Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 13 ביולי, 2018

הכי קוואלרי, שלושת המוסקטרים, קריסלי יודע מה טוב 3, כדורים תועים, כולם חוזרים הביתה, המגדל האפל, תוצרת אמריקה, חסרת פחד, קרדינל 2, מכת סוכר, בדרך אליה, ג'ים ג'פריס: עכשיו זה אני, המכולת של קים, הרפתקאותיו המדהימות של קפטן תחתונים, סדרות קוריאניות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:45 הכי קוואלרי | Very Cavallari, ערוץ !E

סדרת דוקו-ריאליטי חדשה, בכיכובה של היזמית וכוכבת הריאליטי, קריסטין קוואלרי. הסדרה עוקבת אחר חייה של קריסטין כאשת עסקים, בעוד היא משיקה את חנות הדגל של מותג הלייף סטייל שלה, 'Uncommon James', ואחר חייה הפרטיים עם בעלה, שחקן הפוטבול לשעבר, ג'יי קאטלר. תחת קו הרקיע של נאשוויל, חייה של קריסטין סואנים ומהנים יותר מאי פעם, כשהיא מאזנת בין משפחתה והצוות הצעיר והסקסי שלה.

17:00 שלושת המוסקטרים | The Three Musketeers, ערוץ Yes5 + ערוץ Yes VOD

הרפתקאות. לאחר שהוכיח עצמו בקרב, מצטרף צעיר עז מצח אל שלושת המוסקטרים במשימתם הנועזת והמסוכנת, להציל את המלך ולעצור את אלו המבקשים להשתלט על הכתר. במאי: סטיבן הריק. ארה"ב, 1993.

18:45 קריסלי יודע מה טוב 3 | 3 Chrisley Knows Best, ערוץ החיים הטובים

איל הנדל"ן, טוד קריסלי, הוא ההוכחה שכסף אינו יכול לקנות טעם טוב. איש העסקים המצליח ניחן בשיזוף מוגזם, עודף בוטוקס, אוצר מילים מוגבל ומזג חם במיוחד. בעונה הנוכחית נעקוב אחר הפארסה של המשפחה הצבעונית מג'ורג'יה.

18:55 כדורים תועים | Stray Bullets, ערוץ Hot Action

ג'ק פסנדן כתב, ביים ערך ואף הלחין את הפסקול של מותחן פשע ובעזרת אביו (לארי פסנדן) הפיק את הסרט. שני אחים צעירים קונור ואש (ג'ק פסנדן, אסא ספירלוק) המקבלים משימה לנקות את הקרוואן של אביהם בנכס נטוש בצפון מדינת ניו יורק מגלים שלושה פושעים המסתתרים בקרוואן והופכים לבני ערובה שלהם. ארה"ב, 2017.

21:30 כולם חוזרים הביתה | Home Again, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 ביולי, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV


22:00 תוצרת אמריקה | American Made, ערוץ Hot Gold
22:30 חסרת פחד | Fearless, ערוץ כאן 11 

מותחן מטלטל בכיכובם של הלן מקרורי וסר מייקל גאמבון המתרחש בעולם בו חוק ופוליטיקה נמצאים במסלול התנגשות. אמה בארנוויל היא עורכת דין המתמחה בזכויות אדם וידועה כאחת שאינה מתפשרת ומגנה על מקרים אבודים. כאשר היא נאבקת לשחרר אדם שהיא מאמינה הורשע על לא עוול בכפו, היא עולה על פרשיה החושפת איך הצרכים של מנגנוני ביטחון הפנים, הביון והמדינה מצדיקים אופנים שונים של אכזריות מצד מערכות המשפט והמשטרה על חשבון האזרחים.

23:25 קרדינל 2 | Cardinal 2, ערוץ כאן 11

בתחילת העונה השנייה, המתרחשת בקיץ, נדמה שהעניינים הולכים טוב עבור ג'ון קרדינל. החקירה הפנימית במשטרה נגדו נסגרה, בעזרת הגנתה של שותפתו דלורם, והוא כבר לא נסחט כדי לקבור את סודות העבר. אשתו קת'רין בבית, נהנית מהפוגה ממאבקה במחלה הנפשית, היא שוב עצמה. בתם קלי גם פורחת, מתכוננת לתחילת לימודי האמנות בסתיו בטורונטו. אך מתחת לפני השטח יש מתח שלא ניתן להתעלם ממנו ועברה של קת'רין מקשה על קרדינל לסמוך על התקופה הרגועה. השקט במפרץ אלגונקין נשבר כאשר מגיעה לתחנה קורבן ירי המוכנה Red עם כדור במוחה שהשאיר אותה ללא הבעת רגש וללא גישה לזיכרונותיה. גם לאחר ניתוח חירום היא לא מסוגלת להגיד לקרדינל ודלורם מי הי ומי ניסה להרוג אותה. השניים נחושים להגן עליה ולמצוא את היורה ומגלים חשוד פוטנציאלי – מלווה כספים. אך כשגם הוא נמצא קורבן לרצח פולחני ברוטלי, הם מגלים שהם אחרי משהו או מישהו הרבה יותר מסוכן ומעוות משיכלו לדמיין.

מכת סוכר | Sugar Rush, נטפליקס | Netflix

סדרת ריאליטי-אוכל. ארבעה צוותים של אופים מוכשרים מתחרים זה נגד זה – ונגד השעון – במירוץ אל הקינוח המנצח. המצרך הכי חשוב בתחרות: הזמן.

בדרך אליה | How It Ends, נטפליקס | Netflix

סרט מתח ופעולה. כשהמדינה הופכת לאזור קרב בעקבות אסון מסתורי, עורך דין צעיר יוצא מערבה ביחד עם חמיו לעתיד כדי לחפש את ארוסתו ההרה. שחקנים: תיאו ג'יימס, פורסט ויטאקר, קאט גרהאם.

ג'ים ג'פריס: עכשיו זה אני | Jim Jefferies: This Is Me Now, נטפליקס | Netflix

בספיישל סטנד-אפ חסר מעצורים, ג'ים ג'פריס יורד על מפורסמים ששולחים ידיים, על צביעות פוליטית ועל ההחלטות המקצועיות והגרועות שלו.

המכולת של קים | Kim’s Convenience, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית. משפחה ממוצא קוריאני-קנדי מנהלת חנות מכולת בטורונטו. בני המשפחה נאלצים להתמודד עם הלקוחות, זה עם זה ועם העולם המשתנה שבו הם חיים. שחקנים: פול סאן-היון לי, ז'אן יון, אנדריאה באנג.

הרפתקאותיו המדהימות של קפטן תחתונים | Captain Underpants, נטפליקס | Netflix

סדרה מונפשת לילדים. ג'ורג' והרולד, שני חברים מכיתה ד', אוהבים חוברות קומיקס ומעשי קונדס. תחביב נוסף שלהם: להפוך את מנהל בית הספר שלהם לגיבור-על בתחתונים.

סדרות קוריאניות: גן המטאוריםBlood & Treasures ,Final Destiny


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן