Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 17 בינואר, 2019

אווה, הרומן 4, האחיות המוצלחות שלי 3, מתח גבוה, הרצח השלישי, אייס ונטורה ג'וניור, פרחים הצמיחו קוצים, גרינגו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אווה | Eva, סלקום TV 

דרמת מדע בדיוני עטורת שבחים, בהם שלושה פרסי גויה וביניהם פרס הבמאי המבטיח. בשנת 2041, מהנדס רובוטים צעיר חוזר לעיר מולדתו כדי ללמד באוניברסיטה בה למד עשר שנים קודם לכן. הוא מתבקש לייצר רובוט ילד ולתכנת אותו ביכולות להתנהגות טבעית של ילדים. הוא מבקש מאחיו ואשתו רשות להשתמש בבתם, אווה, כהשראה, ומתחיל לבלות איתה זמן רב כשהוא בוחן את התנהגותה. עם הזמן, מתחיל לפקפק מתכנת הרובוטים במוסריות הפרויקט בו הוא עוסק ומגלה כמה סודות על אחיו ואחייניתו. שחקנים: דניאל ברוהל, מרתה אטורה, אלברטו אמן. במאי: קיקה מיילו. 94 דקות, ספרד, 2011.

הרומן 4 | 4 The Affair, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 20 ביוני, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

האחיות המוצלחות שלי 3 | My Darling Sisters 3, ערוץ Yes VOD

חוזרים לאורית, נטלי ומור, האחיות לבית קטן, ולמאבק המגוחך שלהן בבירוקרטיה שהחיים מביאים איתם. ספוילר – מור משתחררת מצה"ל ומנסה את צעדיה הראשונים בעולם של הגדולים אבל הוא, מסתבר, לא פחות מטומטם מצה"ל. נטלי מנסה סוף סוף להגשים את עצמה באמת, כלומר, היא תתחיל מיד כשהיא תצליח להבין איך בעצם יודעים מה רוצים, ואורית מגשימה חלום ישן וחוזרת למערכת החינוך. אולי הפעם זה יצליח לה? לא בטוח, אבל בכל מקרה ההורים שלהן בדרך לחזור לביקור ולגלות מה קרה ל'אימפריה' שהשאירו פה. נטלי סוף סוף עולה על הדרך הנכונה, היא כבר לא מתלוננת על הספה ומוכנה, לראשונה, לצאת לעולם ולהתחיל את הדרך שלה למעלה. אבל היא עדיין נטלי, זאת אומרת שהיא לא מוכנה להתפשר על פחות ממדויק, היא לא הולכת לבזבז יותר זמן על דברים שלא מתאימים לה מה שכמובן גורם לה לבזבז המון זמן. היא רוצה להגשים את עצמה ועכשיו רק נותר לה לגלות מה היא בכלל רוצה להגשים. אורית עומדת להיות אמא? איך קוראים לתפקיד החדש בחייה? גם היא לא סגורה על זה. הרבה דברים קורים לה בפעם הראשונה – מהמשפחה המשתנה ועד משימה חדשה וגרנדיוזית שהיא לוקחת על עצמה שוב במערכת החינוך. הפעם, היא בטוחה, היא הולכת לעשות הכל אחרת. מור נפרדת מהבסיס הצבאי שסבלה בו בשתי העונות הקודמות אבל החיים באזרחות לא פחות מאתגרים, צה"ל עדיין רודף אותה והיא מתכננת את הטיול הגדול שלה ומתה כבר לעוף מפה. אבל הנסיעה הקרבה תביא איתה גם התמודדויות לא קלות עם השאלות מי את ומי החברים שלך.

מתח גבוה | Life On The Line, ערוץ Yes VOD

במהלך עבודות חשמל מסוכנות, צוות החירום לתיקונים ברשת החשמל מופתע על ידי סערה קטלנית שגורמת לניתוק ומשנה את חייהם של אנשים רבים. שחקנים: ג'ון טרבולטה, קייט בוסוורת', שרון סטון. במאי: דיוויד הקל. ארה"ב, 2016.

הרצח השלישי | The Third Murder, ערוץ Yes VOD

זוכה שישה פרסי האקדמיה היפנית, כולל הסרט הטוב ביותר. עורך דין מצליח מסכים לייצג אדם שהודה ברצח וצפוי לעונש מוות. ככל שהוא מעמיק בתיק, הוא משתכנע שהסיפור מורכב יותר ושהרוצח האמיתי עדיין מסתובב חופשי. שחקנים: מסאהארו פוקויאמה, קוז'י יקאוז'ו. במאי: הירוקאזו קורהאדה. יפן, 2017.

14:15 אייס ונטורה ג'וניור | Ace Ventura Jr.: Pet Detective, ערוץ AMC

פעולה. בנו של בלש החיות המחמד האהוב על כולם חייב להיכנס לנעליו של אביו כשאמו מואשמת בחטיפת פנדה. שחקנים: ג'וש פליטר, אמה לוקהארט. במאי: דיוויד מיקי אוונס. ארה"ב, 2009.

21:00 פרחים הצמיחו קוצים | If There be Thorns, ערוץ AMC

דרמה. סרט המשך מותח על משפחת דולנגנגר, שעברה הקודר חוזר לרדוף אותה כששכן חדש עובר לגור בבית הסמוך. שחקנים: הת'ר גרהם, רייצ'ל קרפני. במאית: ננסי סבוקה. ארה"ב, 2015.

22:00 גרינגו | Gringo, ערוץ Hot Movies1 + סלקום TV

קומדיית פעולה. הרולד הוא איש עסקים פשוט המקבל הוראה מהקולגות שלו לעבור את הגבול המקסיקני ולהעביר נוסחה של גלולת קנביס חדשה למעבדה שבמקסיקו. אך כאשר הוא מגלה כי הקולגות שלו מכרו את הנוסחה לקרטל הוא מתחיל להסתבך עם סוחרי סמים, שכירי חרב בינלאומיים והמנהל לאכיפת הסמים והופך מאזרח פשוט לעבריין. במאבקו לשרוד את הסיטואציה המסוכנת לא ברור אם הוא אבוד וחסר סיכוי או שני צעדים לפני כולם. שחקנים: שרליז ת'רון, ג'ואל אדג'רטון, אמנדה סייפריד. במאי: נאש אדגרטון. ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן