Skip to content

סאנדיי טיימס: איסתא ספורט חשודה במסחר בשוק שחור למשחקים האולימפיים

המנכ"ל והבעלים המשותף של איסתא ספורט, שחיין העבר יואב ברוק, הוא אחד מ- 27 החשודים בספסרות בכרטיסי כניסה למשחקים האולימפיים שייערכו הקיץ בלונדון, לפי תחקיר של הסאנדיי טיימס. תגובת איסתא ספורט: מדובר ב"תחקיר עיתונאי פזיז ולא מהימן... החברה מעולם לא הציעה שירות שאינו עומד במסגרת תנאי וחוקי הוועד האולימפי הבינלאומי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המנכ"ל והבעלים המשותף של איסתא ספורט, שחיין העבר יואב ברוק, הוא אחד מ-27 החשודים לכאורה בספסרות בכרטיסי כניסה למשחקים האולימפיים שייערכו הקיץ בלונדון, לפי תחקיר של הסאנדיי טיימס. תגובת איסתא ספורט: מדובר ב"תחקיר עיתונאי פזיז ולא מהימן…  החברה מעולם לא הציעה שירות שאינו עומד במסגרת תנאי וחוקי הוועד האולימפי הבינלאומי"

מאת עירית רוזנבלום

המנכ"ל והבעלים המשותף של איסתא ספורט, שחיין העבר יואב ברוק, הוא אחד מ-27 החשודים לכאורה בספסרות בכרטיסי כניסה למשחקים האולימפיים, שייערכו הקיץ בלונדון, לפי תחקיר של הסאנדיי טיימס.

הסאנדיי טיימס מדווח על החשיפה של שוק שחור בכרטיסי היורו
הסאנדיי טיימס מדווח על החשיפה של שוק שחור בכרטיסי היורו

לפי הדיווח ניסה ברוק, לכאורה, למכור מעל 500 כרטיסים באופן לא מורשה בסכום של 66 אלף ליש"ט. תחקירני העיתון, שהתחזו לרוכשי כרטיסים, חשפו לכאורה ספסרים ממדינות נוספות שרכשו מהוועד האולימפי כרטיסים במחירים מוזלים ומכרו אותם ברווח גבוה פי עשרה מהמותר.

בערוץ סקיי ניוז נראו צילומים של כתבת הסאנדיי טיימס שתועדו במצלמה נסתרת ומראים את ברוק אומר שיש לו, בין השאר, כרטיסים לתחרות איגרוף ו"אני יכול להשיג כל דבר".

הוועד האולימפי פרסם תגובה לפרשה ואמר כי נסיבותיה ייחקרו במלואן, לאחר שהתקבלו טענות על מחיר מופקע של כרטיסים. "הוועד האולימפי הבינלאומי הורה על חקירה מיידית ושלח את האישומים לטיפול ועדת אתיקה עצמאית", נכתב.

מנכ"ל איסתא ספורט, יואב ברוק. צילום אסף אמברם
מנכ"ל איסתא ספורט, יואב ברוק. צילום אסף אמברם

מאיסתא ספורט נמסר בתגובה, כי מדובר ב"תחקיר עיתונאי פזיז ולא מהימן על חברת איסתא ספורט, במסגרת רישיונה לשווק כרטיסים לאולימפיאדה בקפריסין. החברה עובדת בהתאם לתנאי וחוקי הוועדה המארגנת, אוכפת אותם בקנאות ותמשיך לעשות זאת גם בעתיד".

עוד נמסר מאיסתא ספורט, כי החברה מעולם לא הציעה שירות שאינו עומד במסגרת תנאי וחוקי הוועד האולימפי הבינלאומי וכל פעולותיה המסחריות מגובות באופן מלא ע"י הוועדה המארגנת של האולימפיאדה.

ברוק הכחיש הערב בתוכנית "שש עם עודד בן עמי" מכל וכל את ממצאי התחקיר, דחה את הטענה להפקעת מחירים ואמר שאיסתא ספורט לא חייבה עבור כרטיסים יותר מ-20% ולא יותר מ-40 ליש"ט. עוד הכחיש את טענתו של בן עמי שאי אפשר היה לרכוש באיסתא ספורט כרטיסים לאירועים בודדים אלא חבילות לכמה אירועים וכן חבילות הכוללות טיסה ומלונות. ברוק גם אמר שהוא יהיה בלונדון בתקופת המשחקים וכי הוא לא חושש להיעצר שם, שכן לא מדובר בחקירה כי אם בתחקיר של עיתון וכי יש בידו מכתב הוועדה המארגנת שפעולות החברה היו במסגרת הזכיון שניתן לה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן