Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 19 במרץ, 2019

האחים בלוז, הסרט על פוסטרים של סרטים, הומלס: 52 ימים ברחובות אוסלו, מאכלים מוזרים עם אנדרו זימרן 11, הממציאה: דם והונאה בעמק הסיליקון, איימי שומר: לגדול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האחים בלוז | The Blues Brothers, סלקום TV

קומדיית פשע מוזיקלית – אחד הסרטים האהובים בכל הזמנים. שני אחים פורעי חוק יוצאים לשליחות פרועה ומצחיקה לאחד את הלהקה שלהם ולהציל את בית היתומים בו גדלו. שחקנים: ג'ון בלושי, דן אקרויד, ג'יימס בראון. במאי: ג'ון לנדיס. 148 דקות, ארה"ב, 1980.

הסרט על פוסטרים של סרטיםפוסטר: הסרט | x24×36: A Movie About Movie Posters, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 14 בנובמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

הומלס: 52 ימים ברחובות אוסלו | Homeless – 52 Days on the Streets of Oslo, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מה קרה לצלם הקולנוע שהחליט להפוך להומלס? פטר נייקוויסט, צלם קולנוע נורבגי בן 37, מחליט בערב חג המולד לעזוב את בת זוגו ואת בתו הקטנה ולעבור לחיות כהומלס ברחובות אוסלו למשך 52 ימים. בלי כסף, פלאפון או כל הכנה מוקדמת, כשהוא מצויד רק במצלמת הקולנוע שלו, הוא יוצא למסע ארוך ופוקח-עיניים, שישנה את השקפתו על החיים. הסרט מציג אמנם מבט סובייקטיבי על חוויותיו של פטר ברחוב, אך למעשה משרטט דיוקן אינטימי רחב של האנשים שחיים שם באופן קבוע. ככל שחולף הזמן הפחד שלו מתחיל להתפוגג והוא לומד להכיר ולהתיידד עם המכורים לסמים ושאר דרי הרחוב. לצד הרגעים קשים והחשוכים אנו מתוודעים גם לרגעים עם הרבה חום ולא מעט הומור. בימוי: אסלק דנבולט. 91 דקות, נורבגיה, 2015.

21:00 מאכלים מוזרים עם אנדרו זימרן 11 | 11 Bizarre Foods with Andrew Zimmern, ערוץ Travel Channel

אנדרו זימרן במסעותיו הקולינריים ברחבי העולם – אשר כוללים בעונה זו את פולין, גרמניה ואיטליה – בטעימות של מנות מקומיות מוזרות ומדהימות. אנדרו בשבילים האצטקיים של מקסיקו, השבילים של צפון מינסוטה והמסלול של פופה מנהיג פואבלו. מה אכל פורע החוק האמריקני הנודע לשמצה ג'סי ג'יימס, מה הטעם של קטשופ עגבניות רקובות והיכן ניתן למצוא את הטעמים הטובים ביותר של החוף באמלפי.

22:00 הממציאה: דם והונאה בעמק הסיליקון | The Inventor: Out For Blood in Silicon Valley, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

האם הסטודנטית המבריקה שהפכה למיליארדרית הצעירה בעולם היא אכן 'סטיב ג'ובס החדש', או שמא מדובר בנוכלת שידעה למשוך בחוטים הנכונים? בשנת 2004, בישרה חברת הביומד 'תראנוס', ומי שעמדה בראשה – הסטודנטית – אליזבת הולמס, את בשורת העתיד ברפואה: מעתה אין עוד צורך בלקיחת הדם ה'מסורתית' מחטים ומעבדות יהפכו להיות נחלת העבר. בזכות ה'אדיסון' – קופסה שחורה קטנה ומתוחכמת שפיתחו, אפשר לבצע 200 בדיקות תוך דקות ספורות, והכל מתוך טיפת דם אחת. החברה החדשה המריאה: בשנת 2014 הוערכה שוויה של 'תראנוס' ב-9 מיליארד דולר והיא הצליחה לגייס ממשקיעים בעלי שם עוד 400 מיליון דולר. התפנית בעלילה הגיעה שנה לאחר מכן כשסדרת כתבות ב'וול סטריט ג'ורנל' חשפה שמדובר במתיחה. בדיקות הדם שהציעה החברה לא נעשו כלל בעזרת הטכנולוגיה שפיתחה (כי זו התגלתה כשגוייה). בעקבות הפרסומים, פתח ה-FDA בחקירה פלילית והרשות לניירות ערך בארצות הברית הגישה תביעה אזרחית נגד 'תראנוס' והולמס בגין גיוס כספים והונאת משקיעים. ערכה של החברה צנח מ-9 מיליארד לפחות מאפס. בימוי: אלכס גיבני. 119 דקות, ארה"ב, 2019.

איימי שומר: לגדול | Amy Schumer Growing, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. איימי שומר מדברת על הנישואים לבעלה הטרי, על צמיחה אישית, על ההיריון ועל העצות המשונות של אימא שלה, במופע שופע כנות והומור בוטה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן