Skip to content

הוארך מעצרו של החשוד ברצח הכפול בבאר שבע

גבר פתח באש לעבר שניים, אשתו וגבר ששהה עמה ברחוב והרגם. הבעל הזעיק את המשטרה. לאחר זמן קצר נעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום, שישי, הוארך מעצרו של יבגני בגץ בן 23 מבאר שבע, שרצח ביום חמישי בערב את אשתו והספר שלה ליד מספרה בעיר. לזוג שני ילדים קטנים. הוא הודה בחקירה כי ירה למוות באשתו גלינה (31) ואחר כך בבעל המספרה שבה הסתפרה, רוסלן זכרוב (50) איש נשוי ובעל משפחה. לדבריו, הוא חשד שהם מנהלים רומן ואיבד שליטה. בית משפט השלום בב"ש האריך את מעצרו ב-14 ימים.

השניים נורו למוות ביום חמישי סמוך לשמונה בערב, ליד מספרה בדרך מצדה שבעיר. בעלה של האשה, תושב העיר, פתח לעבר השניים באש ופצעם באורח אנוש. הוא נעצר ונלקח לחקירה. למקום הגיעו כוחות גדולים של מגן דוד אדום ומשטרה, שהעניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני והחישו אותם לביה"ח סורוקה בעיר. בחדר ההלם שבבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותם.  

מחקירה ראשונית עלה כי השניים עמדו ליד מספרה בדרך מצדה, כשלפתע הגיח גבר חמוש באקדח, ופתח לעברם באש. זמן קצר לאחר הרצח התקשר החשוד למוקד 100 ואמר: "יריתי באשתי ובמאהב, בואו מהר". המשטרה סגרה לתנועה את האזור – וזמן קצר לאחר מכן נתפס חשוד במעשה. מחקירה ראשונית הובהר כי אין מדובר באירוע טרוראלא במעשה פלילי. הבעל – מאבטח שהחזיק נשק ברישיון – חשד באשתו ובמאהבה, עקב אחריהם וירה בשניהם. 

עו"ד סמדר בן נתן מפרויקט "האקדח על שולחן המטבח" הפועל למען איסוף נשק מאבטחים והפקדתו בתום משמרת העבודה מסרה בתגובה: "צוות הפרויקט מתריע בפני הרשויות כבר שנתיים כי נשק מאבטחים משמש לרצח נשים. בפעם האחרונה פנינו בעניין זה לשר לביטחון פנים לפני פחות מחודש, ב- 12 בנובמבר. לקיחת הנשק על ידי המאבטח לאחר שעות העבודה מנוגדת לחוק, אך המשרד לביטחון פנים אינו עושה דבר כדי לאכוף את החוק, והמחיר הוא חייהן של נשים רבות מדי. לצערנו הרצח אמש בבאר שבע מוכיח שוב את טענתנו. האישה שנרצחה אמש בבאר שבע והגבר שנרצח עמה מצטרפים ל-26 קורבנות אחרים בעשור האחרון מנשק מאבטחים, ומביאים את מספר הקורבנות ל-28. שני מקרי הרצח הערב היו יכולים להימנע אילו רק הממונים על אכיפת החוק היו עושים את עבודתם ומפסיקים לדאוג לרווחיות חברות האבטחה".

[related-posts] 

הנשקים שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)
הנשקים שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)

אתמול בשעות אחר הצהריים נעצרו שני גברים תושבי אשדוד ורחובות, לאחר שביצעו ככל הנראה עסקת נשק, על רקע סכסוך בין כנופיות. במהלך המעצר נתפסו בידיהם שני נשקים ארוכים בקליבר 9 מ"מ עם תחמושת חיה מוכנים לירי. השניים הובאו להארכת מעצר בבית המשפט באשקלון.

ביום שלישי השבוע, נפצע תושב נצרת כבן 30 באורח בינוני מפיצוץ רכב, במהלך נסיעה ברחוב הסביון שבנצרת עילית. מחקירה ראשונית התברר כי סמוך לשעה 22:30 נשמע פיצוץ עז, שמקורו היה על פי החשד בתחתית הרכב. חוקרי תחנת נצרת עילית ומחוז הצפון הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע, נכון לעכשיו, החשד העיקרי הוא כי מדובר בניסיון חיסול.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן