Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 14 באפריל, 2018

מכוניות 3, אומנות הרכב, המעגל, פטרנו, הימור מגוחך, וואייט סנאק: האזורים הבעייתיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:05 מכוניות 3 | Cars 3, ערוץ Hot פאן 

.

18:15 אומנות הרכב | Lowriders, ערוץ Hot גולד

דני הוא אמן רחוב צעיר ממזרח לוס אנג'לס ומתקשה למצוא את מקומו מול האובססיה של אביו לאומנות שדרוג מכוניות וכן מול אחיו העבריין המשוחרר. דני משתמש בכישוריו כאמן גרפיטי ומעצב ציורים על מכוניות כדי לעזור לאחיו לנצח בתחרות מקומית. עם זאת, הוא עדיין מחפש את הביטוי האישי שלו ומקומו בעולם. שחקנים: אווה לונגוריה, דמיאן ביצ'יר. במאי: ריצ'רד דה מונטריאול. ארה"ב, 2017.

22:00 המעגל | The Circle, ערוץ Yes2

דרמת מתח. צעירה שאפתנית מתקבלת לעבודה בחברת הטכנולוגיה המובילה בעולם. כשבעלי החברה מצרף אותה לפרויקט פורץ דרך, היא מגלה דברים מטרידים ומבינה שחייה נמצאים בסכנה. שחקנים: טום הנקס, אמה ווטסון, קארן גילן, ג'ון בויגה. במאי: ג'יימס פונסולדט. ארה"ב, 2017. הסרט אמנם בכיכובם של שחקנים ידועים, אך המעגל יוצא מכיוון ומתפוצץ מחוסר סיפור, הגיון או הנאה בידורית. ציון: 

22:00 פטרנו | Paterno, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 08 באפריל, 2018, בסלקום TV
22:00 הימור מגוחך | The Bet, ערוץ Hot פאן

קומדיה קורעת. דנטור בייקר הוא בחור ביש מזל המכניס את עצמו להימור אבסורדי, בקיץ אחד הוא צריך למצוא את כל הבחורות שהיה מאוהב בהן בתקופת בית הספר ולשכב איתן. שחקנים: בריאן אטקינסון. במאי: ראיין אדרר. ארה"ב, 2016.

וואייט סנאק: האזורים הבעייתיים | Wyatt Cenac's Problem Areas, סלקום TV

סדרה דוקומנטרית קומית חדשה של HBO וחברת ההפקות אבאלון, מבית היוצר של הקומיקאי והתסריטאי, וואייט סנאק. סנאק יוצא לחקור מגוון בעיות תרבותיות וחברתיות שמעסיקות את העם האמריקני, דרך ראיונות שטח בסגנון דוקומנטרי שיעמדו במרכז כל פרק, יחצה את אמריקה מהפרברים של מיניאפוליס, מרכז סינסינטי ועד לאזורים הכפריים של טקסס, שם יבחן שלל נושאים מנקודת מבטו הייחודית ויציע פתרונות קומיים לבעיות יומיומיות. בנוסף, התוכנית תכלול גם קטעי אולפן שיעסקו באירועים אקטואליים ויתקשרו עם הצופים באמצעות הרשתות החברתיות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן