Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 22 בנובמבר, 2017

בית חולים לחיות, אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי, יפן מלמעלה, מסע אל הלא נודע – ספיישל, עדיין לא חשוך, חסרי אלוהים, צ'רי פופ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:00 בית חולים לחיות 2 | 2 Animal ER, ערוץ National Geographic Wild

סדרה העוקבת אחרי צוות רופאים ומומחים במפרץ יוסטון בארה"ב, המבצעים טיפולי קיצון והולכים עד הסוף עבור בעלי חיים מקומיים ואקזוטיים. בין הפרקים: הצוות מבצע טיפול שורש כפול על שימפנזה, כריתת רחם מצילת חיים בנמרה בנגלית וגם ניתוח שיניים לכלב משטרה.

21:00 אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי, ערוץ Yes דוקו

סדרה ביוגרפית-מוזיקלית המספרת את סיפורו של אריק איינשטיין – האיש שקולו הוא עוגן משמעותי וסיפורו הוא גם סיפורה של ישראל, העיר תל אביב ואנשיה, של המלחמות ושל ערימות החבר'ה על הדשא, שנוסעים לאט ומתפוררים בקלות, לוקחים ללב אבל גם כאלה שיש בהם הרבה אהבה. סיפורו של אריק התחיל כמעט תמיד באותה הדרך: מוזיקאי צעיר, לעתים ידוע במידת מה ולעתים אלמוני, מקבל בוקר אחד שיחת טלפון מגדול זמרי ישראל ובה ההצעה: 'בוא נכתוב קצת מוזיקה ביחד'. לאורך 50 שנות פעילותו וב-30 האלבומים שהוציא, היה איינשטיין איש של שיתופי פעולה. הוא גילה מוזיקאים צעירים, אימץ אותם, יצר איתם מהפכות מוזיקליות ואף דחף אותם לקריירות מפוארות. הסדרה, מאת היוצרים אבידע לבני, אסף אמיר ו-יואב קוטנר, מביאה את סיפור חייו של אחד מהאייקונים הישראלים הגדולים שנוצרו פה, בעזרת החברים הרבים שעבדו וליוו אותו לאורך השנים. ישראל, 2017.

22:00 יפן מלמעלה | Japan from Above, ערוץ הטיולים

מסע מרהיב מעל לאייה המרכזים של יפן, החל מעריה ההומות, המאוכלסות יותר מכל מקום אחר בעולם וכלה במקדשים חבויים בשולי מפת התיירים, החל מגנים קדושים וכלה בערים מוכות אסון.

22:00 מסע אל הלא נודע – ספיישל | Expedition Unknown Special, ערוץ Travel Channel

ההרפתקן והחוקר ג'וש גייטס מציג סדרת ספיישלים החושפים את הסודות האחרונים של האימפריה הנאצית. בפרק 'סודות הגרעין של היטלר', ג'וש מגיע לאוסטריה כדי לחפש מעבדה גרעינית סודית של הנאצים במעמקי האדמה. ב'רכבת הזהב של הנאצים' הוא מחפש רכבת מלאה בזהב גנוב, חוקר את המנהרות של פרויקט ריזה הנודע לשמצה ומחפש אוצר אבוד בקרקעית אגם.

22:05 עדיין לא חשוך | It’s not Dark Yet, ערוץ Hot8

חייו של התסריטאי והבמאי האירי, סיימון פיטסמוריס, שאובחן בניוון שרירים, ואף על פי שרופאיו סברו שהוא לא יאריך ימים, הוא הצליח להמשיך לחיות ואף לחזור לעבודתו, והכול בזכות אהבתו לחיים. מלווה בקריינות של קולין פארל. כיום, חמש שנים לאחר האבחון ובעודו אבא ל-5 ילדים, הוא נכה לגמרי מבחינה פיזית, כשהוא יוצא אל ערב הסרט העלילתי הראשון שלו באמצעות השימוש באיבר היחיד עליו נותרה לו שליטה: עיניו. אירלנד, 2017.

חסרי אלוהים | Godless, נטפליקס | Netflix

סדרת מערבון מקורית של נטפליקס. הכנופיה של פרנק גריפין מטילה אימה על המערב במהלך המצוד שלה אחר רוי גוד. המרדף מוביל את חברי הכנופיה לעיירה השלווה לה-בל, שמאוכלסת בנשים בלבד. שחקנים: ג'ף דניאלס, ג'ק אוקונל, מישל דוקרי, סקוט מק'ניירי.

צ'רי פופ | Cherry Pop, נטפליקס | Netflix


פירוט יושלם לכשיגיע מידע נוסף.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן