Skip to content

מורן פלשנר מונתה למנהלת השיווק של יקב טפרברג 1870

מורן פלשנר (31), מונתה למנהלת השיווק של יקב טפרברג 1870. במסגרת תפקידה ביקב טפרברג 1870, תהיה מורן אחראית על שיווק סדרות היין של היקב בארץ  ובחו"ל, פרסום וחיזוק המותג ועל האסטרטגייה השיווקית בנקודות המכירה. פלשנר מגיעה עם ניסיון עשיר מחברות הסלולר המובילות, שם ניהלה בשנים האחרונות מגוון מערכי שיווק ובניהם מותגי "prepaid" מגזר חרדי, מגזר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מורן פלשנר, מנהלת שיווק יקב טפרברג 1870. צילום - דנה פלשנר, ללא זכויות יוצרים
מורן פלשנר, מנהלת שיווק יקב טפרברג 1870. צילום - דנה פלשנר, ללא זכויות יוצרים

מורן פלשנר (31), מונתה למנהלת השיווק של יקב טפרברג 1870.

במסגרת תפקידה ביקב טפרברג 1870, תהיה מורן אחראית על שיווק סדרות היין של היקב בארץ  ובחו"ל, פרסום וחיזוק המותג ועל האסטרטגייה השיווקית בנקודות המכירה.

פלשנר מגיעה עם ניסיון עשיר מחברות הסלולר המובילות, שם ניהלה בשנים האחרונות מגוון מערכי שיווק ובניהם מותגי "prepaid" מגזר חרדי, מגזר הסטודנטים  ותחום ה "mobile broadband".

לדברי מוטי טפרברג, מנכ"ל יקב טפרברג 1870: "גייסנו את מורן בזכות ניסיונה הרב בתחום השיווק. אנו מצפים כי היא תצעיד את היקב קדימה באמצעות חיזוק הפעילות השיווקית של החברה".

יקב טפרברג 1870, מהיקבים הפרטיים הוותיקים בארץ, הוקם בשנת 1870 בסמטאות ירושלים. היקב מייצר כחמישה מיליון בקבוקים בשנה. היינן הראשי הוא שיקי ראוכברגר ולצדו היינן אוליבייה פרתי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן