Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 30 בינואר, 2018

רכבות אוסטרליה 2, מלכת ספרד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 רכבות אוסטרליה 2 | 2 Railroad Australia, ערוץ דיסקברי

בכל רחבי אוסטרליה, גברים ונשים עמלים ללא הפסקה כדי לשנע מזון וציוד חיוני בין הערים הגדולות, אל ערים וישובים מרוחקים. סדרה זו עוקבת אחר העבודה המפרכת והחשובה המתרחשת על מסילות הרכבת של אוסטרליה ואחר הקשיים היומיומיים שהרכבות נתקלות בדרכן בכדי לשמור על האומה מול חום משווע, מרחקים עצומים ושיטפונות עזות. בפרקים אלו, תוצר עונת הקציר זקוק לרכבת באורך קילומטר ובמשקל מעל 6,000 טון, אבל בעיות מכניות מאיימות על שלום הנסיעה. גם, חובבי מנועי קיטור יוצאים בתחרות מול קבוצת רוכבי אופניים במרוץ מחוף אל חוף. מרכבות נוסעים עד לרכבות כרייה, המטען שבתוכן והצוותים שתומכים בהן זהו הסיפור של העולם המורכב והמרתק של תעשייה אוסטרלית חיונית.

22:00 מלכת ספרדLa reina de EspañaThe Queen of Spain, ערוץ Yes3

קומדיה. אחרי שכבשה את הוליווד, חוזרת שחקנית מפורסמת לספרד כדי לככב בסרט על המלכה איזבלה. אולם תחת הדיקטטורה של פרנקו, הולכת ההפקה ומסתבכת. שחקנים: פנלופה קרוז, קרי אלווס, חווייאר קאמרה, מנדי פטינקין. במאי: פרננדו טרואבה. ספרד, 2016.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן