Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 06 בנובמבר, 2017

זוהר ארגוב: סוף עצוב וידוע מראש, נשים עם סכינים 7, רשע מזוקק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 זוהר ארגוב: סוף עצוב וידוע מראש, ערוץ Hot8

סדרה של דני דותן ו-דליה מבורך. בשלושים השנים שעברו מאז ש-זוהר ארגוב נמצא מת בתא מעצר בגיל 32 הוא הפך למיתוס, אייקון ישראלי, אולי הגדול מכולם. שלושת פרקי הסדרה מספרים את חייו של זוהר מעבר למיתוס. משפחתו, חבריו הקרובים ביותר ושותפיו לדרך חושפים את העוני שבו גדל בשיכון המזרח ומדברים על הכישרון, הטרגדיות המשפחתיות, הדרך אל ההצלחה והאבדון, היחסים שלו עם האימא שסמנה אותו כ'אחד' והיחסים עם האבא הזמר האלכוהוליסט. כל זאת על רקע יחסיו של זוהר עם התקשורת, החוק והמדינה. תוך שימוש בעדויות חדשות, חומרי ארכיון נדירים והקלטות ביתיות, מקבלים הצצה אינטימית אל חייו של מלך המוזיקה המזרחית. ישראל, 2017.

22:00 נשים עם סכינים 7 | Wives with Knives 7, ערוץ CBS ריאליטי

סיפורים אמיתיים של נשים שבחרו באלימות והמקרים הטראומתיים שהובילו אותן למעשה.

23:10 רשע מזוקק | Lighthouse, ערוץ AMC

אימה. כשספינת כלא עולה על שרטון, האסירים והסוהרים מגיעים לחוף ונכנסים למגדלור ישן, אבל מגלים שכולם ניצודים… שחקנים: ג'יימס פיורפוי, רייצ'ל שלי. במאי: סיימון הנטר. בריטניה, 2000.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן