973. סרט מסקרן, שלא מותיר הרבה מקום לדמיון, ומתאר בכנות רבה מערכת יחסים בין בני זוג. ציון: 

22:00 השמאן האחרון | The Last Shaman, ערוץ Yes דוקו

ג'יימס הוא נער אמריקני נאה ורהוט, שכל עתידו לפניו. אלא שהוא סובל מדיכאון קליני. לאחר ששום טיפול לא מצליח לעזור לו, הוא מחליט לנסוע ליערות האמזונס ולחפש את השמאן האולטימטיבי שינסה לרפא אותו בעזרת טקס האיווסקה, טקס דתי מסורתי בן מאות שנים. ג'יימס עוזב הכל ויוצא למסע חיפושים כדי להציל את חייו. היוצר הישראלי רז דגן מפתיע עם סרט ביכורים עוצר נשימה, שעוקב אחר התהליך יוצא הדופן שעובר צעיר אמריקני שנחוש לא לוותר על החיים. 80 דקות, ישראל / איטליה / ארה"ב, 2016.

22:30 מרי ברי יום-יום | Mary Berry Everyday, ערוץ האוכל

אומנית הבישול הבריטית, מרי ברי ("בייק אוף בריטניה"), חולקת את תשוקתה הקולינרית ואת אוצר מתכוניה. בסדרה זו תדגים ברי מנות קלות ופשוטות להכנה, המבוססות על מרכיבי יומיום טריים.

22:50 אימה אמריקאית: כת | American Horror Story: Cult, ערוץ Yes Oh

כמדי שנה, מעטים פרטי המידע המפורסמים על העונה החדשה של "אימה אמריקאית", וההפקה מקפידה לשמור בחשאיות את כל הפרטים, קרוב אל הלב. מתוך מה שכן נאמר, ניתן להבין שהעונה תתרחש במישיגן ותעסוק בבחירות 2016 בארה"ב כמשל, עם ייצוג לשני הצדדים הפוליטיים, תוך התמקדות והדגשת קבוצות באוכלוסייה שהממשל החדש מתעלם מהן וחבריהן חוששים שחייהם עומדים להילקח מהם או להשתנות לבלי הכר. אל העונה חוזרים אוון פטרס, שרה פולסון, אמה רוברטס ו-צ'אז בונו; ומצטרפים לינה דנהאם, פרנסס קונרוי, אדינה פורטר, בילי אייכנר, אליסון פיל, קולטון היינס, בילי לורד ו-שאיין ג'קסון.

23:00 בייק אוף בריטניה 7 | 7 The Great British Bake Off, ערוץ האוכל

עונה חדשה ללהיט הבריטי, שאחראי במידה רבה לשיגעון האפייה שמסעיר את הממלכה המאוחדת בשנים האחרונות, ומוגש על ידי צוות מובחר המונה את מלכת האפייה הביתית – מרי ברי, האופה המקצועי – פול הוליווד והקומיקאיות – מל גיידרויץ' ו-סו פרקינס. עונה זו תהיה האחרונה בה יופיע צמד הקומיקאיות גיידרויץ' ו-פרקינס, כמו גם הפעם האחרונה בה תשפוט ברי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן