Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 03 בדצמבר, 2018

המתופפת הקטנה, תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט 2018, אמיתי מזויף או לא ידוע, היסטוריית האימה של אלי רות', בייק אוף בריטניה 9, בייק אוף בריטניה 9: חתיכה נוספת, הגיבור עם המסכה, משאית מפלצת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המתופפת הקטנה | The Little Drummer Girl, ערוץ Hot VOD

מיני-סדרה המבוססת על רב המכר של ג'ון לה-קארה, קו-פרודוקציה בין BBC ו-AMC שצולמה בלוקיישנים ברחבי אירופה, בבימויו של הבמאי הקוריאני פארק צ'אן-ווק ("שבעה צעדים"). אנסמבל של שחקנים הוליוודיים וישראלים משתפים פעולה במותחן הריגול הבינלאומי, שעלילתו הבדיונית סובבת סביב מבצע חשאי של המוסד ללכידת טרוריסטים פלסטינים. בתפקידים הראשיים מככבים מייקל שאנון ("צורת המים", "יצורים ליליים"), אלכסנדר סקארסגרד ("שקרים קטנים גדולים", "דם אמיתי"), פלורנס פיו ("ליידי מקבת'"), כשלצדם מיכאל מושונוב ("איים אבודים", "נבלות"), שלמה בראבא ("אורי ואלה"), דניאל ליטמן ("שלטון הצללים", "פולמון") ו-אמיר חורי ("7 ימים באנטבה").

08:00 תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט 2018 | Victoria’s Secret Fashion Show 2018, ערוץ Yes Drama

מדי שנה מאחד המותג את הדוגמניות הנחשבות ביותר בתחום, לתצוגה של קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה שלו. מרשימת הדוגמניות והכוכבים המופיעים בתצוגה, דרך קו ההלבשה התחתונה ועד שיתופי הפעולה הזוהרים, כל אלו הם חלק מן האירוע הנוצץ שכולם מחכים לו. השנה תתקיים התצוגה, שנחשבת לתצוגת האופנה המושקעת והנצפית ביותר בעולם, בעיר ניו יורק.

18:00 אמיתי, מזויף או לא ידוע | Real, Fake or Unknown, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסדרה שאחריה לא תאמינו יותר לשום קטע וידאו ויראלי באינטרנט. אדם שמצליח לחלוף מתחת לרכבת נוסעת, גולש הוברבורד בקו הרקיע של דובאי, רוכב אופנוע שרוכב על גלי הים, מפגש פנים מול פנים עם טורנדו קטלני ותקיפה אימתנית של אריה. האם הקטעים המולטי-ויראליים האלו קרו באמת או שמדובר בצילום מפוברק ועריכה דיגיטלית מתוחכמת? הסדרה תעזור לכם לעשות סדר במה שאתם רואים. בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך, ניתוח מדויק של מיטב המומחים, סיור בלוקיישנים בהם צולמו הקליפים ומפגש עם יוצריהם, הסדרה חושפת את האמת מאחורי הקטעים שעוררו תדהמה בקרב מיליוני צופי האינטרנט ברחבי העולם. בריטניה, 2017.

21:00 היסטוריית האימה של אלי רות' | Visionaries: Eli Roth's History of Horror, ערוץ AMC

סדרה דוקומנטרית מרתקת בת שבעה חלקים המציגה מבט מעמיק אל תוך הסיפורים, האנשים והאירועים המדהימים שהשפיעו על סרטי האימה. היא תכלול ראיונות עם במאים, סופרים, שחקנים ואייקונים של הז'אנר.

22:00 בייק אוף בריטניה 9 | The Great British Bake Off 9, ערוץ האוכל

עונה חדשה ללהיט הבריטי. הסדרה, שאחראית במידה רבה לשיגעון האפייה שמסעיר את הממלכה המאוחדת בשנים האחרונות, מוגשת הפעם על ידי הקומיקאי והשחקן נואל פילדינג והקומיקאית סנדי טוקסויג. המסעדנית פרו לית' והשף פול הוליווד ישפטו.

23:30 בייק אוף בריטניה 9: חתיכה נוספת | The Great British Bake Off 9: An Extra Slice, ערוץ האוכל

תכנית בת ללהיט האפייה הבריטי. מדי פרק תארח הקומיקאית ג'ו ברנד שלושה פאנליסטים חדשים, ביניהם שף או אופה מומחה (כגון מישל רו ו-רוזמרי שרייגר) וקומיקאי (כגון האל ראטנדן). יחד הם יסקרו את אירועי הפרק הקודם של סדרת האם, יבחנו את המתכונים ויארחו את האופה המודח.

הגיבור עם המסכה | Hero Mask, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה. בעקבות גל של מקרי מוות מסתוריים, התובעת המלכותית שרה סינקליר וסוכן האס. אס. סי., ג'יימס בלאד, חושפים קונספירציה שקשורה למסכות ביולוגיות חדשניות.

משאית מפלצת | Monster Trucks, נטפליקס | Netflix

סרט פנטזיה בדיוני לבני נוער. עולמו של נער משתנה ללא הכר כשמפלצת פראית ושובבה עוברת לגור במשאית המפלצתית שלו. שחקנים: לוקאס טיל, ג'יין לוי, בארי פפר. במאי: כריס וודג'. 105 דקות, ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן