Skip to content

חיל האוויר תקף אתרים לייצור ואחסון אמצעי לחימה ברצועת עזה

שני יעדים הותקפו בתגובה לירי הרקטות השבוע. הפלסטינים דיווחו על שני פצועים קל. צה"ל: "החמאס הוא הכתובת ועליו האחריות". הנשיא פרס, שביקר בעת ירי הרקטות אתמול בבבית הספר התיכון בשער הנגב, אמר שגם הפלסטינים יבינו בסוף שהירי טפשי: "גם להם יש ילדים והם לצערי מאוד רעבים. יש להם מחסור במזון. הם חיים במחתרת והם לא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (שלישי) שני יעדים בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל, מסר כי היעדים שהותקפו הנם שני אתרים ששימשו להכנת פצצות ואחסון נשק. הפלסטינים דיווחו כי שני בני אדם נפצעו קלות כתוצאה מתקיפות אלו.

מטרות התקיפה הלילה (צילום: דו"צ)
מטרות התקיפה הלילה (צילום: דו"צ)

הלילה, סמוך לשעה אחת בלילה, התקיפו מטוסי צה"ל  שני מוקדים ממערב לעזה. מדובר צה"ל נמסר, כי  "זוהו פגיעות מדויקות במטרות והמטוסים שבו בשלום לשטח ישראל".  ועוד: "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות". דובר צה"ל הוסיף, כי התקיפה באה לאחר ירי תלול מסלול לעבר ישראל.

הבוקר טענו הפלסטינים, כי המטרות שהותקפו הן מטה של המודיעין הכללי בצפון הרצועה ועוד מטה של הזרוע הצבאית של החמאס בדרום הרצועה.

ביומיים האחרונים נורו מספר רקטות קסאם לעבר העיר שדרות וסביבתה. שתי רקטות התפוצצו אתמול, האחת בבוקר והשנייה בעת ביקור נשיא המדינה, שמעון פרס, בבית הספר התיכון בשער הנגב. פרס הגיב לירי ואמר כי זו טיפשות מצידם לירות לעברנו כשהם יודעים שנירה חזרה. "מה הם טיפשים?" שאל הנשיא וציין שלבסוף הם יבינו את טיפשותם: "הם יגיעו למסקנה הזאת כי גם להם יש ילדים. והם לצערי מאוד רעבים. יש להם מחסור במזון. הם חיים במחתרת והם לא חיים בביטחון".

יום לפני כן (ראשון), נורו שלוש רקטות לעבר ישובי עוטף עזה. שתיים מהן התפוצצו במפעלים. למפעל אחד נגרם נזק קשה. איש לא נפגע. הרקטה השלישית התפוצצה בשטח פתוח בלי לגרום לנזקים לאדם ולרכוש.

1 Comment

  1. חגי קמרט
    28 באוגוסט 2012 @ 18:46

    עד מתי תאכל חרב! מתי הם יבינו ומתי גם אנחנו נבין?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן