Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 15 בפברואר, 2018

המחלצים הגדולים 2, שכנה מסוכנת, שוברים את המסתורין, שני נאהבים ודוב, רימיינד, Mahi Way
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 המחלצים הגדולים 2 | Heavy Rescue 2, ערוץ דיסקברי

החורף שוב הגיע לכביש 401, הכביש המהיר ביותר בקנדה. בשיאי החורף, פקקים ועומסים משתקים את 401, וכישוריהם של צוותי ההצלה הכבדה וצוותי תחזוקה עומדים במבחן. אבל, האתגרים יוצאי הדופן ותנאי העבודה הקשים הם בגין עניין יומיומי עבור כלי החילוץ הכבדים בכביש בלתי צפוי זה. סדרה זו עוקבת אחר מספר גדול של שירותי גרירה, צוותי הצלה ותחזוקה, אשר עובדים יומם וליל, בזמן שהם נאבקים לשמור על זרימת חופשית של תנועה לאורך נתיב הסחר החשוב. הצוותים עובדים ללא הרף, בכדי לשמור על כבישים פתוחים בכל תנאי מזג אוויר, כי כמו תמיד לסגור את הכביש לא בא בחשבון.

22:00 שכנה מסוכנת | The Wrong Neighbor, ערוץ לייפטיים

גבר שנפרד לאחרונה מאשתו, עובר עם בתו בת העשרה לבית חדש. במהרה הם מגלים שהפכו למוקד לאובססיה מסוכנת מצד השכנה החדשה שלהם ג'יימי, אישה מקסימה אך מסוכנת, שמוכנה לעשות כל מה שנדרש כדי לתפוס את מקומה ולהפוך לאימא והאישה החדשה שלהם. שחקנים: סטיב ריצ'רד האריס ("צעירים חסרי מנוח"), מייקל מדסן ("כלבי אשמורת"). ארה"ב, 2017.

23:15 שוברים את המסתורין | Breaking Mysterious, ערוץ ההיסטוריה

בסדרה יוצא צוות חוקרים בראשות מגיש הרדיו, ג'ימי צ'רץ', למסע מרתק ברחבי ארה"ב, במטרה לחקור ולנסות לעומק את התעלומות, האגדות והקונספירציות הגדולות ומעוררות המחלקות ביותר בעולם כיום: האם המשחק הווירטואלי 'פוקימון גו', שהפך להיט בקרב משתמשי הטלפון החכם, הוא למעשה חלק מתכנית מתוחכמת של ה- CIA לעקוב אחר כל צעד שלנו? האם הממשל האמריקני יצר בחשאי צבא של מתנקשים שניתן לשלוט בהם באמצעות גלי מוח? האם היה קיים קשר מאורגן ומתוכנן היטב להתנקש בחיי נשיא ארה"ב קנדי? הייתכן שאבדו עקבותיו של נשק גרעיני בתוך ארה"ב? האם קיים בסיס תת-ימי חוצני סמוך לחופי קליפורניה? האם כל העת חיפשנו את היצור המיתולוגי 'ביגפוט' במקום הלא נכון?

23:45 שני נאהבים ודוב | Two Lovers And A Bear, ערוץ Hot גולד

סיפור אהבה על רקע עיירה קטנה הקרובה לקוטב הצפוני. הסרט עוקב אחר רומן ולוסי, שני צעירים החיים בקושי של עיירה קטנה קפואה ונידחת. הם מאוהבים, לוסי רוצה לעזוב את העיירה בגלל שמישהו עוקב אחריה, רומן מצדו מסביר שאינו מעוניין לחזור דרומה בגלל דברים שליליים מעברו, לבסוף הוא מבין שהוא צריך לעזוב עם לוסי. רומן יכול לדבר עם דובים ורק הוא יכול לשמוע אותם מדברים חזרה. הזוג יוצא למסע דרומה, נתקל בסופה ומוצא מקלט בבסיס צבאי נטוש, לוסי מבינה שהעוקב המסתורי הוא רק בראשה וזה בעצם זיכרון אביה המתעלל, רומן שורף את הבסיס הנטוש להוכיח לה שאביה מת סופית ולא יחזור יותר. דוב מופיע, רומן ולוסי קופאים למוות, אך הדוב מגלה שהוא בעצם אלוהים ומבטיח לזוג הקפוא שהם עד יראו אחד את השני. שחקנים: דיין דיהן, טטיאנה מסלני. במאי: קים נגוין. קנדה, 2016. המשל והפילוסופיה מאחורי הסרט מטופשים למדי, אך הכימיה בין השחקנים מושכת, גם בקור הגדול. ציון: 

רימיינד | Re:Mind, נטפליקס | Netflix

אחת עשרה תלמידות תיכון מתעוררות כשהן כלואות בחדר אוכל גדול. הן חוששות לחייהן, ומנסות להבין מי חטף אותן והביא אותן לשם, ומדוע. שחקנים: קיאקיזאקה46.

Mahi Way, נטפליקס | Netflix

קומדיה ששודרה במשך עונה אחת במהלך 2010. נערה כבדת משקל מנסה למצוא את הגבר האידיאלי בדרך שלה…


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן