Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 03 באוקטובר, 2017

שלדון הצעיר, 150 מיליגרם, עדיף מאוחר מאשר אף פעם, הרשימה השחורה 5, אומנה ואני עם לוריין פסקל, חרקים, קאסל, רודני קרינגטון: הנה באה האמת, לוציפר 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלדון הצעיר | Young Sheldon, סלקום TV

מיוצרי "המפץ הגדול" מגיעה סדרת בת חדשה, המזכירה מאד במבנה את "שנות הקסם" המיתולוגית, עוקבת אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שמגלם ג'ים פרסונס ב-"המפץ הגדול", כשהפעם זוכים לראות את שלדון בילדותו בגיל 9, מגולם על ידי השחקן הצעיר איאן ארמיטג' ("שקרים קטנים גדולים"), בקרב משפחתו במזרח טקסס ולימודיו בתיכון, אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל הגבוהה. את קולו של שלדון המבוגר המקריין את חוויות העבר מגלם כמובן פארסונס עצמו, שהוא אף ממפיקי הסדרה. שלדון חי בקרב בני משפחתו המורחבת – את אמו, מארי קופר, מגלמת זואי פרי, בתה במציאות של לורי מטקלף, המגלמת את אמו של שלדון המבוגר ב-"המפץ הגדול", ונשמעת ונראית בדיוק כמו גירסה צעירה שלה. מרי היא נוצרייה מאמינה שלא מוכנה לתת לשלדון לעשות כל מה שמתחשק לו, אך היא גם אימא מגוננת שתעשה הכל כדי לתת לו להגשים את חלומו ושלא ירגיש שונה וחריג מהילדים האחרים. לאנס ברבר מגלם את ג'ורג' קופר , אביו של שלדון, מונטנה ג'ורדן מגלם את אחיו הגדול ג'ורג' ג'וניור ואילו ריגן ריורד היא אחותו התאומה מיסי. בתפקיד סבתו האגדית 'מי מואו' מגלם אנני פוטס ("מכסחי השדים"). ציון איי.אם.די.בי.: 6.2/10, עגבניות רקובות: 74%/100%, מטה-קריטיק: 63/100

קאסל Castle, פרטנר TV

מותן בלשי בניחוח רומנטי. סופר ספרי מתח מצטרף ליחידה משטרתית במטרה לאסוף חומר לספריו, ובדרך עוזר להם לפתור פשעים וגם מתאהב…

22:00 150 מיליגרם | La Fille de Brest | 150 Milligrams, ערוץ Yes3

סרטה של הבמאית והשחקנית עמנואל ברקו המבוסס על סיפור אמיתי, ומתאר את מאבקה האמיץ של רופאה מול רשויות הבריאות וחברות התרופות, כנגד השימוש בתרופה פופולרית שלה תופעות לוואי מסכנות חיים. שחקנים: סידס באבט קנודסן("הממשלה", "ווסטוורלד"). צרפת, 2016. הסרט הוא מותחן רפואי דרמטי עם משחק טוב של קנודסן, אך מזכיר משהו בין ה-"אנטומיה של גריי" ל-"האוס". ציון: 

22:00 עדיף מאוחר מאף פעם | Better Late Than Never, ערוץ הטיולים

ארבע אגדות טלוויזיה וספורט – וויליאם שאטנר, הנרי וינקלר, טרי בראדשו ו-ג'ורג' פורמן – יוצאים לטיול הגדול במזרח באיחור קל, למסע של גילוי עצמי ושל החיים בגיל הזהב בסדרה חדשה בת 4 פרקים. הרביעייה תבקר בטוקיו, קיוטו, הונג קונג, סיאול, פוקט וצ'יאנג מאי. הסדרה היא רימייק אמריקני לסדרה דרום קוריאנית מצליחה שהניבה שני ספינאופים.

22:00 הרשימה השחורה 5 | The Blacklist 5, ערוץ Yes אקשן + סלקום TV

בעקבות הגילוי הלא מאוד מפתיע בסיום העונה הקודמת, שריימונד רדינגטון (ג'יימס ספיידר) הוא באמת אביה הביולוגי של אליזבת' קין (מייגן בון), הדינמיקה ביניהם בעונה החדשה עומדת להשתנות. ספוילר – כשליז יודעת מי אביה ורד לא צריך יותר לשמור את הסוד קרוב לליבו. בעקבות המלחמה מול קפלן בעונה הרביעית, רד שבור לחלוטין, כל קשריו בעולם הפשע נהרסו כליל , אבל נראה שהמקום הפגיע ביותר בו היה במהלך ארבע העונות, ישנה את כיוונה של הסדרה ויביא אותה לפרק חדש. דווקא במקום הכי נמוך רד חש משוחרר מעול באופן מפתיע. הוא חוזר ומתחיל לבנות מחדש את אימפריית הפשע שלו. תשוקתו לחיים חזקה מתמיד כשהוא מכין את היסודות ליוזמה החדשה שלו, אותה הוא מעצב עם ליז לצידו. בעקבות הגילוי החדש על אביה, ליז מוצאת את עצמה קרועה בין תפקידה כסוכנת FBI ובין הפיתוי לפעול בהתאם לאינסטינקטים הפלילים שלה.

22:00 אומנה ואני עם לוריין פסקל | Fostering and Me with Lorraine Pascale, ערוץ הבריאות

לוריין פסקל ("לבשל טוב יותר עם לוריין פסקל", "לאפות עם לוריין פסקל", "פשוט וקל עם לוריין פסקל") היא שפית מצליחה, אושיית טלוויזיה, דוגמנית בדימוס ומחברת רבי מכר. אך יש גם צד אחר לסיפור ההצלחה שלה. היא ננטשה בלידתה, נמסרה לאימוץ וגדלה אצל מספר משפחות אומנות במהלך ילדותה. כיום היא מתבוננת לאחור ובוחנת את עולם האימוץ והאומנה, ומנסה להתחקות אחר אלו שטיפלו בה ונעלמו מחייה לפני כשלושים שנה.

22:15 חרקים | Bugs, ערוץ Hot8

מקפא רימות, רביולי חגבים, טרמיטים ברוטב מנגו וסביצ'ה תולעים הם יותר מגימיק בעיני בן וג'וש, שף ומדען היוצאים למסע סביב העולם כדי לחפש חרקים אכילים וללמוד ממי שניזונים מהם כבר דורות איך למצוא אותם ולהכין מהם מטעמים. השניים הם חלק ממעבדה הצמודה למסעדת 'נומה' הנודעת בקופנהגן, ובראשית המסע שלהם בין אוסטרליה, אוגנדה, איטליה ויפן הם משוכנעים שחרקים הם מזון העתיד, שיפתור את בעיות הרעב בכדור הארץ. כשהם פוגשים יותר ויותר אנשי עסקים שמחפשים חרקים כדי לספק לעולם השבע-ממילא מעדנים אקזוטיים הם מתחילים לתהות. האמנם אין בעולם מספיק אוכל לכולם? או שאולי הבעיה האמתית היא שעיקר המשאבים מופנים לגריפת רווחים ולא לייצור מזון בריא? דנמרק, 2016.


חדש בנטפליקס | Netflix

רודני קרינגטון: הנה באה האמת | Rodney Carrington: Here Comes The Truth

הקומיקאי וזמר הקאנטרי הבוטה, רודני קרינגטון, שופע הומור ושירים על החיים בגיל 40, ולא מפסיק להתלוצץ על סקס, על מערכות יחסים ועל השמנה. במאי:ברנדון ג'ונס.

לוציפר 3 | Lucifer 3

עונה שלישית: השטן משתעמם מתפקידו כשליט הגיהנום ועובר ללוס אנג'לס, שם הוא פותח מועדון לילה ומפתח קשר עם בלשית ממחלק הרצח. שחקנים: טום אליס, לורן ג'רמן, קווין אלחנדרו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן