Skip to content

מפקד מנגנוני הביטחון ברצועת עזה נפצע בניסיון התנקשות בחייו

תאופיק אבו נעים, בכיר בחמאס נורה בידי אלמונים כשיצא ממסגד במחנה נוסיראת במרכז הרצועה הוא נפצע קל עד בינוני ופונה לבית חולים שיפא בעזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תאופיק אבו נעים
תאופיק אבו נעים

מפקד מנגנוני הביטחון של ארגון חמאס ברצועת עזה, נפצע היום (שישי) בצהריים בניסיון התנקשות באורח קל עד בינוני ופונה לבית החולים שיפא בעזה. ההתנקשות אירעה כשאבו נעים השתתף בתפילות יום השישי במסגדאבו אלחצין שבמחנה נוסיראת המצוי במרכז הרצועה, יצא ממנו ואז נורה על-ידי אלמונים. על פי דיווחי הפלסטינים כמה בני אדם נוספים נפצעו והמתנקשים ככל הנראה נמלטו. גורמים ברצועה דיווחו על פיצוץ בסמוך לג'יפ שחנה ליד ה מסגד. אבו נעים היה אמור למסור בשבוע הבא את המעברים למצריים המצויים כיום בשליטת החמאס לידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית בהתאם להסכם הפיוס שנחתם ביניהם. אבו נעים עומד בראש מנגנוני הביטחון של החמאס, המאוגדים תחת משרד הפנים הפלסטיני ברצועה. בתקופה האחרונה התבלט רבות על רקע בניית אזור החיץ בדרום הרצועה, לבקשת המצרים.
לפני כשבעה חודשים חוסל ליד ביתו מאזן פוקהא בכיר חמאס בידי מתנקשים אלמוניים שירו בו מכלי נשק עם משתיק קול. פוקהא נורה בראשו 4 פעמים ונהרג במקום.

באמצע מאי השנה חשף בסרטון חדש ארגון החמאס במהלך מסיבת עיתונאים ובו נחשפים הודאותיו לכאורה של תושב עזה שלטענתם גויס ע"י השב"כ כדי להתנקש בחייו של איש המבצעים הבכיר בארגון, מאזן פוקהא. המחסל המחוזק ביד הזרוע הצבאית של חמאס, חושף את השיטה בה הוא גויס, לכאורה, ע"י ישראל כדי להתנקש בחייו של פעיל הארגון בעזה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן