Skip to content

"כוח הטיטאנים – חיים בסרט": לצחוק על סוגת גיבורי העל

סרט אנימציה מבריק, הנע בקצב מהיר ובעיקר מאוד מאוד מצחיק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההומור בסוגת סרטי גיבורי העל כבר מזמן עבר לכיוון ההתייחסות העצמית, ורוב הסרטים מז'אנר זה ספוגים באירוניה הלועגת ליקומים אלו, ליוצרים וכמובן לדמויות. בדיוק באופן זה נכתב "כוח הטיטאנים – חיים בסרט", שצוחק על אובססיית המעריצים לסרטי גיבורים, בעוד שהוא מנסה בעצמו להיות סרט גיבורי על.

"כוח הטיטאנים – חיים בסרט": רובין מחפש תהילה קולנועית

יש שיקראו לסרט "דדפול" לילדים, ועל אף ש-"כוח הטיטאנים – חיים בסרט" נמצא תחת היקום של DC, אין לו שום בעיה לצחוק ולהריץ בדיחות על "דדפול", שכאמור מופק על ידי האולפנים היריבים – מארוול קומיקס. אפילו סטן לי (ממייסדי מארוול) מבצע גיחה מונפשת, כיוון שהכל על השולחן ובעצם מותר לצחוק על הכל, כולל דמויות אחרות של DC, חשיבות עצמית של גיבורי-על והסוגה בכללותה.

"כוח הטיטאנים – חיים בסרט", בבימוי של ארון הורוואת', מבוסס על הסדרה המונפשת "כוח הטיטאנים" של ערוץ Cartoon Network, שהחלה את דרכה בשנת 2013, ומאז הפכה לסוג של "החבובות" של עולם גיבורי העל.

לעוזר של באטמן, הלא הוא רובין (בלועזית קולו של סקוט מנוויל), נמאס לחיות לנצח בצלו של באטמן, והוא תוהה מדוע לכל גיבור על יש סרט משלו, ולכן הוא יוצא עם חבריו: סייבורג, ביסט-בוי, רייבן וסטאר-פייר, לנסות ולפתור סוגיה זו. הם פורצים לאולפני האחים וורנר ודורשים סרט משלהם, שמוביל לשיעור על אגו וחשיבות עצמית, כשכל זה מלווה בבדיחות פיפי-קקי לקטנטנים, בדיוק כמו בסדרת הטלוויזיה.

לצד שחקנים נוספים שתורמים את קולם לסרט, כמו ניקולאס קייג', כריסטין בייל ו-ג'ימי קימל, "כוח הטיטאנים – חיים בסרט" הוא סרט אנימציה מבריק, הנע בקצב מהיר ובעיקר מאוד מאוד מצחיק. אמנם העלילה מכוונת אל תלמידי בתי הספר היסודיים, אבל היא חדה וקלילה מספיק, כך שכל אוהדי סוגת גיבורי העל ייהנו מהשתלטות על היקום הקומי ועל הדכדוך במוסכמות גיבורי העל. המסר כביכול, כיוון שזה העולם שבו אנו חיים כיום, כדאי גם ליהנות ממנו… ו-"כוח הטיטאנים – חיים בסרט" הוא בהחלט הסרט המונפש הטוב ביותר של הקיץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן