Skip to content

אב רצח את ילדיו והתאבד

האב זרק את הילדים מבניין רב קומות ברמת אביב וקפץ אחריהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 52 ושני ילדיו, ילד וילדה כבני חמש ושלוש, נהרגו היום (רביעי), אחר הצהריים, בנפילה מהקומה ה-11 אל החצר מבניין ברחוב ברלין בשכונת אזורי חן בתל אביב. כוחות גדולים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול ראשוני אך נאלצו לקבוע את מותם במקום. משטרת תל אביב נזעקה למקום בכוחות גדולים ובשלב זה מנסים לקבוע את זהות ההרוגים. האב, תושב השרון, הגיע לבניין שהכיר כנראה מעבודתו בו בעבר, זרק את ילדיו מקומה 11 וקפץ אחריהם.

(צילום: משטרת ישראל)
השוטרים איתרו אותו מאוחר מדי (צילום: משטרת ישראל)

האב נמצא בהליכי גירושים מאשתו. הוא בא ליישוב בת חפר שבשרון שבו הם גרים עם אמם למרות צו הרחקה שהוצא נגדו, לקח את הילדים בכוח והודיע: אני הולך להרוג אותנו. האם המבוהלת התקשרה לתחנת טייבה והודיעה להם על כוונתו. המשטרה חיפשה אותם בעזרת מסוק, עדכנה מחוזות אחרים והציבה מחסומים. למרות שניסו לאכן אותו בעזרת הסלולרי שלו השוטרים איתרו אותו מאוחר מדי. חצי שעה מאוחר יותר, על פי עדויות השכנים, הוא עלה עם ילדיו במעלית חיצונית מבלי להיכנס לבניין עצמו. עוד העידו כי קודם השליך את הילדים ואחר כך את עצמו.

Homicide
הבניין ברחוב ברלין שבו אירע הרצח וההתאבדות (צילום: באדיבות זק"א)

זכי הלר, דובר מד"א סיפר כי "כשהגענו למקום הבחנו בגבר ובשני הילדים כשהם שרועים על משטח בטון למרגלות בניין רב-קומות. היה ברור לנו שהם נפלו מגובה רב, וכשהתחלנו לטפל בהם הם כבר היו מחוסרי הכרה וללא דופק ונשימה. לאחר פעולות החייאה שניסו הפרמדיקים לבצע, לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".  האם נלקחה לתשאול מביתה לתחנת תל אביב צפון והמשטרה חוקרת כעת את נסיבות המקרה.

berlin street
רחוב ברלין (צילום: גוגל)

מוקדם יותר הובאו למנוחות בהר מנוחות בירושלים,  שני הילדים, בן 7 ובת 5, שנרצחו לפי החשד על-ידי אמם בירושלים. האם החשודה עדיין מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם בבירה במצב קשה אך יציב לאחר שניסתה להתאבד. סבתם של הילדים אמרה בלוויה : "אני יודעת שהם בסדר עכשיו, הם בשמים". אביהם שבא מרוסיה אמר קדיש וסבם אמר כי זהו "מקרה טראגי שיזעזע את כל רוסיה, אבל יותר מכך זעזע את תושבי ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן