Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 11 ביולי, 2018

משפחת פוסטר, הצייד, שוטר וחצי: מגויסת חדשה, מותו של ילד, נעדרת, אנגרי בירדס, המדרשה 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחת פוסטר 1-4 | The Fosters 1-4, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 16 באוגוסט, 2016, בשעה 21:15 בערוץ Yes Drama

הצייד | The Hunter | Il Cacciatore, ערוץ Xtra VOD

דרמת פשע איטלקית, שנוצרה על ידי Cross Production ו-Beta Film ומבוססת על ספרו האוטוביוגרפי של אלפונסו סאבלה, 'צייד המאפיה'. את הסדרה יצרו מרסלו איזו ו-סילביה אברואל ועל הבימוי אמונים סטפנו לודוביצ'י ו-דוידה מרנגו ("בוריס"). פלרמו, שנת 1993. העיר ידעה עשרות שנים של שפיכות דמים ומעצרים של פושעים זוטרים, בזמן שבכירי ממשלה מצליחים לחמוק מעונש – אך כעת הגיעה השעה לרדוף אחר הבוסים הגדולים. רחובות פלרמו רוויים בדם ממלחמות מאפיה בין שני מחנות, שגבו את חייהם של פושעים רבים כמו גם את אלה של חפים מפשע. שני בוסים יריבים נלחמים ביניהם על השליטה בעיר, בעוד שהלחץ מצד רשויות החוק הולך וגובר. בעין הסערה נמצא סוואריו ברונה (פרנצ'סקו מונטנארי), תובע מחוזי צעיר ושאפתן שלא חושש להילחם על מה שבאמת חשוב. כשהוא מעז לדווח על הממונה עליו, הקולגות שלו פונים נגדו – אבל ראש היחידה למלחמה בפשע המאורגן מבחין בו ומספח אותו אליו. זהו סיפורו האמיתי של תובע ששלח לכלא כמה מהבוסים האכזריים ביותר בהיסטוריה של המאפיה הסיציליאנית, בהם ליאולוקה בגארלה ו-ג'ובאני ברוסקה. אבל לא מדובר בעוד סיפור בלשי פשוט, אלא בדרמה שבמרכזה דמותו המורכבת של הצייד, איש שהקריב הכל – משפחתו, חבריו, הסיכוי לחיים נורמליים – בגלל מרדף אובססיבי אחר הצדק.

12:05 שוטר וחצי: מגויסת חדשה | Cop And A Half: New Recruit, ערוץ Hot Fun

קומדיית פעולה נוספת כהמשך ל-"שוטר וחצי" משנת 1993. הפעם הבלש סימונס (לו דיאמונד פיליפס) נאלץ לצרף אליו ילדה בוגרת לגילה שחולמת להיות שוטרת בעקבות אביה ורוצה להילחם בפשע, יחד הם יוצאים לפתור תעלומת רצח ולתפוש פושע במנוסה. במאי: ג'ונת'ן רוסנבאום. ארה"ב, 2017.

21:55 מותו של ילד | Death of a Child, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כל הורה בטוח שלו זה לא יקרה. אבל הסטטיסטיקה מראה אחרת ובכל שנה, בכל העולם, שומעים על ילדים שמצאו את מותם בגלל שנשכחו לבדם ברכב. איזה מין אנשים שוכחים ילדים ברכב? כולם – אימהות, אבות, עשירים, עניים, מעמד ביניים. זה כמעט תמיד אותו סיפור – ההורה האוהב והקשוב מוצא את עצמו ביום בו הוא עסוק, מוטרד או מבולבל, ופשוט שוכח שהילד שלו עדיין נמצא מכונית. זה קורה בכל מקום שבו יש מכוניות וקיץ. הסרט מביא את הווידויים הופכי הקרביים של ההורים שעברו טראומה כזו ומספרים איך ממשיכים את החיים אחרי מותו של הילד, הם שופכים אור על ההתמודדות שלהם עם רגשות האשם, על מאבקים משפטיים ממושכים והזעם שמופנה אליהם מכיוון העין הציבורית. ארה"ב, 2017.

22:00 נעדרת | Come And Find Me, ערוץ Hot Gold

מותחן. דיויד פוגש בקלייר ומתאהב בה. יום אחד היא נעלמת והוא מחליט לצאת ולחפשה אך לאט לאט הוא מתחיל להבין כי היא אינה מי שחשב. למרות זאת הוא מתעקש לסכן את חייו במטרה למצוא אותה ולגלות את האמת כולה. שחקנים: אהרון פול, אנאבל ווליס, גארט דילהונט. במאי: זאק ווידון. ארה"ב, 2016.

אנגרי בירדס | Angry Birds, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 07 באפריל, 2017, בשעה 08:45 בערוץ Hot Fun

המדרשה 2 | Mossad 101 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה הישראלית. צוערים מכל שכבות האוכלוסייה הישראלית עוברים אימונים אינטנסיביים כדי להצטרף לשורותיו של שירות המודיעין החשאי והנחשב ביותר של המדינה, המוסד. שחקנים: יהודה לוי, יהורם גאון, שי אביבי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן