Skip to content

גלאון: שקט יושג רק במו״מ עם החמאס

יו"ר מרצ מצפה ממצרים לפרוס חסותה על הסדר לטווח ארוך עם החמאס, שלפיו ינצרו את האש בתמורה להקלות ישראליות לעזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

״ביקורו של ראש הממשלה המצרי בעזה צריך לשמש תחילת אסטרטגית ליציאה מהלחימה ופתיחה מיידית במו״מ עם חמאס להסכם הסדרת השקט לטווח ארוך״, כך אומרת יו״ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון.

״לתושבי הדרום מגיעה הזכות הבסיסית לחיות בשקט ובביטחון״, אומרת גלאון. ״ההיסטוריה מוכיחה שוב ושוב שעוד מבצע צבאי ועוד חיסול רק מובילים לעוד ועוד סבבים של הרג וטילים והנצחת המצב.

גלאון. שקט תמורת הקלות (צילום: ציפי מנשה)
גלאון. שקט תמורת הקלות (צילום: ציפי מנשה)

״שקט אמיתי וארוך טווח ליישובי הדרום יושג רק באמצעות מו״מ עם חמאס להסדר שקט ארוך טווח בחסות מצרית או בחסות של מדינה אחרת. על נתניהו וברק החובה לסיים את המבצע ולהורות על פתיחה מיידית במשא ומתן להסדר עם חמאס. רק כך תימנע מציאות שבה בעוד כמה שבועות או חודשים תושבי הדרום יספגו שוב מתקפת טילים.

"במסגרת המו״מ להסדרת השקט ארוכת הטווח עם חמאס, שבה הם ינצרו את הנשק והטילים ויתחייבו שלא להוסיף ולהתחמש, ישראל מצדה תשקול להעניק לעזה הקלות כמו הסרה חלקית של המצור, פתיחת מעברים לסחורות ובחינת האופציה להעסקת עובדים פלסטינים בישראל״.

 

 

1 Comment

  1. איתן הגלילי
    17 בנובמבר 2012 @ 8:05

    מאי נפקא מינה? זהבה אינך מחדשת כלום! הרי זה בדיוק מה שממשלת ישראל דורשת. אלא מאי? קודם כל צריך לתת לחמאס על הראש שיבינו כי דרך הטרור מזיקה להם יותר מאשר לנו ורק אחר כך אפשר יהיה להגיע להסדר. אבל בינינו, אינני מאמין שיושג הסדר. לא בגללנו אלא בגלל שהם לא יקיימו שום הסכם כלשונו. הם ימשיכו להתחמש ולהפציץ כי בסופו של דבר הם לא מוכנים להכיר בזכותנו למדינה משלנו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן