Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 14 במאי, 2018

החיים הסודיים של בני ה-4 וה-5 3, 70 שנות אופנה, בעלי היכולות, מטבחי הגיהנום 16, בן מסוכן, מעבר לזמן, אבודים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:10 החיים הסודיים של בני ה-4 וה-5 3 | 3 The Secret Lives of 4-5 Years Old, ערוץ Yes דוקו

הסדרה מחממת הלב, שעוקבת אחרי קבוצת ילדים בני 4 ו-5 בגן הילדים, חוזרת לעונה שלישית. הגן שנבנה במיוחד ורושת במצלמות ובמיקרופונים כדי לקלוט כל לחישה וכל יבבה, מפגיש את הילדים אחד עם השני בפעם הראשונה. עולמם מתגלה כמלא בצחוק, דמע, דרמה, פוליטיקה, משחקי כוחות ודמויות גדולות מהחיים. צוות מומחים שמשקיף על הילדים מאחורי המצלמות מבאר את המדע שמאחורי התנהגות הילדים. אנגליה, 2018.

21:00 70 שנות אופנה | i70 Years of Fashion, ערוץ Hot8

סדרה של שני פרקים העוסקת ביופי הישראלי בשבעים שנות המדינה משני צדי המצלמה – מהצד של צלמי האופנה ומהצד של הדוגמניות. פרק אחד עוסק בצלמי האופנה הגדולים של ישראל ובצילומים האייקונים שלהם, מהם הסיפורים מאחורי התמונות שכולנו מכירים? היכן פורסמו ואיזה הדים הם עוררו. הסרט נדרש לשאלה איך השתנו והתכסו צילומי האופנה עם השנים, מהו טיב ביחסים בין הצלם לדוגמנית, האם הם השתנו עם השנים וכיצד. בסרט מתראיינים מיטב צלמי האופנה בישראל לדורותיהם. הפרק הנוסף מציץ אל הצד השני של העדשה, הדוגמניות והמקצוע שהלך והשתנה לאורך 70 השנה, החל מתדמית לא מחמיאה ועד למקצוע זוהר ונחשק ששכר רב בצדו. במאי: טל הררי.

22:00 בעלי היכולות | The Gifted, ערוץ Yes אקשן

דרמת פעולה שהיא שיתוף פעולה בין FOX ל-מארוול המתרחשת בתוך היקום של "אקס-מן" ומספרת את סיפורם של בני זוג רגילים מהפרוורים (סטיבן מוייר, "דם אמיתי" ו-איימי אקר, "מבוקש") – הוא עורך דין וחלק מהמחלקה שתובעת מוטנטים – שחייהם מזדעזעים כשהם מגלים שלשני ילדיהם יש כוחות-על והם מוטאנטים. המשפחה נאלצת לברוח מהממשל העוין, מצטרפת לרשת מחתרתית של מוטאנטים ונאלצת להילחם כדי לשרוד. בין השחקנים הנוספים נמצאים ג'יימי צ'אנג ("עד עצם היום הזה") בתפקיד בלינק – דמות הקומיקס האגדית, קובי בל ("משמרת שלישית") כקצין הצד מוטאנטים, אך שונא את עבודתו ו-אמה דומונט ("אקווריוס") כפולאריס, בתו של מגנטו המוטאנט החזק ביותר ביקום. הסדרה חודשה לעונה שנייה.

22:15 מטבחי הגיהנום 16 | Hell's Kitchens 16, ערוץ האוכל

סדרת הריאליטי בכיכובו של השף גורדון רמזי שבה בעונה חדשה. 20 שפים יחולקו לשתי קבוצות שתתחרנה זו מול זו בהאנגר עצום שהוסב לחלל מסעדה, מטבח כפול ומעונות, בהם יתגוררו המתמודדים במהלך התחרות. בסופה של העונה תיוותר קבוצה אחת המונה חמישה שפים. אלו יתמודדו זה מול זה והשף המנצח יזכה בשני פרסים: ההזדמנות לעבוד כשף בכיר באחד ממסעדותיו של רמזי ופרס כספי של 250,000 דולר.

22:30 בן מסוכן | A Dangerous Son, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 08 במאי, 2018, בסלקום TV

מעבר לזמן | The Crossing, סלקום TV

אל חופי עיירה בדיונית באורגון שבארצות הברית, ששמה פורט כנען, נשטפות עשרות גופות ממי האוקיינוס הכחולים. חלקם, 47 במספר, נותרים בחיים. בואם של הפליטים מיד מעורר שאלות רבות: איך זה שנמצאו ללא חגורות הצלה? שלא ידוע על ספינה שטבעה או מטוס שהתרסק? מאיפה הם? מנין באו? הם מספרים לשריף המקומי, ג'וד מילר (סטיב זאן, "טרמיי"), שברחו מאזור שסוע מלחמה, ממקום כל כך נורא שאי אפשר לדמיין את הזוועות שמתרחשות בו ומחפשים מקלט בעיירה אמריקנית קטנה. התפנית המעניינת והמפתיעה מגיעה כאשר מתגלה שהפליטים נמלטו מאמריקה של עוד 180 שנה מעכשיו. לא הייתה להם ברירה אלא להיכנס למכונת זמן שתחזיר אותם לעבר ותיקח אותם מהגורל המר הצפוי להם. כך נפתחת הסדרה המדע בדיונית המרתקת החדשה של ABC. עוד משחקים במותחן המדע הבדיוני: נטלי מרטינז ("סוף המשמרת", "חי פעמיים"), ג'יי קארנס ("המגן") ו-סנדרין הולט ("בית הקלפים").

אבודים | Lost, סלקום TV

שש עונות של סדרת המתח האמריקנית, הכוללת אלמנטים של דרמה, פנטזיה, מדע בדיוני ומסתורין, ועוקבת אחר סיפורם של ניצולי התרסקות מטוס שנקלעו לאי טרופי מסתורי באוקיינוס השקט.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן