Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 16 בספטמבר, 2018

המירוץ לדראג של רו פול 10 + הכל בחוץ 10, ילדי פרא, מנקי האינטרנט, ברוקלין תשע-תשע 5, 12 המושבעים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המירוץ לדראג של רו פול 10 + הכל בחוץ 10 | RuPaul’s Drug Race 10 + Untucked 10, ערוץ Yes VOD 

העונה העשירית היא מחווה לכל עונות העבר וכוללת גם אתגר צילום המחזיר כמה מהמלכות האהובות ביותר לבמה, שובה של האחת והיחידה אליסה אדוארדס כמנטורית לריקוד ואיחוד מרגש של הקאסט של עונה 1, עשר שנים אחרי, בפרק הגמר. בעונה העשירית מתארחים כשופטים: כריסטינה אגילרה, קורטני לאב, קארי פרסטון, קומיל ננג'יאני ועוד.

21:00 ילדי פרא, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מאחורי דלת פלדה במקלט ישן בירושלים נחבא סטודיו קטן לאנימציה. בכל שבוע נפגשים בו נערים, דור שני לאמנים-מהגרים ממוצא רוסי, ויוצרים במיומנות מרשימה קרנבל צבעוני של מפלצות ורעידות אדמה. הסרט מתאר את עולמם החתרני של שני אמנים צעירים, זלמן ואהרון, במהלך שנת התבגרות אחת שבה מתעצבת זהותם אל מול מציאות ישראלית שנדמה שמציעה להם בעיקר בינוניות. זלמן צריך להחליט אם יחיה בישראל, ואהרון חותר להכרה בדרכו האמנותית הרדיקלית דווקא בבית הספר הדתי שבו הוא לומד. את הסטודיו מנהיג מקס, אמן ואדם טוטאלי המבסס את האמנות כמרחב חיים אלטרנטיבי לנערים. הדימויים שיוצרים מקס והנערים מלווים אותם גם אל מחוץ לסטודיו, ומשתלבים בנקודת מבטם הבלתי מתפשרת. בימוי: טל פסס. ישראל, 2018.

22:00 מנקי האינטרנט | The Cleaners, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

מי באמת שולט במה שאנו רואים ברשתות החברתיות? בכל דקה מועלות 500 שעות של וידאו ליו-טיוב, נשלחים 450,000 ציוצים בטוויטר ומועלים 2.5 מיליון פוסטים בפייסבוק, אך האם ידעתם שלא כל מה שמועלה לרשת בהכרח נשאר שם? מאחורי כל דף אינטרנט שעולה ברשת עומדים אלפי מנהלי תוכן מהפיליפינים ומהמזרח הרחוק והם שמחליטים בכל רגע מה נראה מול העיניים ואיזה תכנים פחות נעימים יוסרו ממנו. הסרט חושף לראשונה את כוח העבודה העצום, שמחליט בכל רגע נתון איזה מקטעי וידאו, התמונות וההודעות יוסרו מעמודי הרשת. כוח אנושי, שלומד בכל יום אינסוף מונחים חדשים הקשורים לסקס, אלימות וטרור. בסרט מתראיינים מומחי הייטק ומנקי אינטרנט לשעבר שמדברים על הצורך בפעולות הניקיון ועל האופן שבו הן מתבצעות, לצד ראיונות עם הקורבנות של אותה צנזורה. בימוי: האנס בלוק, מוריץ רייזוויק. 90 דקות, גרמניה / ברזיל, 2018.

22:00 ברוקלין תשע-תשע 5 | 5 Brooklyn Nine-Nine, ערוץHot קומדי סנטרל

הסדרה הקומית חוזרת לעונה חמישית. ספוילר – העונה נפתחת כשג'ייק ורוזה מנסים להסתגל לחיים בכלא עד שחבריהם לתחנה יצליחו לעצור את מלאני הוקינס, בזמן שהולט נאלץ לשתף פעולה עם המאפיונר המקומי שיימוס מרפי. אחרי השחרור, ג'ייק מבין שהוא לא מוכן לחזור לשטח מיד ואילו רוזה נפרדת מאדריאן. ג'ייק ואיימי מחליטים למסד את הקשר ואילו הולט מוצא עצמו מועמד לתפקיד המפכ"ל החדש.

22:00 12 המושבעים | Twelve Angry Men, ערוץ Yes3


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן