Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 10 בספטמבר, 2018

מעורב ירושלמי עם טל פרידמן, חולי אהבה, כנופיית המאיה, הצמד 2, ג'יימי ודאג פלוס אחת, סדרות אסייתיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:15 ג'יימי ודאג פלוס אחת Jamie and Doug Plus One, ערוץ Yes Real 

ספין אוף מיוחד ל"חתונה ממבט ראשון", הניסוי החברתי שסחף את אמריקה ואת ישראל: ג'יימי אוטיס ודאג הנר נישאו בעונה הראשונה של הסדרה והפכו לזוג האהוב על צופי הסדרה. כעת הם עומדים בפני שלב חדש בסיפור האהבה שלהם – הורות. חייהם של דאג וג'יימי עומדים להשתנות לעד לאחר לידת בתם הבכורה, והתוכנית מתעדת את הרגעים האמוציונליים המובילים ללידתה של התינוקת, הנלי גרייס, שהופכת מיד לתינוקת הראשונה של הסדרה. לאחר לידתה, התוכנית עוקבת אחר משפחת הנר שמנסה למצוא את השגרה החדשה שלה וחווה את כל העליות והמורדות של הורות בפעם הראשונה ובהורים שמתאהבים בילדה שלהם – ממבט ראשון. 

21:00 מעורב ישראלי עם טל פרידמן, ערוץ Hot8

לאן נעלם הגפילטע פיש? איך מייצרים יין עם זהות ישראלית ולמה אנחנו שמים הכל בפיתה? טל פרידמן יוצא לגלות מהו אוכל ישראלי לרגל 70 שנות מטבח ישראלי. פרידמן נע בין מסורות מזרח אירופאיות ומזרח-תיכוניות, בין מטבחים ביתיים למסעדות עכשוויות, בין מה שנכנס לפנתאון של המטבח הישראלי ומה שנותר בחוץ. במסגרת מסעו, ינסה להבין מהו המטבח הישראלי היום, מה מקורות ההשפעה שלו, מהן נקודות הממשק שלו עם המרחב הערבי-פלסטיני המקומי, ואלו כוחות תרבותיים, חברתיים וגיאוגרפיים עיצבו אותו בעבר ובהווה. במאית: איילת הלר. ישראל, 2018.

21:30 חולי אהבה | The Big Sick, ערוץ Yes1 

22:00 כנופיית המאיה | .Mayans M.C, ערוץ Yes Edge

סדרת בת לדרמת הפשע "ילדי האנרכיה" המתקיימת באותו יקום, כשנתיים וחצי לאחר סיום מאורעות הסדרה, אך עם דמויות חדשות לגמרי ואינה מצריכה היכרות עם סדרת האם על מנת לצפות בה. הסדרה תעקוב אחר מועדון האופנוענים הנקרא 'המאיה'. במרכזה של הסדרה נמצא איזיקיאל 'איזי' רייס (ג'יי. די. פראדו, "רבולושן"), מתלמד בסניף המועדון בגבול קליפורניה / מקסיקו של 'המאיה', מועדון אופנוענים שמבצע עבודות לא חוקיות עבור הקרטל. איזי הוא בן מחונן למשפחה לטינית גאה (אדוארד ג'יימס אולמוס), שהחלום האמריקני שלו נלקח בידי אלימות הקרטל והוא משתחרר מהכלא בנסיבות מסתוריות שמתבררות בהמשך. כעת הצורך שלו בנקמה בקרטל – צורך שמונע גם מהתפרקות מערכת יחסיו עם אהובתו מהתיכון ו'שאיבתה' לעולמם – מוביל אותו לחיים שמעולם לא רצה, ולעולם לא יוכל לברוח מהם. אפרת דור הישראלית מגלמת את קתרינה, אשתה של ראשת העיר אנטוניה (אלכסנדרה בארטו) ו-דני פינו ("פשע מן העבר") מגלם את ראש הקרטל, איתו לאיזי יש חשבון ארוך.

22:00 הצמד 2 | The Deuce 2, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 04 בספטמבר, 2018, בשעה 04:00 בערוץ Yes Oh

סדרות אסייתיות בנטפליקס: What Happened in Bali, Lovers in Paris

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן