Skip to content

כתב אישום נגד שני עבריינים שסחטו דמי חסות

השניים, עבריינים מועדים, איימו על בעל מספרה וסחטו ממנו 70 אלף שקלים בתשלומים. נגד אחד מהם מתנהלים ארבעה תיקי אישום הכוללים תקיפה והחזקת נכס החשוד כגנוב. השניים הציגו עצמם כלפי הנסחט כמקושרים למשפחת הפשע חרירי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו הבוקר (שלישי) ע"י פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד נגד מוחמד דעאס, תושב טירה בן 36, וכטייר עודה, תושב ג'לג'וליה בן 30, בגין סחיטה באיומים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גבי פאר, מוחמד דעאס הכיר בעל מספרה בטירה בחדר הכושר ביישוב ושאל אותו לגבי נפח עבודתו ורווחיו. ב-5 בנובמבר 2012 הוצתה מספרתו של בעל המספרה ומספר ימים לאחר מכן הגיע מוחמד למספרה ותיחקר את המתלונן על צ'קים שלו שלא כובדו על ידי הבנק. תשובות המתלונן (בעל המספרה) לא סיפקו את מוחמד והוא סיכם עימו כי בסיום עבודתו ייסעו יחד לדירה בג'לג'וליה. שם, בדירה, בה נכחו כטייר עודה ואחרים, עבר הספר מסכת הפחדות ואיומים שכללו איומי אקדח ואיומים על ילדיו ובנוסף נאמר לו כי מישהו "שילם עליו 80 אלף שקל". השניים הציגו עצמם כלפי הנסחט כמקושרים למשפחת הפשע חרירי.

לאחר מכן, הוציא מוחמד את המתלונן מחוץ לבית והבהיר לו כי יש אנשים רבים שלא שילמו וכתוצאה מכך ירו עליהם ולעיתים אפילו הרגו אותם והורה למתלונן לשלם. לאחר שהמתלונן אמר כי אין ברשותו סכום כזה, התייעץ מוחמד עם כטייר והשניים החליטו כי על המתלונן לשלם סך של שבעים אלף שקל. בסיום הפגישה חזר המתלונן לטירה, ועוד באותו לילה, סמוך לאחת לפנות בוקר, הוא העביר למוחמד את הכסף כפי שסיכמו בהמחאות דחויות ע"ס 5,000 שקלים כל אחת.

לאחר זמן מה, מוחמד תיקן את רכבו במוסך ושילם באמצעות הצ'קים שקיבל מהספר ואילו כטייר, שותפו,  נסע לפתח תקווה להמיר את ההמחאות שבידיהם למזומן בעסק להחלפת כספים. 

עוד עולה מבקשת המעצר, כי למוחמד הרשעות על תיק סמים בהן ריצה עשרה חודשי מאסר ולכטייר שתי הרשעות קודמות בעבירות של חבלה, פציעה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים וסיוע לעשיית עסקה בנשק, בגינן ריצה עונשי מאסר בפועל. אם לא די בכך, עתה מתנהלים נגדו ארבעה תיקי אישום שונים בבית המשפט. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר השניים עד תום ההליכים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן