שירה גרונית

רביעיית הזמרות הבולגריות בקריפטה, 21.10.2019 רביעיית הזמרות הבולגריות שרה באנפוף קל אך הצליחה להבליט את סגריריות  המונודיה שלהן ואת הסלסולים של הסופרן סביב צליל הדרון של האלט במקהלה; כשהן מיהרו –  הן שרו בצווחנות. אך הפסקות הפתע שלהן היו נהדרות. …

Print Friendly

רביעיית הזמרות הבולגריות בקריפטה, 21.10.2019

רביעיית הזמרות הבולגריות שרה באנפוף קל אך הצליחה להבליט את סגריריות  המונודיה שלהן ואת הסלסולים של הסופרן סביב צליל הדרון של האלט במקהלה; כשהן מיהרו –  הן שרו בצווחנות. אך הפסקות הפתע שלהן היו נהדרות.

                               רביעיית אמרנה, תמונה של Boris Mutafchie

רביעיית אמרנה, תמונה של Boris Mutafchie

פחות מתכתי היה ביצוע שירי העם, שהיו אותנטיים ויפים ומלאי סלסולים. הגוון הגרוני של שירתן הלם את שירי העם אך לא היה תיאום הרמוני בשירתן. הדיקציה והריתמיות שלהן היו מצוינות.  יפה במיוחד היה הזמזום של הנשים בכנסייה.

צורם וגדוש אי ניקיונות היה הליווי בגיטרה שלא הייתה מכוונת של חמוטל זמורה.

אנסמבל זמרות בטומי מגיאורגיה מעלות מבחר ליטורגי בכנסית קרית יערים, אבו גוש, 21.10.2019

ביצוע ה"קיריה" ששרו זמרות בטומי מגיאורגיה בכנסייה שבקרית יערים היה קצת מאנפף ומאד איטי. הקרשצ'נדו היה רועם מדי ולא היה גיוון בפורטה.

כשהן זמזמו ניתן היה ליהנות מקולות האלט והבסים. ביצוע שיר העם היה ריתמי מאד, אך הן נטו לשיר באי ניקיונות ו"התהוללו" ומדי פעם דומה שהיה 'מטח' של צלילים.

גם את הסטבט מאטר של פרגולזי שרו הסופרן ללא שביב רכות. קשה היה ליהנות מעיצוב הדינמיקה של הניגודים משום שהן שרו בהעדר לכידות. רועמת הייתה שירתו של הסולן בתגבור הליווי של פסנתר.

Print Friendly
פוסט זה פורסם בקטגוריה מוזיקה, תרבות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>