Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 13 בדצמבר, 2017

אני הית' לדג'ר, אוצר האי המקולל 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אני הית' לדג'ר | I Am Heath Ledger, ערוץ Hot8 

סרט החוגג את חייו של הית' לדג'ר ("הר ברוקבק", "האביר האפל"): שחקן, אמן וסמל שנמצא בדירתו ללא רוח חיים בעקבות הרעלה של תרופות. הסרט מספק מבט אינטימי אל חייו של לדג'ר באמצעות ראיונות עם בני משפחתו, שחקנים ובמאים שעבדו איתו וחברי ילדות. הסרט עובר בין תחנות חייו של לדג'ר החל מהשתתפותו בסרטי קומדיה קלילים ("10 דברים שאני שונאת אצלך") ועד הפיכתו לשחקן דרמטי, שאף היה מועמד לאוסקר וזכה לאחר מותו בפרס. לאורך הסרט שזורים קטעי וידאו שצילם לדג'ר בעצמו המסייעים להבנה של אופיו ואישיותו. קנדה, 2017.

22:30 אוצר האי המקולל 5 | The Curse of Oak Island 5, ערוץ ההיסטוריה

עונה חדשה לסדרה, שבמרכזה המאמץ הדרמטי והבלתי נלאה של האחים ריק לאגינה ו-מארטי לאגינה, לפענח תעלומה היסטורית בת 222 שנה, שמקורה באי אוק שבקנדה, ולגלות סוף סוף מהו האוצר החבוי במעמקי האי. בעונה החמישית, האחים והצוות שעובד איתם מכפילים את מאמציהם לאתר את האוצר המסתורי. באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדישה וציוד מכני כבד, הם קודחים ללא לאות לעומקו של 'מכרה הכסף' (The Money Pit) – בור ענק באדמה מעשה ידי-אדם, המצוי 48 מטרים מתחת לאדמה, שנתגלה לראשונה בידי שלושה נערים בסוף המאה ה-18. בעוד מכונות הקידוח החדשות והמיוחדות חופרות עמוק באדמה ומגיעות לעומקים אליהם טרם הגיעו בסדרה, מתגלים במקביל ממצאים חדשים ומפתיעים שרק מגבירים את התעלומה – ובהם תיבת פיראטים מסתורית וזוגות מפתחות שאמורים לפתוח שלוש תיבות אחרות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן