Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 07 בנובמבר, 2018

תסמונת הפאנק: המסע ממשיך, ערי ארה"ב מלמעלה, מיינקראפט: סטורי מוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 תסמונת הפאנק: המסע ממשיך | Punk Voyage, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD 

בסוף 2016, נחתם פרק יוצא דופן בהיסטוריית המוזיקה כאשר להקת הרוק הפינית Pertti Kurikan Nimipäivät – PKN שכל חבריה לוקים בתסמונת דאון התפרקה. את תחילת דרכה עשתה הלהקה בפינלנד ולאחר מכן התפרסמה והחלה לכבוש מעריצים חדשים ברחבי העולם. במשך שבע השנים האחרונות הם הופיעו בכ-300 הופעות ב-16 מדינות. בשנת 2015 הלהקה נבחרה לייצג את פינלנד בתחרות האירוויזיון, שם ניגנו מול למעלה מ-100 מיליון צופים. עם זאת, המסע העמוס והתהילה הרבה יצרו מתח בין חברי הלהקה וזה מה שהביא להתפרקותה הסופית. הסרט עוקב אחר העליות והמורדות של הלהקה בשנותיה האחרונות, עוקב אחר הכוכבים בעלי תסמונת דאון ומלמד כיצד להיות נאמן לעצמך ומה משמעותן של ההחלטות שאנו מקבלים בחיים. פינלנד, 2017.

22:00 ערי ארה"ב מלמעלה | Aerial US Cities, ערוץ הטיולים

מסע אווירי אל ששת הערים האמריקניות הגדולות ביותר. הסדרה תחגוג את אורח חייה ההומה והצבעוני של כל עיר, ותחשוף את מנגנוני התחבורה המאפשרים את פעילותן הבלתי פוסקת, 24 שעות ביממה. בין הערים: לאס וגאס, לוס אנג'לס, שיקגו ומיאמי.

מיינקראפט: סטורי מוד | Minecraft: Story Mode, נטפליקס | Netflix

סדרת ילדים אינטראקטיבית. הרפתקה שמתרחשת בעולם של מיינקראפט. הצופים יוצרים את מהלך הסיפור בכל החלטה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן