Skip to content

דודי לוי, יש חשמל באוויר

עם הרכב חשמלי חדש לחלוטין השיק דודי לוי את אלבומו "שכונה של איש אחד" באוזןבר בתל-אביב. יובל אראל נכח במופע אינטימי, שמדגיש את ייחודו של אחד היוצרים המוכשרים במוזיקה הישראלית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המפגש הראשון שלי עם דודי לוי בהופעה החל בעת השקת אלבומו הקודם "דודי לוי והתזמורת הקטנה" לפני שנתיים וחצי, אז הגיש דודי לוי את שירי אלבומו עם הרכב אקלקטי שכלל פסנתר, צ'לו ועוד לצד אורחים רבים. לפני כחודשיים, שש שנים אחרי אלבומו המקורי האחרון "במקום לרוץ",  השיק דודי לוי את אלבומו השישי – "שכונה של איש אחד".

האלבום עליו עבד במהלך השנתיים האחרונות מהווה מסמך מוזיקלי מיוחד, שצליליו מזוהים עם האופי ועם הצבעוניות המוזיקלית האקלקטית של דודי לוי שהתגבשה עם השנים, דהיינו חיבור בין מזרח ומערב, אוריינטל, עולם, רוק ופולק מקומי. מאז הפריצה ההיא עם נוער שוליים, דודי לוי מותיר את חותמו בכל פינה ביצירה המוזיקלית המקומית.

שכונה צבעונית. לוי. צילום: יובל אראל

המופע באוזןבר בתל-אביב מקבל נופך אינטימי. הקהל, שמורכב ממוזיקאים שעשו כברת דרך עם דודי לוי ומשוחרי מוזיקה ישראלית טובה, יושב סביב שולחנות עם נרות. המופע נפתח בסט משירי האלבום החדש – איך שאני אוהב אותך, חתונה ובית. אמנם ללא הדואט עם אהוד בנאי, שבסתר ליבי קיוויתי שיפציע לרגע כפי שעשה ללא הודעה מראש במופע ההשקה של נועם רותם לפני כחודש.

ההרכב של דודי לוי חדש לחלוטין – שי חלמיש בגיטרת בס  ושי ברוך על התופים, הרכב חשמלי, שקיבל חיזוק בהמשך המופע עם אביב שטיין והבוזוקי. המשכו של המופע בשלל שיריו המוכרים של דודי לוי מאלבומיו הקודמים לצד ביצועים לעוד דגימות מהאלבום החדש.

 דודי לוי הוא יוצר מיוחד בפס הקול המקומי, לא שגרתי, ויחד עם זאת מאוד "ארצישראלי". אני ממליץ לעקוב אחר לוח ההופעות המתוכנן, אולי המופע הבא יתקיים סמוך למקום מגוריכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן