Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 09 ביוני, 2017

הארי פוטר וחדר הסודות, סיימון ריב ביוון, קפה סוסייטי, קינגסמן: השירות החשאי, המסתנן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 הארי פוטר וחדר הסודות | Harry Potter and the Chamber of Secrets, ערוץ Yes5

הסרט השני בסדרת הפנטזיה. הארי וחבריו ממשיכים את לימודיהם בבית הספר לקוסמות הוגוורטס, ומנסים לפענח את תעלומת חדר הסודות. במאי: כריס קולומבוס. ארה"ב / בריטניה, 2002. הסרט הכי קסום בסדרה, אולם גם הקודר מכולם. ציון: 

18:00 סיימון ריב ביוון | Greece with Simon Reeve, ערוץ הטיולים

הסופר, ההרפתקן ומגיש הטלוויזיה, סיימון ריב ("חוג הסרטן" ו-"חופשה באזורי סכנה"), יוצא להרפתקה בת שני חלקים ביוון. בחלק הראשון יסייר במסלול שייקח אותו מהאיים האגאיים ועד לערי בירה אתונה. בחלק השני יקיף ריבס את חצי האי פלופונסוס ויטפס על ההרים התלולים שבצפון המדינה.

21:30 קפה סוסייטי | Cafe Society, ערוץ Yes1

קומדיה רומנטית. בובי דורפמן הביישן מרגיש לכוד בקרב בני משפחתו בניו יורק ומחליט לעבור להוליווד הנוצצת של שנות ה-30, בתקווה שדודו יעזור לו להשתלב בה ולמצוא עבודה בתעשיית הקולנוע. מהופנט מהעיר והכוכבים הוא מכיר את המזכירה של דודו, בחורה צעירה ויפה. הוא מתאהב בה במהירות ואט אט מגלה שהיא בעצם לא כל כך פנויה… שחקנים: ג'סי אייזנברג, קריסטן סטיוארט, סטיב קארל, בלייק לייבלי. במאי: וודי אלן. ארה"ב, 2016. אלן קופץ בין הוליווד הקלאסית למועדוני ניו יורק בסרט שכולו נוצץ מכוכבים, רומנטיקה, מתיקות וקצת הומור. ציון: 

22:00 קינגסמן: השירות החשאי | Kingsman: The Secret Service, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 28 בנובמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 המסתנן | The Infiltrator, ערוץ Yes4

דרמת מתח המבוססת על סיפור אמיתי. סוכן סמוי של שירות המכס האמריקני מתחזה לאיש עסקים חלקלק ומצליח להשתלב במערכת הלבנת הכספים של קרטל הסמים הידוע לשמצה בראשות, פבלו אסקובר. שחקנים: בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), ג'ון לגוויזאמו. במאי: בראד פורמן ("סנגור במבחן"). ארה"ב, 2016. הסרט פונה לצופים המחבבים סרטי פשע המבוססים על סיפור אמיתי, הכולל צוות שחקנים איכותי ואי אפשר בלי קרנסטון כמובן. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן