Skip to content

מקרה טביעה שלישי השבוע, הפעם באשקלון

הגבר נכנס השכם לפני שהמצילים החלו בעבודתם. אישה הבחינה בגופתו צפה סמוך לקו המים והזעיקה את המצילים. כל ניסיונות ההחייאה כשלו ומותו נקבע במקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 70 טבע הבוקר (רביעי) למוות בחוף הפרק הלאומי באשקלון, לאחר שנכנס לשחות השכם בבוקר עוד לפני פתיחת תחנת ההצלה בחוף. אישה שעברה בחוף הבחינה בגופתו שצפה סמוך לקו המים והזעיקה את המצילים, שמשו אותו וניסו להחיותו תוך שהזעיקו את מד"א. דובר מד"א זכי הלר מסר כי דקה לפני שבע הוזעק צוות פרמדיקים של מרחב לכיש לטפל בגבר שנמשה מהים ללא דופק וללא נשימה. הצוות עשה בו פעולות החייאה במשך 45 דקות, אך מאמציהם עלו בתוהו ומותו נקבע במקום.

אתמול בערב טבע צעיר כבן 20 בחוף צ'ארלס קלור בתל אביב. הצעיר טופל על ידי מד"א והועבר כשהוא במצב בינוני לבית החולים איכילוב בעיר. שלשום טבע למוות גבר בן 45 בחוף אשדוד, לאחר שהבחין בשני בניו (15 – 16),  שנכנסו למים ונסחפו למעמקים ונחלץ לעזרתם. שני הבנים יצאו ללא פגע והוא נסחף. לאחר כשעה נמשתה גופתו על ידי שוטרי השיטור הימי כקילומטר מדרום לנקודה שבה נכנס למים.  לפני כשבועיים טבע למוות בחוף אשקלון גבר בן 53, תושב העיר, שבילה על החוף עם אשתו וחבריו. בסביבות 22:30 הוא נכנס למים ונעלם. לאחר סריקות של שוטרי תחנת אשקלון והשיטור הימי, נמצאה גופתו במרחק של כחמש מאות מטרים מהנקודה בה נכנס למים.

ashkelon
חיפושים אחר גופת טובע בחוף אשקלון (צילום: דוברות המשטרה)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן